To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-24
Ogłoszenie nr 500047807-N-2017 z dnia 24-10-2017 r.
Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni: "Kupno/dostawa soli na potrzeby zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2017/2018" - Część II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573548-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni, Krajowy numer identyfikacyjny 27628641300000,
ul. ul. Raciborska
3,
44361
Syrynia, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 4517607; 32 4517415, e-mail
inwestycje@pzd-wodzislaw.pl, faks
32 4517607.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Kupno/dostawa soli na potrzeby zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2017/2018" - Część II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.2521.33.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kupno wraz z dostawą soli drogowej DS workowanej w workach o masie 25 kg, z przeznaczeniem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2017/2018. 2. Dostarczona sól powinna spełniać wymogi umożliwiające zarówno sporządzenie solanki używanej w solarkach, jak i sporządzanie mieszanki piaskowo-solnej używanej w piaskarko-solarkach. 3. Szacowana maksymalna ilość zamówienia: do 250 Mg soli workowanej. Określona w opisie przedmiotu zamówienia ilość zamawianej soli jest ilością maksymalną, a jej wskazanie nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w razie nabycia przez Zamawiającego mniejszej ilości soli. 4. Transport przedmiotu zamówienia Dostawca będzie dostarczać zamówioną ilość soli według potrzeb Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od momentu złożenia zlecenia, własnym transportem z zapewnieniem rozładunku soli workowanej/palet na wskazane przez Zamawiającego miejsce. 5. Jakość soli. Oferowane produkty powinny odpowiadać podstawowym warunkom higienicznym i posiadać aktualny atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny oraz powinny posiadać aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów dopuszczającą produkt do stosowania w zimowym utrzymaniu dróg. 6. Zamawiający określa następujące standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia: - zawartość NaCl powyżej 95%, - wilgotności max. 5%, - zawartości antyzbrylacza min. 20 mg/kg, - postać krystaliczna, sypka, - barwa biała lub biało-szara, - pozostałe warunki wg PN-86/C-84081/02.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34.92.71.00 - Sól drogowa
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
81378.05
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mariusz Klejnowski ANEVA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
113467.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SYRYNIA
więcej: przetargi SYRYNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa soli drogowej dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.