Ogłoszenie z dnia 2018-03-06
Ogłoszenie nr 500048905-N-2018 z dnia 06-03-2018 r.
Stowarzyszenie "Euroregion Niemen": ŚWIADCZENIE USŁUGI PSYCHOLOGA, ANALITYKA RYNKU, ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ OPIEKUNA DO DZIECI W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ KOMPETENCJI KADR SUBREGIONU SUWALSKIEGO"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Rozwój kompetencji kadr subregionu suwalskiego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 626142-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Miasto Suwałki - ul. Mickiewicza 1, 16 - 400 Suwałki, REGON: 790671030 - Osoba do kontaktu: Błażej Krynicki tel. (87) 566 42 29
Powiat Suwalski - ul. Świerkowa 60, 16 - 400 Suwałki, REGON: 790670846, Bożena Jarmołowicz - Gąska tel. 500 127 119
Powiat Augustowski - ul. 3 Maja 29 16 - 300 Augustów REGON:790670906 - Beata Żukowska, tel. 516 096 085
Powiat Grajewski - ul. Strażacka 6B 19 - 200 Grajewo REGON: 450669708 - Izabela Zarzecka tel. 862738491
Powiat Moniecki - Aleja Niepodległości 3 19 - 100 Mońki REGON:050658597 - Aneta Szeszko tel. (85) 727 88 08
Powiat Sejneński - ul. 1 Maja 1 16 - 500 REGON:790671047 - Justyna Kulikowska tel. 516 082 695
Stowarzyszenie "Euroregion Niemen" - ul. Wesoła 22 16 - 400 Suwałki REGON:790334982 - Joanna Grygieńć tel. (87) 565 36 71 tel. kom. 66 88 26 623
I. 1) NAZWA I ADRES:
Stowarzyszenie "Euroregion Niemen", Krajowy numer identyfikacyjny 790334982,
ul. Wesoła
22,
16-400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
(87)5653671, e-mail
euroregion@niemen.org.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.niemen.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamówienie jest udzielane wspólnie przez Stowarzyszenie Euroregion Niemen, Miasto Suwałki, Powiat Suwalski, Powiat Augustowski, Powiat Sejneński, Powiat Moniecki oraz Powiat Grajewski. Postępowanie przeprowadza w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających Stowarzyszenie Euroregion Niemen
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUGI PSYCHOLOGA, ANALITYKA RYNKU, ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ OPIEKUNA DO DZIECI W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ KOMPETENCJI KADR SUBREGIONU SUWALSKIEGO"
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ŚWIADCZENIE USŁUGI PSYCHOLOGA, ANALITYKA RYNKU, ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ OPIEKUNA DO DZIECI W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ KOMPETENCJI KADR SUBREGIONU SUWALSKIEGO"
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 85121270-6
Dodatkowe kody CPV: 79000000-4, 85311200-4, 85312110-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Świadczenie usługi psychologa w Centrum Doradztwa Edukacyjno - Zawodowego Powiatu Suwalskiego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14105
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRACOWNIA PSYCHOLOGICZNA PROGRES Maria Magdalena Sowulewska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13888
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Świadczenie usługi psychologa w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Augustowskiego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą prawną odrzucenia oferty jest art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, który stanowi: "Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3". Zgodnie z rozdziałem XVII SIWZ oraz z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, Zamawiający określił, że stawka za jedną godzinę wykonywania usługi nie może przekraczać kwoty określonej w Wykazie dopuszczalnych stawek dla towarów i usług obowiązujący dla naborów ogłaszanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 dla projektów współfinansowanych z EFS oraz Standaryzacji wydatków w ramach konkursu nr RPPD.03.02.01_03.02.02-IP.01-20-001/16 które określają maksymalną stawkę na 65zł/godz. Zaproponowana przez Wykonawcę stawka za jedną godzinę wykonywania usługi określona w formularzu ofertowym wynosi 68 zł brutto, co jest niezgodne z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i nie może zostać poprawiona jako omyłka niepowodująca istotnych zmian w treści oferty. Ponieważ oferta nie odpowiada treści SIWZ podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2. W zawiązku z tym, że jedyna oferta złożona w postępowaniu została odrzucana, gdyż jej treść nie odpowiadała treści SIWZ, Zamawiający unieważnia postępowania na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlagającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Świadczenie usługi psychologa w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Monieckiego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6240
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Anna Zimnoch-Anikiel
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5952
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Świadczenie usługi psychologa w Centrum Doradztwa Edukacyjno - Zawodowego Powiatu Grajewskiego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11050
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pracownia Usług Psychologicznych mgr Bożena Perkowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9860
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Świadczenie usługi psychologa w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Sejneńskiego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy P.z.p. - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy P.z.p. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 12.12.2017r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Świadczenie usługi analityka rynku pracy w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Miasta Suwałk |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elżbieta Juszkiewicz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6100
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Świadczenie usługi analityka rynku pracy w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Suwalskiego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12090
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elżbieta Juszkiewicz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11346
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Świadczenie usługi analityka rynku pracy w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Augustowskiego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18330
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Monika Koronkiewicz-Roszko
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16920
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Świadczenie usługi analityka rynku pracy w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Monieckiego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Monika Koronkiewicz-Roszko
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Świadczenie usługi analityka rynku pracy w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Grajewskiego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4550
