eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Ubezpieczenie mienia - RZGW oraz ubezpieczenie osadzonych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-23

Ogłoszenie nr 500047746-N-2017 z dnia 23-10-2017 r.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku: Ubezpieczenie mienia - RZGW oraz ubezpieczenie osadzonych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585806-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 190536641, ul. ul. Franciszka Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 326 18 88, e-mail sekretariat@gdansk.rzgw.gov.pl, faks 58 326 18 89.
Adres strony internetowej (url): http://rzgw.gda.pl/
Adres profilu nabywcy: http://rzgw.gda.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ubezpieczenie mienia - RZGW oraz ubezpieczenie osadzonych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZ/NO-370-38/2017/EG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem ubezpieczenia jest mienie RZGW oraz inne ryzyka szczegółowo określone w warunkach zamówienia w Części III SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. Ubezpieczenie obejmuje: 1) budynki i budowle ubezpieczone od ognia i innych zdarzeń losowych 2) środki trwałe i wyposażenie ubezpieczone od ognia i innych zdarzeń losowych 3) nakłady inwestycyjne ubezpieczone od ognia i innych zdarzeń losowych 4) środki trwałe i wyposażenie ubezpieczone od kradzieży z włamaniem i rabunku 5) sprzęt elektroniczny ubezpieczony od wszystkich ryzyk 6) maszyny i urządzenia ubezpieczone od awarii i uszkodzeń 7) maszyny elektryczne ubezpieczone od szkód elektrycznych 8) odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia 9) ubezpieczenie NNW osadzonych w zakładach karnych 10) ubezpieczenie komunikacyjne - pojazdy w zakresie OC, AC , ASS oraz NNW 2.Ubezpieczenie będzie w całości obsługiwane przez brokera ubezpieczeniowego STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o., Sopot, ul. Rzemieślnicza 33. 3.Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, do wykorzystania dokumentacji wymienionej w Części III SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, z zachowaniem terminów oraz należytej staranności. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp w Części III SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia, określił czynności w zakresie realizacji zamówienia do których wykonania wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 ust 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U z 2014 r. poz. 1502, z późn zm.). Sposób dokumentowania zatrudniania wskazanych osób i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli zostały określone w Części II SIWZ - wzorze umowy. 6.Postępowanie prowadzone jest w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej powyżej 30 000 euro i mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 7.W postępowaniu mają zastosowanie przepisy art.24aa ustawy PZP (procedura odwrócona, która kładzie nacisk w pierwszej kolejności na badanie i ocenę ofert). Główne założenia toku postępowania: 1. Zamawiający zweryfikuje oferty pod kątem zaistnienia przesłanek do ich odrzucenia, o których mowa w art. 89 ust.1 oraz art. 90 ust.3 ustawy PZP. 2. Następnie oferty zostaną poddane ocenie w oparciu o kryteria oceny ofert. 3. Po dokonaniu oceny ustalony zostanie ranking ofert i tym samym Wykonawca, który złożył ofertę uznaną w powyższy sposób za najkorzystniejszą/najwyżej ocenioną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8


Dodatkowe kody CPV: 66515000-3, 66515100-4, 66516000-0, 66514110-0, 66512100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 191210.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group Warszawa ul. Noakowskiego 22
Email wykonawcy: Ewelina.Antczak@interrisk.pl
Adres pocztowy: Oddział w Gdańsku, ul. Jagiellońska 13
Kod pocztowy: 80-371
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 191210.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 191210.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 191210.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.