Ogłoszenie nr 500047730-N-2017 z dnia 23-10-2017 r.
Konin:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 605941-N-2017
Data: 23/10/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. M. Dąbrowskiej
8,
62500
Konin, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
632 428 276, e-mail
przetargi@pgkim.konin.pl, faks
632 428 224.
Adres strony internetowej (url): www.pgkim.konin.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
IV.6.6)
Punkt:
7
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 7 Nazwa: Konserwacja w branży kominiarskiej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Konserwacja w zakresie czyszczenia przewodów kominowych - przewody dymowe 4 x w roku, przewody wentylacyjne 1 x w roku, przewody spalinowe 2 x w roku, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz wykonywanie drobnych prac w zakresie przewodów kominowych oraz urządzeń grzewczych w ramach wystawianych przez Zamawiającego indywidualnych zleceń rozliczanych na podstawie stawki roboczogodziny (zaoferowanej przez Wykonawcę, która stanowi jedno z kryteriów oceny ofert), kosztu materiałów oraz kosztów zakupu (% kosztów materiałów zaoferowany przez Wykonawcę, który również stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).
Przez czyszczenie przewodów kominowych należy rozumieć czyszczenie przewodów na całej ich długości wraz z głowicą lub jej częścią wystającą ponad dach, łącznie z usunięciem sadzy ze spadów kominowych oraz odgruzowaniem i usunięciem innych zbędnych przedmiotów znajdujących się w przewodach.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wywiezienia, w miejsce do tego przeznaczone, wszelkich odpadów i nieczystości, powstałych podczas czyszczenia przewodów.
W ramach wykonywania w/w usługi wymagane jest również stwierdzenie czy na budynkach nie występują:
- zatkania przewodu kominowego, uszkodzenie głowicy kominowej, uszkodzenie zewnętrznej wyprawy komina;
- brak lub uszkodzenie drzwiczek do przewodów kominowych, składowanie w obrębie komina palnych materiałów.
Wykonawca realizujący usługę czyszczenia przewodów kominowych zobowiązany jest do reagowania na zgłoszenia dotyczące nieprawidłowości funkcjonowania przewodu kominowego (dymienie z pieca, itp.) i usuwanie przyczyn nieprawidłowości, w przypadku, gdy leżą one po stronie Wykonawcy.
W przypadku, gdy przyczyna nieprawidłowości będzie wykraczała poza zakres czynności dotyczących czyszczenia przewodu, należy o tym fakcie niezwłocznie poinformować przedstawiciela Zamawiającego.
W przypadku stwierdzenia podczas czyszczenia przewodów kominowych usterek, które mogą stwarzać ryzyko uszkodzenia mienia lub zagrożenie życia i zdrowia mieszkańców i użytkowników budynku, należy wydać pisemne zalecenia, mające na celu wyeliminowanie ujawnionych nieprawidłowości. Zalecenia te należy dostarczyć Zamawiającemu w trybie natychmiastowym.
Usługa czyszczenia przewodów kominowych winna być każdorazowo potwierdzana protokołem odbioru, podpisanym przez obie strony umowy.
Podczas wykonywania po raz pierwszy czyszczenia przewodów kominowych, Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dla każdego budynku inwentaryzację w postaci rysunku rzutu poziomego z naniesionymi przewodami kominowymi (ilość i rodzaj) ) oraz części opisowej, zawierającej długości kanałów, wymiary przekrojów oraz zestawienie podłączonych urządzeń wraz z ich lokalizacją. Inwentaryzacja winna być sporządzona na karcie formatu A4.
Inwentaryzację wszystkich budynków należy sporządzić i dostarczyć Zamawiającemu w nieprzekraczalnym terminie do końca I kwartału 2018 r.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia w terminie: poniedziałek - sobota, godz. od 08:00 do 18:00.
Podstawą do wypłaty nagrodzenia będzie faktura wraz z stanowiącym załącznik protokołem z odbioru robót podpisanym przez obie strony.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Stawka roboczogodziny netto 30,00
Koszt zakupu materiałów (%) 10,00
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. 3 Maja 28 w Koninie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. Zofii Urbanowskiej 4 w Koninie.
- Zakup i dostawa ogniwa paliwowego Nexa oraz generatora wodoru.
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - I koszenie
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Konina
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej (zamówienie podzielone na 13 części)
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.