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Monika Koronkiewicz-Roszko
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4200
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Świadczenie usługi analityka rynku pracy w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Sejneńskiego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2665
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Monika Koronkiewicz-Roszko
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2460
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej/opiekuna do dzieci w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Miasta Suwałki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3250
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Małgorzata Domin
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3250
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Suwalskiego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy P.z.p. - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy P.z.p. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 12.12.2017r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postepowania na ww. podstawie prawnej. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Augustowskiego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy P.z.p. - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy P.z.p. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 12.12.2017r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Monieckiego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą prawną odrzucenia oferty jest art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, który stanowi: "Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3". Zgodnie z rozdziałem XVII SIWZ oraz z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, Zamawiający określił, że stawka za jedną godzinę wykonywania usługi nie może przekraczać kwoty określonej w Wykazie dopuszczalnych stawek dla towarów i usług obowiązujący dla naborów ogłaszanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 dla projektów współfinansowanych z EFS oraz Standaryzacji wydatków w ramach konkursu nr RPPD.03.02.01_03.02.02-IP.01-20-001/16 które określają maksymalną stawkę na 65zł/godz. Zaproponowana przez Wykonawcę stawka za jedną godzinę wykonywania usługi określona w formularzu ofertowym wynosi 70 zł brutto, co jest niezgodne z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i nie może zostać poprawiona jako omyłka niepowodująca istotnych zmian w treści oferty. Ponieważ oferta nie odpowiada treści SIWZ podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2. W zawiązku z tym, że jedyna oferta złożona w postępowaniu została odrzucana, gdyż jej treść nie odpowiadała treści SIWZ, Zamawiający unieważnia postępowania na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlagającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Grajewskiego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy P.z.p. - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlagającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy P.z.p. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 12.12.2017r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postepowania na ww. podstawie prawnej. |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Sejneńskiego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy P.z.p. - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlagającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy P.z.p. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 12.12.2017r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postepowania na ww. podstawie prawnej. |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Świadczenie usługi opiekuna do dzieci w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Suwalskiego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5200
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elżbieta Juszkiewicz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5040
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Świadczenie usługi opiekuna do dzieci w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Augustowskiego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy P.z.p. - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlagającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy P.z.p. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 12.12.2017r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postepowania na ww. podstawie prawnej. |
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Świadczenie usługi opiekuna do dzieci w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Monieckiego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Katarzyna Radzajewska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Świadczenie usługi opiekuna do dzieci w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Grajewskiego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy P.z.p. - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlagającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy P.z.p. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 12.12.2017r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postepowania na ww. podstawie prawnej. |
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Świadczenie usługi opiekuna do dzieci w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Sejneńskiego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy P.z.p. - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy P.z.p. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 12.12.2017r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postepowania na ww. podstawie prawnej. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Zakup sprzętu do utrzymania dróg w mieście Suwałki" - dostawa samochodu ciężarowego - wywrotki"
- "Zakup sprzętu do utrzymania dróg w mieście Suwałki" -dostawa posypywarki i pługa odśnieżnego
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach
- Opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż ulic wojewódzkich na terenie Miasta Suwałki - 2 części
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Sejneńskiej 30 w trybie "zaprojektuj i wybuduj" na potrzeby PUZ w Suwałkach
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2 - Zadanie 5.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2024 - II postępowanie
- Razem w potrzebie - usługi społeczne i zdrowotne w Gminie Dębica
- Świadczenie usług w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno - rehabilitacyjno - opiekuńczego na terenie powiatu lęborskiego w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- "Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego" (Zamówienie podzielone na 11 części)
- Asystent Osobisty Osoby z Niepełnosprawnością
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku" - Rodzinny Dom Pomocy "Pod Kasztanami"
więcej: Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.