eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Budowa hali sportowej w systemie pasywnym przy budynku szkolnym ul. Kilińskiego 75 w Konstantynowie Łódzkim w formule zaprojektuj i wybuduj

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-07

Ogłoszenie nr 500049734-N-2018 z dnia 07-03-2018 r.

Urząd Miejski: Budowa hali sportowej w systemie pasywnym przy budynku szkolnym ul. Kilińskiego 75 w Konstantynowie Łódzkim w formule zaprojektuj i wybuduj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn."Budowa przyszkolnej hali sportowej w standardzie budownictwa pasywnego" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 działanie IV.3.1. Ochrona Powietrza

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500095-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500018358-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 52564200000, ul. ul. Zgierska 2, 95050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 422 111 173, e-mail ti@konstantynow.pl, faks 422 111 168.
Adres strony internetowej (url): www.bip.konstantynow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa hali sportowej w systemie pasywnym przy budynku szkolnym ul. Kilińskiego 75 w Konstantynowie Łódzkim w formule zaprojektuj i wybuduj

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

T-I.271.1.2018.EW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonania dokumentacji projektowej oraz kompleksowego wykonania zadania inwestycyjnego polegającego na "Budowie hali sportowej w systemie pasywnym przy budynku szkolnym ul. Kilińskiego 75 w Konstantynowie Łódzkim" w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) wraz z załącznikami dla zadania pn. "Budowa hali sportowej w systemie budynku pasywnego przy budynku szkolnym przy ul. Kilińskiego 75 w Konstantynowie Łódzkim", z lokalizacją na działkach nr ewid. 32/3 i 33/5 w Konstantynowie Łódzkim, ul. Kilińskiego 75. Zadanie obejmuje: zaprojektowanie i budowę hali sportowej w skład której wchodzi sala sportowa wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym, połączonej łącznikiem z istniejącym budynkiem szkoły. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Etap I - faza projektowa: Wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej m.in: a) koncepcję; b) projekt zagospodarowania terenu objętego inwestycją (wraz z projektem zieleni); c) projekt budowlany, niezbędny do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zakresem opisanym w SIWZ oraz Programie funkcjonalno - użytkowym "Budowy hali sportowej w systemie budynku pasywnego przy budynku szkolnym przy ul. Kilińskiego 75 w Konstantynowie Łódzkim, w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w PFU, wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi; d) projekt wykonawczy wszystkich branż, przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych opracowanych metodą uproszczoną, wizualizacji projektu oraz informacji BIOZ, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, opinii technicznych, ekspertyz i badań zgodnie z wymogami Programu funkcjonalno - użytkowego; e) projekt organizacji ruchu, f) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w podziale na poszczególne branże i asortymenty robót; g) dokumentację kosztorysową (przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie oraz kosztorysy ofertowe) dla wszystkich rodzajów robót budowlanych i poszczególnych branż w podziale na poszczególne zakresy i obiekty; h) uzgodnienia, niezbędne decyzje administracyjne, opinie i ekspertyzy wymagane przepisami szczególnymi, inne dokumenty niezbędne i wymagane na etapie projektowania; i) dokumentacja powykonawcza; j) kompletne wnioski wraz z załącznikami do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę; 2. Projekty budowlany, wykonawczy oraz dokumentacja powykonawcza powinny zawierać następujące elementy: mapę do celów projektowych, opinię geoteczniczną, projekty: architektoniczny, konstrukcyjny, instalacji sanitarnych (wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i wentylacji mechanicznej), instalacji elektrycznej, instalacji teletechnicznej, instalacji fotowoltanicznej, p. poż., instalacji monitoringu, wyposażenia i aranżacji wnętrz, zagospodarowania terenu, branży drogowej z projektem organizacji ruchu, zieleni, przyłączy, przebudowy kolidującej infrastruktury podziemnej i nadziemnej. 3. Przedłożenie opracowanego kompletnego wielobranżowego projektu budowlanego, projektu wykonawczego wszystkich branż i ewentualnych opracowań towarzyszących np. Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót itp.: a) Komisji odbiorowej Zamawiającego do sprawdzenia, wskazania ewentualnych zmian lub uzupełnień i pisemnej akceptacji. b) Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej, po zaakceptowaniu zmian i uzupełnień, 4. Opracowanie "Harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych" i przedłożenie harmonogramu do zaakceptowania i zatwierdzenia przez Zamawiającego. Harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony przez Wykonawcę będzie przedstawiać: a) układ chronologiczny wykonania robót, realizacji dostaw i usług w tym projektowania, w zakresie czasu ich rozpoczęcia i zakończenia oraz przedmiotu i zakresu wszystkich etapów robót objętych zobowiązaniem Wykonawcy, procentowy układ wykonania robót poszczególnych etapów w realizacji całego przedmiotu zamówienia, b) kwotowe zestawienie poszczególnych części wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z zakończeniem i odbiorem wszystkich faz poszczególnych etapów robót, przygotowane w sposób zapewniający Wykonawcy terminową realizację robót, a Zamawiającemu umożliwiające bieżącą weryfikację postępu robót, Jeżeli Zamawiający w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania harmonogramu rzeczowo finansowego nie zgłosi do niego uwag, przedłożony harmonogram uważa się za zatwierdzony. Jeżeli Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu rzeczowo-finansowego, w szczególności dotyczące jego niezgodności z postanowieniami umowy, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania, przedłożenia poprawionego harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego uwagi Zamawiającego oraz postanowienia Umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy, po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego, stanowić będzie integralną część umowy. 5. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę; 6. Wykonawca wykona następujące ilości dokumentacji projektowo-kosztorysowej: a) projekt w branży architektoniczno-budowlanej w ilości 5 egz.(w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej) dla każdej instalacji, b) projekt instalacji sanitarnych w ilości 5 egz.(w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej) dla każdej instalacji, c) projekt instalacji elektrycznych w ilości 5 egz.(w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej) dla każdej instalacji, d) projekt zewnętrznej kanalizacji deszczowej w ilości 5 egz.(w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej) dla każdej instalacji, e) Do projektów należy dołączyć karty katalogowe podstawowych urządzeń oraz wszystkie wymagane prawem oświadczenia i zaświadczenia, f) Projekty powinny zawierać część rysunkową, opisową i obliczeniową w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. g) Projekt budowlany powinien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. W przypadku konieczności uzyskania odstępstw od przepisów należy uzyskać zgody odpowiednich instytucji. Projekt musi uzyskać wszystkie wymagane przepisami uzgodnienia i opinie. h) Do rozwiązań projektowych Wykonawca dołączy dokumentację STWIORB wykonaną zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym. Specyfikacje powinny zawierać zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardów i jakości wykonania robót przyjętych w zakresie sposobu wykonania robót, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje mają składać się ze specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzajów robót przyjętych wg systematyki lub grup robót. i) Projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentację kosztorysową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013 r. poz. 1129) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389). Dokumentacja projektowa powinna być odrębnym opracowaniem, w którym wydzielone będą tomy zgodnie z przyjętą systematyką podziału robót budowlanych. Nazwy i kody: grup robót, klas robót, kategorii robót powinny być podane zgodnie z nazewnictwem i numeracją określoną w rozporządzeniu nr 2195/2002 z dnia 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (Dz. Urz. WEL 2002340.1 z 16.12.2002, z późn. zm.). Etap II - faza wykonania robót budowlanych: 1. wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, "Harmonogramem rzeczowo - finansowym robót budowlanych", obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i niniejszą SIWZ, W zakres robót wchodzą m.in następujące prace: a) część architektoniczna; b) budowa wewnętrznej instalacji sanitarnych; c) budowa kanalizacji deszczowej; d) budowa instalacji fotowoltanicznej; e) budowa instalacji elektrycznej budynku; f) budowa instalacji odgromowej; g) budowa zewnętrznej infrastruktury technicznej; h) wykonanie ciągów komunikacyjnych(dojazdu p. poż. oraz dojścia do budynku); i) realizacja terenów zielonych; j) wykonanie instalacji monitoringu. 2. wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń, 3. Montaż urządzeń wyposażenia stałego hali sportowej, korytarza, szatni, magazyn natrysków, toalet, łazienek, łącznika; 4. Zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty, 5. zagospodarowanie terenu: m.in. uporządkowanie terenu, budowa ciągów komunikacyjnych, urządzenie terenów zielonych, aranżacji małej architektury (ławki, śmietniki, stojaki rowerowe); 5. przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych. Etap III - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie: 1. przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, 2. współpraca z Inspektorem nadzoru oraz Zamawiającym w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 3. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 4. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu opisywanego przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w Programie funkcjonalno-użytkowym, we wzorze umowy, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym wraz z załącznikami do programu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 71200000-0, 71220000-6, 71221000-3, 71320000-7, 71322000-1, 71323100-9, 09331200-0, 09332000-5, 31500000-1, 31520000-7, 45261215-4, 45300000-0, 45311200-2, 45331000-6, 45330000-9, 45331100-7, 45331100-7, 45400000-1, 45410000-4, 45420000-7, 45421100-5, 45421100-5, 45000000-7, 45100000-8, 45111200-0, 45111291-4, 45211350-7, 45112500-0, 45112700-2, 45113000-2, 45220000-5, 45223000-6, 45223500-1, 45223500-1, 45232410-9, 45232452-5, 45232460-4, 45233123-7, 45233222-1, 45262500-6, 45262620-3, 45430000-0, 45442100-8, 45443000-4, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3665000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "BRAT-BUD" P.P.H.U. Krzysztof Półbrat
Email wykonawcy: biuro@brat-bud.com.pl
Adres pocztowy: Gliniana 34
Kod pocztowy: 91-336
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3995700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3350000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5934317.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.