To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-24
Ogłoszenie nr 500048185-N-2017 z dnia 24-10-2017 r.
Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych: Modernizacja wewnętrznej sieci elektrycznej Urzędu (przełączenie zasilania lokalnych urządzeń klimatyzacyjnych do dedykowanych pionów elektrycznych)(2)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500044779-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 27625533500000,
ul. Ul. Zwycięstwa
21,
44100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 238 55 30, e-mail
za@um.gliwice.pl, faks
32 238 55 27.
Adres strony internetowej (url): www.gliwice.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja wewnętrznej sieci elektrycznej Urzędu (przełączenie zasilania lokalnych urządzeń klimatyzacyjnych do dedykowanych pionów elektrycznych)(2)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZA.271.130.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Modernizacja wewnętrznej sieci elektrycznej Urzędu obejmująca przełączenie zasilania lokalnych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych do dedykowanych pionów elektrycznych zgodnie z dokumentacją projektową. 2) W przypadku wykonania robót budowlanych (np. przekuć, przewiertów, montaży elementów itp.) Wykonawca przywróci pomieszczenia i ciągi komunikacyjne w zakresie prowadzonych robót do stanu pierwotnego. 3) Wykonanie pomiarów elektrycznych modernizowanej sieci oraz załączenie protokołów z tych pomiarów do dokumentacji powykonawczej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia przed przystąpieniem Wykonawcy do prac z ich wykorzystaniem. Wykonawca wystąpi do Zamawiającego o akceptację na druku stanowiącym załącznik nr 10 do umowy. UWAGA! Z zakresu realizacji dokumentacji projektowej należy wykluczyć w całości przy realizacji urządzenie zlokalizowane w pomieszczeniu nr 148 obsługujące pomieszczenie 147 o którym mowa w dokumentacji projektowej w szczególności: - str.7 III-etap - układ wentylacji NW1 pole odpływowe nr 5:7; - str. 7 Z tablicy 1TPJ zasilane są: ... - istniejącego układu wentylacji pom. Nr 148; - str. 12 Lp. 38, 39, 40; - Rys. nr E-11 w zakresie wentylacji pom. Nr 148 id. Wewnętrzne istniej. (7, 8, 9) (1J/7, 1J/8, 1J/9). W przypadku innych nie wskazanych powyżej zapisów w opisie przedmiotu zamówienia dotyczących urządzenia j.w. należy je w całości pominąć. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Zamawiający wymaga wykonania prac jak w § 3 ust. 2 pkt 11 wzoru umowy. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bieżące utrzymanie czystości na ciągach komunikacyjnych wykorzystywanych do transportu materiałów oraz na terenie prowadzenia prac i wokół niego. Zamawiający nie udostępni Wykonawcy zaplecza socjalnego. Zamawiający nie dysponuje terenem na potrzeby zorganizowania przez Wykonawcę zaplecza budowy. Zamawiający zezwoli na ustawienie kontenera na gruz budowlany w uzgodnionym miejscu pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę szczelnego okrycia kontenera. Ze względu na odnowione elewacje zewnętrzne budynku Urzędu Zamawiający nie dopuszcza stosowania zsypu na gruz budowlany. ZESTAWIENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ: 1. Projekt wykonawczy - branża elektryczna. 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji elektrycznych. 3. Przedmiary robót. UWAGA! Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. Oznacza to, ze wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45317000-2, 45315700-5, 45311100-1, 45314300-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
135249.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-WDROŻENIOWE PRO-NET SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
137500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art.67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający przeprowadził w trybie przetargu nieograniczonego postępowanie pod nazwą "Modernizacja wewnętrznej sieci elektrycznej Urzędu (przełączenie zasilania lokalnych urządzeń klimatyzacyjnych do dedykowanych pionów elektrycznych)". Z uwagi na fakt, że Wykonawcy, którzy złożyli oferty w powyższym postępowaniu zostali wykluczeni z postępowania, ponieważ nie potwierdzili spełniania warunków udziału w postępowaniu, a tym samy ich oferty podlegały odrzuceniu, Zamawiający w dniu 09.10.2017 r. unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1)ustawy Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Niniejsze postępowanie prowadzone pod nazwą Modernizacja wewnętrznej sieci elektrycznej Urzędu (przełączenie zasilania lokalnych urządzeń klimatyzacyjnych do dedykowanych pionów elektrycznych)(2) zostało wszczęte na podstawie art.67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, ponieważ w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Rozbudowa mammografu cyfrowego Senographe Pristina prod. GE Medical Systems o system do wykonywania biopsji pod kontrolą mammografii spektralnej dla NIO - PIB Oddział w Gliwicach
- Modernizacja Głównej Stacji Sprężarek dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie-Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w Ośrodku Konferencyjno-Szkoleniowym "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej. Znak sprawy IA1.283.26.2024.AG
- Sukcesywne świadczenie usług pralniczych dla Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej w Zabrzu. IA1.283.25.2024.DM
- Termomodernizacja budynku przy ul. Noakowskiego 4 w Gliwicach wraz z podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Noakowskiego 3 w Gliwicach - pełna nazwa zamówienia - w dokumentach zamówienia
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.