eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milówka › Budowa transgranicznej słowacko - polskiej trasy turystycznej (wykonanie 2 parkingów)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-06

Ogłoszenie nr 500048489-N-2018 z dnia 06-03-2018 r.

Gmina Milówka: Budowa transgranicznej słowacko - polskiej trasy turystycznej (wykonanie 2 parkingów)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Współpracy Transgranicznej INTERREG V-A Polska-Słowacja 2014-2020. Tytuł projektu: Budowa transgranicznej słowacko - polskiej trasy turystycznej.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506765-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Milówka, Krajowy numer identyfikacyjny 54902200000, ul. ul. Jana Kazimierza 123, 34360 Milówka, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 637 190, e-mail ugmilowka@milowka.com.pl, faks 338 637 600.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy: www.bip.milowka.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa transgranicznej słowacko - polskiej trasy turystycznej (wykonanie 2 parkingów)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RRG.271.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa transgranicznej słowacko - polskiej trasy turystycznej. W ramach zadania przeprowadzone zostaną następujące prace: Parking Parkuj i jedź przy ul. Mostowej w Milówce - planowany do remontu parking obejmuje działkę gminną nr ewid. 1298/7 w Milówce. Dodatkowo przy placu zostaną zamontowane trzy ławki, dwa kosze na śmieci oraz dwa stojaki na rowery. Remont obejmuje nawierzchnię asfaltową oraz nawierzchnię z kostki brukowej betonowej. Parking Parkuj i jedź pomiędzy Szkołą Podstawową a budynkiem Urzędu Gminy w Milówce- Przebudowa parkingu będąca przedmiotem niniejszego opracowania zostanie zrealizowana w południowo- zachodniej części działki nr 4080/1 w Milówce. Obecnie na działce znajdują się: budynek szkoły, budynki gospodarcze, budynki użyteczności publicznej, boisko z nawierzchnią bezpieczną, plac zabaw, parking i zieleń przyszkolna (do przebudowy wg odrębnego opracowania) oraz parking z nawierzchni asfaltowej (do przebudowy). Przy parkingu od strony północnej znajdują się dwa budynki gospodarcze, które przeznaczone są do rozbiórki. Poprzez tą rozbiórkę uzyska się dodatkową powierzchnię parkingu. Istniejący parking otoczony jest z każdej strony oprócz strony południowej (wjazd z ul. Dworcowej) ogrodzeniem z siatki. Teren jest terenem płaskim. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dwa wymienione poniżej zadania, wykonawca jest uprawniony do złożenia ofert na dowolną ilość zadań. Wykonanie 2 parkingów jako punkty "parkuj i jedź" Zadanie nr 1 - "Przebudowa parkingu- punkt "parkuj i jedź" pomiędzy Szkołą Podstawową a budynkiem Urzędu Gminy w Milówce, ul. Dworcowa na dz. ew. nr 4080/1" Zakres realizowanej inwestycji obejmuje: a) roboty przygotowawcze b) roboty rozbiórkowe 2 budynków gospodarczych oraz roboty ziemne c) nawierzchnia - podbudowy + kostka brukowa betonowa gr.8 cm w ilości 1071 m2 d) wymiana kanalizacji e) budowa ogrodzenia f) montaż urządzeń na parkingu Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej - załącznik nr 9 SIWZ b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 11 SIWZ c) przedmiar robót - załącznik nr 10 SIWZ. Projekt budowlany objęty jest Decyzją pozwolenia na budowę. Uzgodnienia do projektu (zał. nr 9 do SIWZ) stanowią opis wykonawczy wykonania kanalizacji. Zamawiający posiada stosowne pozwolenie na wyburzenie budynków. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 000 000-7 roboty budowlane 45 233 250-6 roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg 45 111 200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45 110 000-1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych 45 332 300-6 roboty instalacyjne, kanalizacyjne 45 342 000-6 wznoszenie ogrodzeń 37 535 200-9 wyposażenie placów zabaw Zadanie nr 2 - "Modernizacja polegająca na remoncie placu parkingowego przy ul. Mostowej w Milówce na dz. ew. nr 1298/7" Zakres realizowanej inwestycji obejmuje: a) roboty przygotowawcze b) roboty rozbiórkowe oraz roboty ziemne c) odwodnienie d) podbudowy e) roboty brukarskie w ilości 43 m2 f) nawierzchnia asfaltowa w ilości 1280 m2 g) wyposażenie: ławki, kosze, stojaki na rowery Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) projekt techniczny - opracowanie uproszczone - załącznik nr 9 SIWZ b) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 11 SIWZ c) przedmiar robót - załącznik nr 10 SIWZ. Projekt techniczny obejmuje remont istniejącego odwodnienia. Projekt techniczny objęty jest przyjętym przez Starostwo Powiatowe w Żywcu zgłoszeniem dotyczącym zamiaru wykonania robót budowlanych. