eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej Gminy Wejherowo - realizacja inwestycji w trybie zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-06

Ogłoszenie nr 500048080-N-2018 z dnia 06-03-2018 r.

Gmina Wejherowo: Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej Gminy Wejherowo - realizacja inwestycji w trybie zaprojektuj i wybuduj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
RPO WP 2014-20120

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507361-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wejherowo, Krajowy numer identyfikacyjny 54511300000, ul. ul. Transportowa 1, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 779 701, e-mail sekretariat@ug.wejherowo.pl, faks 586 779 700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ugwejherowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej Gminy Wejherowo - realizacja inwestycji w trybie zaprojektuj i wybuduj

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZP.271.2.2018.JA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji w ramach zadania "Zaprojektuj i wybuduj" obiektów użyteczności publicznej Gminy Wejherowo "objętych wnioskiem o dofinansowanie projektów w ramach poddziałania 10.1.1. (efektywność energetyczna) - RPO WP 2014-2020 - dla projektów realizowanych w ramach mechanizmu Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT) w trybie pozakonkursowym w podziale na następujące części: 1) Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Orlu, 2) Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Wejherowo, 3) Poprawa efektywności energetycznej budynku komunalnego w Gościcinie. 2. Zadanie ujęte w programie stanowiącym przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową modernizację energetyczną budynków stanowiących własność jednostek samorządu terytorialnego i ich jednostek, w szczególności użyteczności publicznej OMG-G-S. W ramach programu przewiduje się modernizację energetyczną budynków z uwzględnieniem monitorowania i zarządzania energią wraz z możliwością wykorzystania instalacji OZE, wymiany źródeł ciepła, zastosowania pomiaru zużycia ciepła. 3. Projekt należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 02.09.2004 Dz.U. Nr 202 poz. 2072 z 2004 z późniejszymi zmianami w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Dokumentacja winna być wykonana w 4 egzemplarzach w wersji papierowej wraz z dołączoną (przymocowaną do okładki od strony wewnętrznej) do każdego egzemplarza wersją zapisaną na nośniku elektronicznym tożsamą z wersją papierową w pliku pdf oraz w wersji edytowalnej do wykorzystania na cele przeprowadzanego postępowania przetargowego, do wykorzystania w zakresie niezbędnym do opracowywania na ich podstawie informacji niezbędnych do przedstawiania upoważnionym instytucjom, urzędom i organom. Wykonany projekt ma stanowić podstawę realizacji inwestycji w ramach zadania "zaprojektuj i wybuduj". 4. Projekty a następnie ich realizacja mają na celu kompleksową i głęboką modernizację energetyczną obiektów i budynków lub dokończenie tego procesu poprzez realizację przedsięwzięć polegających na: 1) zmniejszeniu strat ciepła przez przenikanie w zewnętrznych przegrodach przeźroczystych (okna, drzwi), nieprzeźroczystych (ściany zewnętrzne, stropy poddasza, stropy piwnic), 2) modernizacji źródeł ciepła, 3) modernizacji systemów grzewczo - wentylacyjnych z zastosowaniem wysokosprawnej rekuperacji energii, 4) modernizacji instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, 5) modernizacji wewnętrznej instalacji elektrycznej i oświetlenia, 6) wykorzystaniu źródeł OZE (Odnawialnych Źródeł Energii) na potrzeby własne budynku - elektrownie fotowoltaiczne, 7) instalacji systemów monitoringu i zarządzania energią. 5. Budynki użyteczności publicznej objęte planowanymi przedsięwzięciami stanowiącymi własność Gminy Wejherowo: 1) Szkoła Podstawowa w Orlu, przy ul. Nadrzecznej 19, 84-252 Zamostne Budynek składa się z segmentów: - segment A tzw. "stara szkoła" z kamiennymi fundamentami pochodzącymi z lat ok. 1887-1890 na planie prostokąta o wymiarach 9,92 m x 21,3 m, częściowo podpiwniczony; parterowy budynek z roku 1965 na planie prostokąta o wymiarach 11,05 m x 21,12 m, rozbudowany w roku 1993 parterowy segment o wymiarach 12,63 m x 16,89 m, kolejny segment z roku 1994 o wymiarach 9,59 m x 33,93 m oraz sala gimnastyczna z zapleczem o wymiarach 25,71 m x 22,53 m; segmenty powiązane łącznikami o szerokości 10,86 m; w roku 2000 wykonano parterowy łącznik pomiędzy budynkiem starej szkoły i nowymi segmentami szkolnymi. Kubatura obiektu 14.823 m3, kubatura ogrzewanej części budynku 9 759 m3, Powierzchnia netto budynku 2 930,69 m2 , powierzchnia ogrzewana 2.889,79 m2. 