eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łopuszno › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zamówienia pn. "Rozwój infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łopusznie poprzez budowę obiektu i zakup wyposażenia" w formule "zaprojektuj i wybuduj"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-06

Ogłoszenie nr 500048303-N-2018 z dnia 06-03-2018 r.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Łopusznie: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zamówienia pn. "Rozwój infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łopusznie poprzez budowę obiektu i zakup wyposażenia" w formule "zaprojektuj i wybuduj"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514544-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Łopusznie, Krajowy numer identyfikacyjny 29267910000000, ul. ul. Konecka 2, 26070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3914025, 695799197, e-mail zsp5lopuszno@o2.pl, faks 413 914 927.
Adres strony internetowej (url): www.zsp5lopuszno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zamówienia pn. "Rozwój infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łopusznie poprzez budowę obiektu i zakup wyposażenia" w formule "zaprojektuj i wybuduj"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZS w Łopusznie 012/19/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego poprzez ustanowionych Inspektorów Nadzoru w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej (wyznaczonym na koordynatora), b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad realizacją zamówienia pn.: "Rozwój infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łopusznie poprzez budowę obiektu i zakup wyposażenia" w formule "zaprojektuj i wybuduj" w okresie realizacji inwestycji oraz w okresie gwarancji. 2. Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1332 z późn. zm.) i właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, zatwierdzonej dokumentacji projektowej, prawomocnego pozwolenia na budowę, umowy zawartej z Wykonawcą "zaprojektuj i wybuduj" oraz innych czynności określonych przez Zamawiającego. 3. Wykonawca poprzez ustanowionych inspektorów nadzoru inwestorskiego będzie wykonywał czynności określone w art. 25 - 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1332 z późn. zm.). 4. Do innych obowiązków Wykonawcy należą w szczególności: 1) W przypadku zmian Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego na realizację zamówienia, stanowiącego załącznik do umowy z Wykonawcą "zaprojektuj i wybuduj", uczestniczenie w uzgadnianiu tych zmian; 2) Znajomość dokumentacji projektowej opracowywanej przez Wykonawcę "zaprojektuj i wybuduj"; 3) Uczestniczenie w przekazaniu placu budowy Wykonawcy "zaprojektuj i wybuduj"; 4) Zapewnienie ciągłości świadczonej usługi w przypadku nieobecności ustanowionych inspektorów nadzoru; 5) Reprezentowanie Inwestora - Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, umową z Wykonawcą "zaprojektuj i wybuduj" i obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami techniczno-budowlanymi; 6) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwości wykonanych robót (zakresu, jakości, w szczególności potwierdzenie w dzienniku budowy zapisów kierownika budowy w trakcie realizacji oraz gotowości robót podlegających odbiorom); 7) W czasie każdorazowego pobytu na budowie Wykonawca ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzania bytności poprzez dokonywanie w nim stosownego zapisu; 8) Uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do których jest zobowiązany Zamawiający, a dotyczących realizowanych robót budowlanych, w tym uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego; 9) Zgłaszanie zastrzeżeń do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień; 10) Na wniosek Zamawiającego informowanie go o postępie robót na budowie, o wszelkich okolicznościach, mogących mieć wpływ na terminowość i poprawność wykonywanych robót przez Wykonawcę "zaprojektuj i wybuduj" oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej; 11) Rozstrzyganie z kierownikiem budowy w porozumieniu z Zamawiającym wątpliwości natury technicznej, powstałych w trakcie realizacji robót; 12) Pobyt na placu budowy w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór - min. 1 raz w tygodniu; 13) Przyjazd na plac budowy w terminie do 3 godzin od zawiadomienia przez Zamawiającego w nagłych, nieprzewidzianych przypadkach; 14) W przypadku stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót, Wykonawca zwraca na to uwagę kierownikowi budowy, dokonując stosownego wpisu w dzienniku budowy i żąda dokonania poprawek oraz zawiadamia niezwłocznie Zamawiającego, a jeżeli jest to konieczne, wstrzymuje wykonanie robót; 15) Sprawdzanie jakości wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, przez co rozumie się sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących dostarczonych materiałów. Wykonawca dokonuje ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem w formie pisemnej opinii na Karcie Zatwierdzenia Materiału. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości materiału przewidzianego do wbudowania, Wykonawca ma obowiązek żądania od Wykonawcy "zaprojektuj i wybuduj" odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany "wadliwego" materiału, jak również niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o zaistniałym fakcie; 16) Sprawdzanie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę "zaprojektuj i wybuduj" dokumentów i zaświadczeń oraz badań, niezbędnych do przeprowadzenia odbioru; 17) Sprawdzanie, potwierdzanie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowej przedkładanej przez Wykonawcę "zaprojektuj i wybuduj" oraz prawidłowości i kompletności dokumentacji powykonawczej; 18) Uczestniczenie w odbiorach częściowych, stanowiących podstawę rozliczenia wykonanych robót przez Wykonawcę "zaprojektuj i wybuduj" oraz udział w czynnościach odbioru końcowego, stanowiących podstawę rozliczenia końcowego wykonania zamówienia przez Wykonawcę "zaprojektuj i wybuduj"; 19) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót w dokumentach rozliczeniowych przekazywanych przez Wykonawcę "zaprojektuj i wybuduj" Zamawiającemu; 20) Kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót (zakresu i wartości wykonanych robót); 21) Uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz w razie konieczności, nadzorowanie usuwania stwierdzonych wad i usterek. 