eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Realizacja zadania pn. "Odtworzenie i budowa małej infrastruktury turystycznej" w ramach realizowanego projektu "Zmniejszenie presji na gatunki i siedliska poprzez kanalizację ruchu turystycznego na obszarze Błoni Nadbużańskich"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-23

Ogłoszenie nr 500047580-N-2017 z dnia 23-10-2017 r.

Gmina Hrubieszów: Realizacja zadania pn. "Odtworzenie i budowa małej infrastruktury turystycznej" w ramach realizowanego projektu "Zmniejszenie presji na gatunki i siedliska poprzez kanalizację ruchu turystycznego na obszarze Błoni Nadbużańskich"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567305-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500022226-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Hrubieszów, Krajowy numer identyfikacyjny 95036878200000, ul. ul. B. Prusa 8, 22500 Hrubieszów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 0 84 696 26 81, e-mail zam_publ@hrubieszow-gmina.pl, faks 0 84 696 27 94.
Adres strony internetowej (url): http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja zadania pn. "Odtworzenie i budowa małej infrastruktury turystycznej" w ramach realizowanego projektu "Zmniejszenie presji na gatunki i siedliska poprzez kanalizację ruchu turystycznego na obszarze Błoni Nadbużańskich"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIPG.271.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Odtworzenie i budowa małej infrastruktury turystycznej" w ramach realizowanego projektu "Zmniejszenie presji na gatunki i siedliska poprzez kanalizację ruchu turystycznego na obszarze Błoni Nadbużańskich", składającego się z następujących (trzech) części: część nr 1 - odtworzenie elementów ścieżki historyczno-przyrodniczej "Królewski Kąt", znajdującej się w miejscowości Gródek, Czumów i Teptiuków. Zadanie to obejmuje głównie wykonanie i ustawienie w terenie 7 nowych tablic informacyjnych zwieńczonych daszkiem drewnianym, przy tablicach zostaną ustawione ławki i kosze na śmieci. Na przebiegu ścieżki zostaną ustawione słupki ze znakami wskazującymi obydwa kierunki poruszania się po ścieżce. Na terenie istniejącego punktu widokowego zostaną zamontowane stojaki na rowery; Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45233160-8 Ścieżki i inne nawierzchnie metalizowane. 45422000-1 Roboty ciesielskie. część nr 2 - utworzenie punktu widokowego na grodzisku w Gródku, które obejmuje głównie wykonanie wejścia na grodzisko, w miejscu obecnie wykorzystywanym do tego celu, poprzez wykonanie schodów drewnianych z barierką. Na koronie grodziska, przy skarpie na rzekę Huczwę zostanie wzniesiony punkt obserwacyjny jako podest drewniany z barierką. Na majdanie grodziska zostaną ustawione 3 komplety drewnianych ławo-stołów z zadaszeniem, w pobliżu wejścia zostaną ustawione stojaki na rowery, a także dokonana będzie wymiana dwóch tablic; Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45242000-5 Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych. 45422000-1 Roboty ciesielskie. część nr 3 - uzupełnienie elementów małej infrastruktury turystycznej. Zakres ten obejmuje głównie utworzenie pawilonów wystawienniczych - stałych, drewnianych, zadaszonych wiat dla turystów zgrupowanych w dwa obiekty w jednym 12 stanowisk, w drugim 18 stanowisk. W wiatach tych zostaną na stałe wyeksponowane plansze ze zdjęciami i opisami najcenniejszych gatunków i siedlisk występujących na obszarach Natura 2000; Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 4511100-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45261200-6 Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45422000-1 Roboty ciesielskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa zał. nr 6 siwz (Część ogólna oświadczenia, opinie, deklaracje; 6a - Zmniejszenie presji na gatunki i siedliska poprzez kanalizację ruchu turystycznego na obszarze "Błoni Nadbużańskich" - Odtworzenie elementów ścieżki historyczno-przyrodniczej "Królewski Kąt"; 6b - Zmniejszenie presji na gatunki i siedliska poprzez kanalizację ruchu turystycznego na obszarze "Błoni Nadbużańskich" - Utworzenie punktu widokowego na grodzisku w Gródku; 6c - Zmniejszenie presji na gatunki i siedliska poprzez kanalizację ruchu turystycznego na obszarze "Błoni Nadbużańskich" - Pawilony wystawiennicze; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 7 siwz. Roboty powinny być wykonane zgodnie z przepisami prawa i sztuką budowlaną. