eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa, montaż, uruchomienie i obsługa serwisowa systemu do monitoringu zużycia energii elektrycznej i cieplnej w 9 budynkach użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie 3 gmin w ramach projektu pn. "CE51 TOGETHER" współfinansowanego z programu Interreg CENTRAL EUROPE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-06

Ogłoszenie nr 500048204-N-2018 z dnia 06-03-2018 r.

Stowarzyszenie Gmin Polska Sieć "Energie Cites": Dostawa, montaż, uruchomienie i obsługa serwisowa systemu do monitoringu zużycia energii elektrycznej i cieplnej w 9 budynkach użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie 3 gmin w ramach projektu pn. "CE51 TOGETHER" współfinansowanego z programu Interreg CENTRAL EUROPE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
CE51 TOGETHER / Interreg CENTRAL EUROPE

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 505306-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Stowarzyszenie Gmin Polska Sieć "Energie Cites", Krajowy numer identyfikacyjny 35071065000000, ul. ul. Sławkowska , 31016 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-12 429 17 93, e-mail biuro@pnec.org.pl, faks 0-12 429 17 93.
Adres strony internetowej (url): http://www.pnec.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Organizacja pozarządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa, montaż, uruchomienie i obsługa serwisowa systemu do monitoringu zużycia energii elektrycznej i cieplnej w 9 budynkach użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie 3 gmin w ramach projektu pn. "CE51 TOGETHER" współfinansowanego z programu Interreg CENTRAL EUROPE

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i obsługa serwisowa systemu do monitoringu zużycia energii elektrycznej i cieplnej w 9 budynkach użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie 3 gmin w ramach projektu pn. "CE51 TOGETHER" współfinansowanego z programu Interreg CENTRAL EUROPE, który obejmuje: 1.1 dostawę systemu do monitoringu zużycia energii elektrycznej i cieplnej (dalej jako "Systemy pomiarowe") do lokalizacji określonych w punkcie 1.2 poniżej, 1.2 montaż i uruchomienie Systemów pomiarowych w następujących lokalizacjach: 1.2.1 Besko (woj. podkarpackie): Urząd Gminy w Besku, ul. Podkarpacka 5, 38-524 Besko Zespół Szkół w Besku, ul. Kolejowa 54, 38-524 Besko Zakład Gospodarki Komunalnej w Besku, ul. Starowiejska 99; 38-524 Besko 1.2.2 Raciechowice (woj. małopolskie): Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych, 32-415 Raciechowice 197 Przedszkole w Czasławiu, 32-415 Czasław 105 Urząd Gminy w Raciechowicach, 32-415 Raciechowice 277 1.2.3 Żyraków (woj. podkarpackie): Zespół Szkół w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 77 (jedynie system monitorowania zużycia energii elektrycznej przez budynek, bez systemu monitorowania ilości zużytej energii cieplnej) Zespół Szkół w Straszęcinie, 39-218 Straszęcin 115 Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137 1.3 obsługę serwisową Systemów pomiarowych w lokalizacjach określonych w punkcie 1.2 powyżej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48900000-7


Dodatkowe kody CPV: 48900000-6, 30233000-3, 38551000-2, 30237475-9, 31600000-2, 71314200-4, 50324100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 179700.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pracownia Informatyki Numeron sp. z o.o
Email wykonawcy: numeron@numeron.pl
Adres pocztowy: Wały Dwernickiego 117/121
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 221031.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 197907.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 468015.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.