eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnogród › Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Tarnogród i jednostek organizacyjnych Gminy Tarnogród w okresie 01.01.2018 r. - 31.12.2019 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-24

Ogłoszenie nr 500047822-N-2017 z dnia 24-10-2017 r.

Gmina Tarnogród: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Tarnogród i jednostek organizacyjnych Gminy Tarnogród w okresie 01.01.2018 r. - 31.12.2019 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575698-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Tarnogród, Krajowy numer identyfikacyjny 55148000000, ul. ul. T. Kościuszki 5, 23420 Tarnogród, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 897 161, e-mail tarnogrod_m@woi.lublin.pl, faks 846 897 731.
Adres strony internetowej (url): www.umtarnogrod.bip.lubelskie.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.umtarnogrod.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Tarnogród i jednostek organizacyjnych Gminy Tarnogród w okresie 01.01.2018 r. - 31.12.2019 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BK.271.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 220 z późn. zm.) dla potrzeb Gminy Tarnogród i jednostek organizacyjnych Gminy Tarnogród tj.: 1. Szkoła Podstawowa w Luchowie Dolnym, Luchów Dolny 145, 23-420 Tarnogród 2. Szkoła Podstawowa w Woli Różanieckiej, Wola Różaniecka 158, 23-420 Tarnogród 3. Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Różańcu Drugim Filia w Różańcu Pierwszym, Różaniec Pierwszy 44, 23-420 Tarnogród 4. Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Różańcu Drugim, Różaniec Drugi 171, 23-420 Tarnogród 5. Szkoła Podstawowa im. Marii Curie-Skłodowskiej w Tarnogrodzie, ul. 1-go Maja 7, 23-420 Tarnogród 6. Szkoła Podstawowa Filia w Luchowie Górnym, Luchów Górny 89A, 23-420 Tarnogród 7. Publiczne Gimnazjum w Tarnogrodzie, ul. Kościelna 12, 23-420 Tarnogród 8. Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Szkolna 2, 23-420 Tarnogród 9. Tarnogrodzki Ośrodek Kultury, ul. Rynek 18, 23-420 Tarnogród 10. Miejska Biblioteka Publiczna w Tarnogrodzie, ul. Kościuszki 3, 23-420 Tarnogród 11. Tarnogrodzki Zakład Komunalny Sp. z o.o., ul. Kościuszki 5, 23-420 Tarnogród Całkowite szacunkowe zużycie energii [MWh] w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. wynosi 1 346,878 MWh. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający lokalizacje oraz opis punktów poboru energii elektrycznej oraz wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z zał. nr 1 (wykaz punktów poboru energii Zamawiającego objętych umową) i nr 2 (pełnomocnictwo), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 332978.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ENERGIA POLSKA Sp. z o. o.
Email wykonawcy: e.janeczko@energiapolska.com.pl
Adres pocztowy: al. Kasztanowa 5
Kod pocztowy: 53-125
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 331744.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 331744.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 368441.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.