5. Wykonawca nie może samodzielnie podejmować decyzji, mających wpływ na wzrost kosztów nadzorowanego zadania inwestycyjnego, jak również nie jest upoważniony do zlecania dodatkowych robót bez zgody Zamawiającego. 6. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy jest niedopuszczalne; 2) Z uwagi na ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, Zamawiający wymaga wyznaczenia jako koordynatora ich czynności na budowie inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 3) Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian, skutkujących zmianą warunków umowy zawartej z Wykonawcą "zaprojektuj i wybuduj"; 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego; 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej; 6) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt transport w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad; 7) Wykonawca zobowiązuje się do posiadania telefonu komórkowego (każdy z inspektorów), umożliwiającego szybki i bezpośredni kontakt, a w razie konieczności codzienny telefoniczny kontakt z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji. 7. Informacje o inwestycji będącej przedmiotem nadzoru inwestorskiego. 1) Adres inwestycji: działki o nr ewid. 92/7, 92/70, 92/71, 92/72, 92/73, 92/74, 92/77, ul. Konecka 2, 26 - 070 Łopuszno, powiat kielecki, województwo świętokrzyskie; 2) Miejsce narad: plac budowy lub w uzasadnionych przypadkach siedziba Starostwa Powiatowego w Kielcach przy ul. Wrzosowej 44, 25 - 211 Kielce; 3) Parametry techniczne obiektu przedstawione na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego i Koncepcji Urbanistyczno-Architektonicznej: ? powierzchnia zabudowy: 3 300m2, ? powierzchnia netto: 6 700m2, ? długość/szerokość obiektu: 76,88/46,28m, ? wysokość do kalenicy: od 9m do 19m, ? wysokość w świetle stropu: od 3,55m do 7,21m, ? kubatura: 24 0941,5m3; 4) Zakres nadzoru opisany w niniejszym rozdziale dotyczy realizacji zamówienia pn.: "Rozwój infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łopusznie poprzez budowę obiektu i zakup wyposażenia" w formule "zaprojektuj i wybuduj", którego zakres i warunki realizacji zostały określone w poniższych dokumentach: a) Program Funkcjonalno-Użytkowy (Załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z Koncepcją Urbanistyczno-Architektoniczną (Załącznik nr 2 do SIWZ) opracowane przez biuro projektowe CANEA Sp. z o. o., 25 - 035 Kielce, Al. Legionów 3/4, b) Umowa na realizację inwestycji z Wykonawcą "zaprojektuj i wybuduj" (Załącznik nr 3 do SIWZ), c) Koncepcja Architektoniczna (I etap prac projektowych) opracowana przez Wykonawcę "zaprojektuj i wybuduj" (Załącznik nr 12 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 40.000,00 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 złotych) lub równowartość tej kwoty w innej walucie, przy czym kwota wyrażona w walucie obcej zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązującego na dzień składania ofert. 4. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem, niezbędnymi do wykonania zamówienia: 1) 1 osobą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie robót ogólnobudowlanych posiadającą łącznie: a) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania i nadzorowania budową bez ograniczeń, b) co najmniej 6-letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót budowlanych lub kierownika budowy w ostatnich 10 latach stażu pracy, w tym co najmniej 2 nadzory lub co najmniej 1 nadzór i 1 kierowanie: realizacją inwestycji, polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej co najmniej 4000m2, c) aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; 2) 1 osobą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie robót elektrycznych posiadającą łącznie: a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania i nadzorowania bez ograniczeń, b) co najmniej 6-letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót elektrycznych lub kierownika robót elektrycznych, w tym co najmniej 2 nadzory lub co najmniej 1 nadzór i 1 kierowanie: robotami elektrycznymi, w zakresie których była realizacja instalacji wewnętrznych elektrycznych i teletechnicznych takich jak: ? instalacja sygnalizacji pożaru, ? instalacja sygnalizacji włamania i napadu, ? instalacja kontroli dostępu, ? okablowania strukturalnego w ramach jednej budowy, przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej co najmniej 4000m2, każdy w ostatnich 10 latach stażu pracy, c) aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; 3) 1 osobą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie robót sanitarnych posiadającą łącznie: a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania i nadzorowania bez ograniczeń, b) co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót sanitarnych, w tym co najmniej 1 nadzór nad robotami sanitarnymi, w zakresie których była realizacja instalacji takich jak: ? instalacja c.o. wraz z kotłownią, ? instalacja wewnętrzna i zewnętrzna wodociągowa, ? instalacja wewnętrzna i zewnętrzna kanalizacyjna, ? instalacja wentylacji mechanicznej, ? klimatyzacja w ramach jednej budowy, przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej co najmniej 4000m2 w ostatnich 10 latach stażu pracy, c) aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami należy rozumieć uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz. 1278). Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i uprawniają do kierowania robotami, będącymi przedmiotem niniejszego postępowania oraz odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r. poz. 65).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 169943.90
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Obsługi Inwestycji EKO INWEST Krystyna Wiorek
Email wykonawcy: biuro@ekoinwest.kielce.pl
Adres pocztowy: ul. Wincentego Witosa 103B/47
Kod pocztowy: 25-561
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169740.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 169740.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 184500.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.