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do podania, o ile będą znane nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach powyższych danych, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca przedstawi zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 potwierdzającego brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca zobowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - prace związane z wykonaniem i ustawieniem tablic informacyjnych, ustawianiem ławek, koszy i słupków ze znakami oraz prace przy montażu stojaków na rowery - w przypadku części nr 1 (odtworzenie elementów ścieżki historyczno-przyrodniczej; - prace związane z wykonaniem schodów drewnianych z barierką, wznoszeniem punktu obserwacyjnego, ustawaniem drewnianych ławo-stołów z zadaszeniem, ustawianiem stojaka na rowery, wymianą tablic - w przypadku części nr 2 (utworzenie punktu widokowego na grodzisku); - prace związane z utworzeniem pawilonów wystawienniczych (stałych, drewnianych, zadaszonych wiat dla turystów) - w przypadku części nr 3 (uzupełnienie elementów małej infrastruktury turystycznej. Oddziaływanie planowanej inwestycji na środowisko dla fazy budowy należy minimalizować poprzez prawidłowe zlokalizowanie zaplecza wykonawstwa i właściwą organizację robót. Wykonawca robót powinien dysponować sprawnymi technicznie maszynami, urządzeniami i środkami transportu, o możliwie najlepszych parametrach z zastosowaniem rozwiązań organizacyjno-technicznych, eliminujących wystąpienie awarii sprzętu budowlanego, powodujących możliwość zanieczyszczenia środowiska gruntowo-wodnego w wyniku wycieków olejów i substancji ropopochodnych. Prace mają być prowadzone zgodnie z wymogami BHP. W celu uniknięcia przedostawania się ropopochodnych do środowiska należy podejmować działania zapobiegawcze, w tym: - codzienne monitorowanie sprzętu i maszyn, używanych do prac remontowych, - w przypadku awarii sprzętu lub maszyn będą one serwisowane poza miejscem realizacji przedsięwzięcia, w jednostce specjalistycznej, - parkowanie sprzętu i maszyn odbywać się będzie poza miejscem realizacji przedsięwzięcia. Należy również zapewnić właściwe zagospodarowanie placu budowy z możliwością gromadzenia ścieków bytowych w bezodpływowych przenośnych zbiornikach, opróżnianych przez wyspecjalizowane firmy, z wywozem do oczyszczalni ścieków. Wytworzone na etapie realizacji odpady należy gromadzić selektywnie zabezpieczając je przed możliwością zanieczyszczenia środowiska gruntowo-wodnego. Realizację przedsięwzięcia planuje się poza sezonem lęgowym ptaków. W przypadku wystąpienia konieczności przeprowadzenia prac w sezonie lęgowym zostanie zlecone przeprowadzenie przeglądu ornitologicznego (zlecony specjalistom), który wykluczy możliwość wystąpienia szkód w środowisku. Nad pracami ziemnymi przy realizacji zamówienia sprawowany będzie nadzór archeologiczny. Zamówienie będzie realizowane na podstawie decyzji pozwolenie na roboty budowlane nr 162 (BA.6740.152.2017) z dnia 10.07.2017 r. - załącznik nr 8 siwz. Część nr 2 będzie realizowana również zgodnie z decyzją Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr IN.III.5142.68.1.2017 z dnia 04.08.2017 r. - załącznik nr 9 siwz. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i kosztorysu powykonawczego. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Inwestycja jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45422000-1


Dodatkowe kody CPV: 45233160-8, 45242000-5, 45111200-0, 45261000-4, 45261200-6, 45430000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: odtworzenie elementów ścieżki historyczno-przyrodniczej "Królewski Kąt"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24004.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BUDMAR Zakład Robót Budowlanych Marian Najczuk
Email wykonawcy: mnajczuk@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Partyzantów 55
Kod pocztowy: 22-500
Miejscowość: Hrubieszów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33369.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33369.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73800
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Utworzenie punktu widokowego na grodzisku w Gródku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31023.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BUDMAR Zakład Robót Budowlanych Marian Najczuk
Email wykonawcy: mnajczuk@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Partyzantów 55
Kod pocztowy: 22-500
Miejscowość: Hrubieszów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56909.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56909.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159900
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Uzupełnienie elementów małej infrastruktury turystycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 99115.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BUDMAR Zakład Robót Budowlanych Marian Najczuk
Email wykonawcy: mnajczuk@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Partyzantów 55
Kod pocztowy: 22-500
Miejscowość: Hrubieszów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 122080.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 122080.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 369000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.