To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-06
Ogłoszenie nr 500048315-N-2018 z dnia 06-03-2018 r.
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu: Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507219-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. al. Niepodległości
10,
61875
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
061 8569000, 8569500, e-mail
tomasz.lulka@ae.poznan.pl, faks
618 543 988.
Adres strony internetowej (url): www.ue.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/003/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach zlokalizowanych w różnych budynkach będących własnością Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu: ? w budynku głównym A wraz z budynkiem skrzydła - zlokalizowanych przy al. Niepodległości 10 w Poznaniu, ? w budynku B - zlokalizowanym przy al. Niepodległości 12 w Poznaniu, ? w budynku C - zlokalizowanym przy ul. Towarowej 53 w Poznaniu, ? w wieżowcu Collegium Altum zlokalizowanym przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16 w Poznaniu, ? Collegium Linguisticum zlokalizowanym przy ul. Taczaka 9 w Poznaniu, ? w hali sportowej przy ul. Dożynkowej 9J w Poznaniu, ? w budynku CEUE przy ul. Towarowej 55 w Poznaniu, ? w budynkach administracyjno-warsztatowych przy al. Niepodległości 10 w Poznaniu, ? w domkach wypoczynkowych w Długiem, gmina Strzelce Krajeńskie Zakres prac został określony w dokumentacji pt. "Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu". Dokumentacja ta wraz z przedmiarami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Prace remontowe polegać będą głównie na wykonaniu: ? robót przygotowawczych, demontażowych i rozbiórkowych; ? robót remontowych w zakresie podłóg i posadzek; ? robót remontowych związanych z odnowieniem ścian i sufitów; ? montażu ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych suchej zabudowy w tym m. in. pionów i poziomów c.o, itp. ? czyszczeniu i malowaniu grzejników żeliwnych i podokienników; Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie prac pomocniczych tj: ? przygotowanie pomieszczeń do remontu polegające na wylokowaniu mebli, zabezpieczeniu folią okien i drzwi przed zabrudzeniem, uporządkowaniu pomieszczeń, odkurzeniu i wniesieniu mebli po zakończeniu prac; ? wywiezienie materiałów rozbiórkowych; ? mycie: okien, niemalowanych drzwi, korytek z instalacją okablowania strukturalnego, wyłączników, gniazdek itp. ? konieczne przemieszczanie mebli i wyposażenia w obrębie terenu budowy, a po zakończeniu robót - pomieszczenia muszą być umeblowane w sposób pierwotny. Prace remontowe opisane w dokumentacji wykonywane będą w kilku etapach obejmujących remont grup pomieszczeń (po kilka pomieszczeń), uzależnionych zakresem (wielkością) od szczegółowych zleceń określanych przez Zamawiającego na bieżąco w trakcie trwania umowy z Wykonawcą. Etapy robót mogą różnić się zatem wielkością (ilością robót). Etapy robót będą w trakcie trwania umowy określane przez Zamawiającego w formie pisemnej z podaniem lokalizacji pomieszczenia do remontu oraz zakresem robót i terminem ich wykonania. Przewidywana ilość etapów: 12 - 15 (ilość etapów jest przybliżona i może jeszcze ulec zmianie w trakcie realizacji umowy). Do realizacji poszczególnych etapów remontów Wykonawca musi przystąpić w ciągu 3 dni od otrzymania pisemnego zlecenia ich realizacji i zakończyć realizację w ciągu 14 dni. Po zakończeniu realizacji danego etapu robót stwierdzonego protokołem bezusterkowego odbioru oraz po zatwierdzeniu przez Zamawiającego przedłożonego mu przez Wykonawcę kosztorysu powykonawczego Wykonawca może wystawić fakturę za roboty objęte danym zleceniem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.45.70.00 - 45.45.70.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
406504
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Rzemieślnicza Zdunów Usług Budowlanych i Produkcji Różnej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
432702.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.