eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krośnice › Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla celów grzewczych do obiektów Domu Pomocy Społecznej w Krośnicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-25

Ogłoszenie nr 500048531-N-2017 z dnia 25-10-2017 r.

Dom Pomocy Społecznej: Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla celów grzewczych do obiektów Domu Pomocy Społecznej w Krośnicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 5l78663-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500022215-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 93065584700000, ul. ul. Kwiatowa 9, 56320 Krośnice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 38 46 105, e-mail dpskrosnice@wp.pl, faks 71 38 46 105.
Adres strony internetowej (url): www.dpskrosnice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Dom Pomocy Społecznej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla celów grzewczych do obiektów Domu Pomocy Społecznej w Krośnicach

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Kod Wspólnego Słownika Zamówień : gaz ziemny 09123000-7, przesył gazu 65200000-5 1. Przedmiot zamówienia obejmował będzie kompleksową dostawę (sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji) paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego typu E (GZ-50) do instalacji niżej wymienionych obiektów Domu Pomocy Społecznej w Krośnicach w okresie 12 miesięcy od 01.11.2017r. do 31.10.2018r., lecz nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania aktualnie obowiązujących umów oraz pozytywie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. : 1.1. budynek przy ulicy Kwiatowej 2, 56-320 Krośnice. Szacunkowe zapotrzebowanie paliwa gazowego w grupie taryfowej ( OSD ) W - 5 obliczono na podstawie zużycia w okresie 12 m-cy roku 2015: 57 500 m³ x 11,150 = 641 125 KWh - należy założyć możliwość 15% zmniejszenia lub zwiększenia zużycia. 1.2. budynek przy ulicy Kwiatowej 9. 56-320 Krośnice. Szacunkowe zapotrzebowanie paliwa gazowego w grupie taryfowej ( OSD )W - 4 na podstawie zużycia w okresie 12 m-cy roku 2015: 30 050 m³ x 11,150 = 335058 KWh należy założyć możliwość 15% zmniejszenia lub zwiększenia zużycia. 1.3. budynek przy ulicy Kwiatowej 9a. 56-320 Krośnice. Szacunkowe zapotrzebowanie paliwa gazowego w grupie taryfowej ( OSD )W - 3.6 obliczono na podstawie zużycia w okresie 12 m-cy roku 2015: 5 325 m³ x 11,150= 59 374 KWh - należy założyć możliwość 15% zmniejszenia lub zwiększenia zużycia. 2. Łączna ilość paliwa gazowego, które będzie dostarczone w okresie umowy do trzech punktów poboru szacuje się na 92 875 m³ x 11,150 = 1 035 556 KWh. Powyższa ilość gazu jest wartością szacowaną i może ulec zmianie. W przypadku różnicy między zużyciem planowanym a faktycznym, Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził roszczeń finansowych innych niż te wynikające z ilości zużytego gazu. Do obliczeń przyjęto uśredniony współczynnik konwersji na poziomie 11,150. 3. Zamawiający pobierany gaz ziemny przeznaczy na własne cele opałowe, objęte zwolnieniem z akcyzy, zgodnie z art 31b ust. 2 ustawy o podatku akcyzowym. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich czynności i uzgodnień z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, na podstawie odrębnie udzielonego pełnomocnictwa. 5. Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia. 6. Wykonawca powinien posiadać aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (chyba, że sam jest operatorem), działającą na terenie Zamawiającego i umożliwiającą sprzedaż paliwa gazowego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej do punktów poboru. 5. Obecnie sprzedaż paliwa gazowego na potrzeby zamawiającego realizowana jest w oparciu o umowy kompleksowe z PGNiG S.A z siedziba w Warszawie( 01-224) ul. Marcina Kasprzaka 25, Region Dolnośląski z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Gazowej 3. 6. Dostarczenie gazu ma się odbywać na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji gazu (umowy kompleksowej) i być wykonana na warunkach, określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.), Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wykonawczymi, wydanymi na ich podstawie. 7. Gaz ma być dostarczony do punktu zdawczo-odbiorczego, którym jest zespół urządzeń służących do przyłączania sieci wewnętrznej, będącej własnością Zamawiającego z siecią gazową operatora systemu. Zespół urządzeń gazowych składa się z trzech gazomierzy. 8. Paliwo u odbiorcy zużywane będzie przez cztery kotły gazowe o mocy 37 KW grupa taryfowa W-3.6, 130 KW grupa taryfowa W-4, 200 KW i 270 KW grupa taryfowa W-5.1. Deklaracja zużycia gazu w poszczególnych okresach zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ (zamówienie ilości gazu). 11. Koszty ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia zostały uwzględnione przez wyszacowanie zużycia gazu w ilości w poszczególnych grupach taryfowych: Grupa W-3.6 - 59 374 KWh. Grupa W- 4 - 335 058 KWh Grupa W- 5 - 641 125 KWh w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.. Na koszty korzystania z przedmiotu zamówienia w ww. okresie składają się: opłata za paliwo gazowe, opłata abonamentowa, opłata dystrybucyjna stała i opłata dystrybucyjna zmienna. Odbiorca zakwalifikowany jest przez właściwy dla niego system dystrybucji (OSD) do grup taryfowych W- 3.6, W-4 i W-5.1.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09123000-7


Dodatkowe kody CPV: 65200000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 128330
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Forum Marketing and Sales Polska S.A.
Email wykonawcy: dg@forum.com
Adres pocztowy: ul. Heweliusza 9
Kod pocztowy: 80-890
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 128330
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128330
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 133368
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.