eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Witnica › Remont budynków dydaktycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-23

Ogłoszenie nr 500047596-N-2017 z dnia 23-10-2017 r.

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kamieniu Małym: Remont budynków dydaktycznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577316-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kamieniu Małym, Krajowy numer identyfikacyjny 78835300000, ul. Kamień Mały 89, 66460 Witnica, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-95 751 58 26, e-mail zsrkm@go.home.pl, faks 0-95 751 58 26.
Adres strony internetowej (url): www.zsrkm.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynków dydaktycznych

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Remont budynków dydaktycznych" Na zakres robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia składa się w szczególności: Przeprowadzenie robót budowlanych na korytarzach budynków starej i nowej szkoły, remont toalety dla personelu, remont sanitariatów męskich, remont sali nr 4, remont świetlicy. Roboty będą obejmować między innymi: demontaż drewnianych okładzin ściennych, demontaż opraw sufitowych oświetleniowych, demontaż posadzek i cokołów z okładzin lastrykowych, demontaż wykładziny rulonowej i posadzki drewnianej, demontaż hydrantów ppoż, demontaż grzejników żeliwnych, demontaż luksferów szklanych, demontaż podokienników lastrykowych, demontaż balustrad drewnianych, demontaż okien wewnętrznych, skucie odparzonych, zawilgoconych oraz zasolonych tynków (sufity i ściany), demontaż istniejącej stolarki drzwiowej (ościeżnice i skrzydła drzwiowe), usunięcie starej farby olejnej z lamperii, dostosowanie otworów drzwiowych do wymiarów docelowych, montaż nadproży betonowych, zamurowania bloczkami komórkowymi, wykonanie gładzi gipsowej, uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych na ścianach i sufitach, wykonanie wylewek cienkowarstwowych, wykonanie posadzek, montaż posadzki z płyt OSB, wykonanie posadzi z PCV, układanie płytek ściennych, szpachlowanie ścian i sufitów, obudowa rur instalacji, montaż drzwiczek rewizyjnych stalowych, wymiana stolarki drzwiowej, wykonanie balustrad i poręczy biegów schodowych, ułożenie posadzek z gresu antypoślizgowego, malowanie ścian i sufitów, wymiana grzejników żeliwnych na stalowe, wymiana hydrantów, montaż opraw sufitowych, montaż grzejników, wymiana wyłączników oświetlenia oraz gniazd wtyczkowych, pomiary instalacji C.O i instalacji elektrycznej, demontaż ścian działowych, skucie glazury, demontaż wyposażenia sanitarnego, wykonanie sufitów podwieszanych, udrożnienie kanałów wentylacyjnych, montaż ścianek sanitarnych systemowych, ułożenie glazury na ścianach, wklejanie luster w okładziny ścienne, wyposażenie toalet w elektryczne suszarki rąk, wymiana pionów C.O, wymiana kanalizacji sanitarnej, wymiana instalacji wodnej, montaż wyposażenia sanitarnego pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego, wykonanie instalacji gniazd wtykowych. Szczegółowy zakres określony został w: Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, wzorze umowy. Wykonawca musi uwzględnić fakt, iż pomieszczenia objęte pracami będą obiektami czynnymi. Prace prowadzone będą w trakcie roku szkolnego w związku z czym wykonawca zobowiązany będzie prowadzić je w sposób umożliwiający funkcjonowanie szkoły oraz nie zagrażający bezpieczeństwu uczniów oraz pracowników. Należy przyjąć zasadę, że roboty mogą być prowadzone przez całą dobę. Roboty uciążliwe (powodujące hałas i zapylenie) mogą być prowadzone wyłącznie po godzinie 14 oraz w dni wolne od zajęć lekcyjnych, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. W celu zapewnienia prawidłowego odbywania się zajęć szkolnych oraz pracy pracowników szkoły Wykonawca w terminie 3 dni od podpisania umowy będzie zobowiązany ustalić z Zamawiającym harmonogram realizacji poszczególnych etapów robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45410000-4, 45430000-0, 45431000-7, 45432130-4, 45311200-2, 45332400-7, 45334400-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 326242.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STAD-BUD Usługi budowlano-Instalacyjne
Email wykonawcy: stadbudbiuro@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Metalowców 4 66-400 Gorzów Wlkp.
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 401278,32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 401278,32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 401278,32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.