eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › ŚWIADCZENIE USŁUGI PSYCHOLOGA, ANALITYKA RYNKU, ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ OPIEKUNA DO DZIECI W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ KOMPETENCJI KADR SUBREGIONU SUWALSKIEGO"



Ogłoszenie z dnia 2018-03-06

Ogłoszenie nr 500048905-N-2018 z dnia 06-03-2018 r.

Stowarzyszenie "Euroregion Niemen": ŚWIADCZENIE USŁUGI PSYCHOLOGA, ANALITYKA RYNKU, ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ OPIEKUNA DO DZIECI W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ KOMPETENCJI KADR SUBREGIONU SUWALSKIEGO"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Rozwój kompetencji kadr subregionu suwalskiego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626142-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Miasto Suwałki - ul. Mickiewicza 1, 16 - 400 Suwałki, REGON: 790671030 - Osoba do kontaktu: Błażej Krynicki tel. (87) 566 42 29
Powiat Suwalski - ul. Świerkowa 60, 16 - 400 Suwałki, REGON: 790670846, Bożena Jarmołowicz - Gąska tel. 500 127 119
Powiat Augustowski - ul. 3 Maja 29 16 - 300 Augustów REGON:790670906 - Beata Żukowska, tel. 516 096 085
Powiat Grajewski - ul. Strażacka 6B 19 - 200 Grajewo REGON: 450669708 - Izabela Zarzecka tel. 862738491
Powiat Moniecki - Aleja Niepodległości 3 19 - 100 Mońki REGON:050658597 - Aneta Szeszko tel. (85) 727 88 08
Powiat Sejneński - ul. 1 Maja 1 16 - 500 REGON:790671047 - Justyna Kulikowska tel. 516 082 695
Stowarzyszenie "Euroregion Niemen" - ul. Wesoła 22 16 - 400 Suwałki REGON:790334982 - Joanna Grygieńć tel. (87) 565 36 71 tel. kom. 66 88 26 623


I. 1) NAZWA I ADRES:

Stowarzyszenie "Euroregion Niemen", Krajowy numer identyfikacyjny 790334982, ul. Wesoła 22, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. (87)5653671, e-mail euroregion@niemen.org.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.niemen.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamówienie jest udzielane wspólnie przez Stowarzyszenie Euroregion Niemen, Miasto Suwałki, Powiat Suwalski, Powiat Augustowski, Powiat Sejneński, Powiat Moniecki oraz Powiat Grajewski. Postępowanie przeprowadza w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających Stowarzyszenie Euroregion Niemen

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ŚWIADCZENIE USŁUGI PSYCHOLOGA, ANALITYKA RYNKU, ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ OPIEKUNA DO DZIECI W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ KOMPETENCJI KADR SUBREGIONU SUWALSKIEGO"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

ŚWIADCZENIE USŁUGI PSYCHOLOGA, ANALITYKA RYNKU, ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ OPIEKUNA DO DZIECI W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ KOMPETENCJI KADR SUBREGIONU SUWALSKIEGO"