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 233 220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Roboty realizowane będą na podstawie : - dokumentacji projektowej, projektów technicznych - opracowanie uproszczone, - prawa budowlanego, - sztuki budowlanej, - zaleceń Zamawiającego. Inne uwarunkowania: 1. Podane w SIWZ wraz z jej załącznikami nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. Wszystkie materiały określone w SIWZ wraz z jej załącznikami, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych w SIWZ na warunkach określonych w ustawie. Jeśli dokumentacja projektowa lub inna część SIWZ przywołuje nazwy markowe, bądź nazwę producenta lub niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary, dopuszcza się - w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji na rynku - dostarczenie w ramach zamówienia materiałów, rozwiązań równoważnych, spełniających wymagania opisane w SIWZ wraz z jej załącznikami, w tym: w dokumentacji projektowej (Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, rysunkach, itd.). W SIWZ wraz z jej załącznikami mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla konkretnego producenta wymiary. Gdziekolwiek takie zapisy występują, niezależnie od kontekstu, w jakim zostały użyte, nie stanowią elementu opisu przedmiotu zamówienia i tym samym nie są one wiążące dla wykonawcy. W szczególności ewentualne nazwy własne lub znaki towarowe nie mogą być odczytywane jako wskazanie preferencji zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć materiały/urządzenia/sprzęt spełniające wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w SIWZ wraz z załącznikami, które łącznie stanowią opis przedmiotu zamówienia. Ponadto wszędzie tam, gdzie podano parametry techniczne materiału/urządzenia/sprzętu należy dobierać takie, których parametry w typoszeregach producentów są najbliższe tym wyspecyfikowanym, chyba, że w SIWZ wraz z jej załącznikami jednoznacznie wskazano szczególne zasady doboru urządzeń w oparciu o wyspecyfikowane parametry. W przypadku, kiedy jakikolwiek element przedmiotu zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Powyższe akapity niniejszego ppkt. stosuje się odpowiednio. 3. Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed zamówieniem materiałów. 4. Wykonawca winien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych prac. 5. Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 6. Roboty należy prowadzić pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 7. Użyte materiały musza posiadać wszystkie wymagane przepisami świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. 8. Roboty zanikowe takie jak warstwy podbudowy, warstwy nawierzchni podlegają zgłoszeniu do odbioru inspektorowi nadzoru inwestorskiego. 9. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Sposób udokumentowania zatrudnienia, kontroli oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisano w Istotnych warunkach umowy (wzór umowy załącznik nr 8 do SIWZ). 14. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy, z zastrzeżeniem że Wykonawca może wskazać okres dłuższy, zgodnie z treścią Formularz ofertowego. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym -załącznik nr 1 do SIWZ okresu gwarancji i rękojmi, wtedy Zamawiający za ten okres przyjmuje minimalny wymagany okres tj. 36 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane rozpoczyna się od daty zakończenia robót potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru końcowego zakończenia robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233250-6, 45000200-0, 45110000-1, 45332300-6, 45342000-6, 37535200-9, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Przebudowa parkingu- punkt "parkuj i jedź" pomiędzy Szkołą Podstawową a budynkiem Urzędu Gminy w Milówce, ul. Dworcowa na dz. ew. nr 4080/1"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 382118.74
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych DROBUD Pytlarz Krzysztof
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Isep 28a, 34-300 Żywiec
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 470006.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 470006.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 561598.17
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Modernizacja polegająca na remoncie placu parkingowego przy ul. Mostowej w Milówce na dz. ew. nr 1298/7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162055.21
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALPINE Bau CZ a.s. Jiráskova 613/13, Krásno nad Bečvou 757 01 Valašskè Meziřiči Republika Czeska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Jiráskova 613/13, Krásno nad Bečvou 757 01 Valašskè Meziřiči
Kod pocztowy: 75-701
Miejscowość: Valašskè Meziřiči
Kraj/woj.: Czechy

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: CZ

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 199327.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199327.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 218442.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 99%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.