2) budynek Urzędu Gminy Wejherowo przy ul. Transportowej 1 w Wejherowie, Budynek z roku 1962, rozbudowany w roku 1972, nadbudowany o jedną kondygnację w latach 80-tych. Budynek dwukondygnacyjny bez podpiwniczenia. Powierzchnia netto budynku 1 405,90 m2 , powierzchnia ogrzewana 1 371,66 m2. Kubatura obiektu 5.752 m3, Kubatura części ogrzewanej 3.919 m3. 3) budynek komunalny w Gościcinie przy ul. Drzewiarza 24. Kubatura obiektu 768 m3, kubatura części ogrzewanej 601 m3, Powierzchnia użytkowa ogrzewana 220,08 m2, całkowita 319,94 m2 (Zakres prac obejmuje m.in.: - montaż na stropie piwnicy urządzenia do bezinwazyjnego usunięcia wilgoci z obiektu; - wymianę kotła grzewczego i instalacji ogrzewania w budynku wraz z utylizacją; - wykonanie izolacji cieplnej ścian, stropów - piwnica, dach; - wymiana małego okna (str. 10 audytu energetycznego "Do wymiany pozostaje jedno małego okno o wym. 40x90 cm w łazience lokalu mieszkalnego nr 3 (elewacja NW)); - wymiana źródeł oświetlenia w obiekcie; - montaż elektrowni fotowoltanicznej 0,8 kW na potrzeby wspólne obiektu zasilania kotłowni; - roboty towarzyszące.) 6. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania projektów budowlanych i wykonawczych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami; 2) wykonania robót budowlano-montażowych wynikających z programów funkcjonalno - użytkowych, uzgodnień z Zamawiającym i wykonanych projektów; 3) wykonania powykonawczej termowizji wewnętrznej i zewnętrznej obiektów podczas testu szczelności metodą ciśnieniową "blower door test" potwierdzającą jakość wykonania robót termomodernizacyjnych i spełnienie wymogów wg Warunków Technicznych dla budynków z wentylacją mechaniczną n50 <= 1,5 h-1; 4) wykonania dokumentacji powykonawczej z zakresu objętego audytem energetycznym; 5) wykonania dokumentacji powykonawczej z zakresu objętego audytem efektywności energetycznej; 6) wypełnienia książki obiektu budowlanego w zakresie zgodnym z przepisami; 7) wykonania instrukcji pożarowej obiektu wraz wyposażeniem; 8) wykonania instrukcji eksploatacji obiektu ze szczególnym uwzględnieniem obowiązków Zarządcy obiektu, w tym obowiązkowych harmonogramów w ujęciu miesięcznym, rocznym, 5-letnim (i innych wg wymagań) przeglądów urządzeń i instalacji wynikających z właściwych przepisów prawa, warunków udzielenia gwarancji przez producentów urządzeń oraz aktualnej wiedzy technicznej. 7. Wykaz dokumentacji, w której został określony zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45213150-9


Dodatkowe kody CPV: 45211100-0, 45214210-5, 71321000-4, 09330000-1, 71314200-4, 09331200-0, 45331000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: 1) Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Orlu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1569465.85
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Woj-Mar Mariusz Gustowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sopieszyno, ul. Kwiatowa 8
Kod pocztowy: 84-200
Miejscowość: Wejherowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2000000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2000000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2974926.26
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 3%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: 2) Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Wejherowo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1676864.23
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RenCraft Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jagiellońska 94C
Kod pocztowy: 85-027
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1765299.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1765299.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2331396.06
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Poprawa efektywności energetycznej budynku komunalnego w Gościcinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 179550.73
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Woj-Mar Mariusz Gustowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sopieszyno, ul. Kwiatowa 8
Kod pocztowy: 84-200
Miejscowość: Wejherowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 339480.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 339480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 339480.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 3%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.