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 85121270-6


Dodatkowe kody CPV: 79000000-4, 85311200-4, 85312110-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie usługi psychologa w Centrum Doradztwa Edukacyjno - Zawodowego Powiatu Suwalskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14105
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRACOWNIA PSYCHOLOGICZNA PROGRES Maria Magdalena Sowulewska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 93
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13888
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13888
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13888
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Świadczenie usługi psychologa w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Augustowskiego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną odrzucenia oferty jest art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, który stanowi: "Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3". Zgodnie z rozdziałem XVII SIWZ oraz z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, Zamawiający określił, że stawka za jedną godzinę wykonywania usługi nie może przekraczać kwoty określonej w Wykazie dopuszczalnych stawek dla towarów i usług obowiązujący dla naborów ogłaszanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 dla projektów współfinansowanych z EFS oraz Standaryzacji wydatków w ramach konkursu nr RPPD.03.02.01_03.02.02-IP.01-20-001/16 które określają maksymalną stawkę na 65zł/godz. Zaproponowana przez Wykonawcę stawka za jedną godzinę wykonywania usługi określona w formularzu ofertowym wynosi 68 zł brutto, co jest niezgodne z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i nie może zostać poprawiona jako omyłka niepowodująca istotnych zmian w treści oferty. Ponieważ oferta nie odpowiada treści SIWZ podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2. W zawiązku z tym, że jedyna oferta złożona w postępowaniu została odrzucana, gdyż jej treść nie odpowiadała treści SIWZ, Zamawiający unieważnia postępowania na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlagającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Świadczenie usługi psychologa w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Monieckiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6240
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Anna Zimnoch-Anikiel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Hryniewicze 28A
Kod pocztowy: 15-378
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5952
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5952
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5952
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Świadczenie usługi psychologa w Centrum Doradztwa Edukacyjno - Zawodowego Powiatu Grajewskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11050
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pracownia Usług Psychologicznych mgr Bożena Perkowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 55
Kod pocztowy: 19-200
Miejscowość: Grajewo
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9860
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9860
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10200
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Świadczenie usługi psychologa w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Sejneńskiego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy P.z.p. - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy P.z.p. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 12.12.2017r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Świadczenie usługi analityka rynku pracy w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Miasta Suwałk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Elżbieta Juszkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Noniewicza 93A
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6100
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6100
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6100
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Świadczenie usługi analityka rynku pracy w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Suwalskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12090
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Elżbieta Juszkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Noniewicza 93A
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11346
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11346
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11997
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Świadczenie usługi analityka rynku pracy w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Augustowskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18330
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Monika Koronkiewicz-Roszko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dudki 37
Kod pocztowy: 19-100
Miejscowość: Mońki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16920
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16920
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16920
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Świadczenie usługi analityka rynku pracy w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Monieckiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Monika Koronkiewicz-Roszko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dudki 37
Kod pocztowy: 19-100
Miejscowość: Mońki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Świadczenie usługi analityka rynku pracy w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Grajewskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4550
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Monika Koronkiewicz-Roszko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dudki 37
Kod pocztowy: 19-100
Miejscowość: Mońki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4200
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4200
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4200
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Świadczenie usługi analityka rynku pracy w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Sejneńskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2665
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Monika Koronkiewicz-Roszko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dudki 37
Kod pocztowy: 19-100
Miejscowość: Mońki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2460
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2460
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2460
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej/opiekuna do dzieci w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Miasta Suwałki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3250
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Małgorzata Domin
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Witosa 4a/12
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3250
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3250
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3250
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Suwalskiego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy P.z.p. - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy P.z.p. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 12.12.2017r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postepowania na ww. podstawie prawnej.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Augustowskiego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy P.z.p. - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy P.z.p. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 12.12.2017r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Monieckiego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną odrzucenia oferty jest art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, który stanowi: "Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3". Zgodnie z rozdziałem XVII SIWZ oraz z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, Zamawiający określił, że stawka za jedną godzinę wykonywania usługi nie może przekraczać kwoty określonej w Wykazie dopuszczalnych stawek dla towarów i usług obowiązujący dla naborów ogłaszanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 dla projektów współfinansowanych z EFS oraz Standaryzacji wydatków w ramach konkursu nr RPPD.03.02.01_03.02.02-IP.01-20-001/16 które określają maksymalną stawkę na 65zł/godz. Zaproponowana przez Wykonawcę stawka za jedną godzinę wykonywania usługi określona w formularzu ofertowym wynosi 70 zł brutto, co jest niezgodne z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i nie może zostać poprawiona jako omyłka niepowodująca istotnych zmian w treści oferty. Ponieważ oferta nie odpowiada treści SIWZ podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2. W zawiązku z tym, że jedyna oferta złożona w postępowaniu została odrzucana, gdyż jej treść nie odpowiadała treści SIWZ, Zamawiający unieważnia postępowania na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlagającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Grajewskiego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy P.z.p. - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlagającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy P.z.p. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 12.12.2017r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postepowania na ww. podstawie prawnej.

CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnej w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Sejneńskiego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy P.z.p. - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlagającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy P.z.p. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 12.12.2017r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postepowania na ww. podstawie prawnej.

CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Świadczenie usługi opiekuna do dzieci w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Suwalskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5200
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Elżbieta Juszkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Noniewicza 93A
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5040
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5040
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5040
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Świadczenie usługi opiekuna do dzieci w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Augustowskiego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy P.z.p. - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlagającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy P.z.p. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 12.12.2017r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postepowania na ww. podstawie prawnej.

CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: Świadczenie usługi opiekuna do dzieci w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Monieckiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Katarzyna Radzajewska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Antoniukowska 15B/67
Kod pocztowy: 15-740
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: Świadczenie usługi opiekuna do dzieci w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Grajewskiego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy P.z.p. - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlagającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy P.z.p. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 12.12.2017r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postepowania na ww. podstawie prawnej.

CZĘŚĆ NR: 22

NAZWA: Świadczenie usługi opiekuna do dzieci w Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego Powiatu Sejneńskiego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy P.z.p. - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy P.z.p. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 12.12.2017r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postepowania na ww. podstawie prawnej.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.