eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przechlewo › zaprojektuj i wybuduj -Przebudowa drogi gminnej nr 22021G w miejscowości Sąpolno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-05

Ogłoszenie nr 500047373-N-2018 z dnia 05-03-2018 r.

Gmina Przechlewo: zaprojektuj i wybuduj -Przebudowa drogi gminnej nr 22021G w miejscowości Sąpolno

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiesjdkich w ramach PROW 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510152-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500022077-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Przechlewo, Krajowy numer identyfikacyjny 770979690, ul. Człuchowska 26, 77-320 Przechlewo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598334301, e-mail programy.pomocowe@przechlewo.pl, faks 598334631.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zaprojektuj i wybuduj -Przebudowa drogi gminnej nr 22021G w miejscowości Sąpolno

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IRP.ZP.271.1.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 222021G zlokalizowanej w miejscowości Sąpolno na działce nr 880/1, obręb Sąpolno. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, b) przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno - prawnych i uzyskanie na ich podstawie w imieniu Zamawiającego decyzji właściwego organu na prowadzenie robót budowlanych (pozwolenie na budowę), c) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacji projektową, CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY OKREŚLAJĄCE ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH: Odcinek drogi gminna nr 222021G przeznaczony do przebudowania przebiega po terenie równym przez miejscowość Saplono. Wzdłuż drogi znajduje się zabudowa jednorodzinna, występuje skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2510G Nowa Wieś Sąpolno oraz występują zjazdy do posesji. ? klasa techniczna: D, ? obciążenie:100kN/oś, ? kategoria ruchu: KR-1, ? przekrój uliczny (obramowanie prawostronne z krawężnika 15x30 cm, obramowanie lewostronne z opornika betonowego), ? szerokość jezdni: 5,0m, ? szerokość poboczy strona lewa: 1,0 m, ? szerokość poboczy strona prawa (za chodnikiem): 0,5 m, ? szerokość chodników 2,0 m, ? odwodnienie terenu: spadkami poprzecznymi i podłużnymi do rowu lewostronnego i na tereny przyległe, ? długość planowanego do przebudowy odcinka: ok. 995 m. Wykonanie robót w zakresie: ? wykonania robót rozbiórkowych i przygotowawczych, ? organizacji ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja, ? przebudowy istniejącej nawierzchni, ? budowy chodnika jednostronnego (prawostronny), ? wbudowania krawężników, ? wybudowanie progu zwalniającego - 2 szt., ? wybudowanie oporników, ? wykonanie poboczy, ? wykonanie odwodnienia powierzchownego, ? regulacja i oczyszczenie istniejącego rowu, ? przebudowy zjazdów, ? robót ziemnych, ? wykonania oznakowania (stała organizacja ruchu), ? zabezpieczenia i przebudowy urządzeń obcych i uzbrojenia terenu wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci, ? przebudowy połączenia z drogą powiatową, ? wykonania robót wykończeniowych i porządkowych, ? Konstrukcja nawierzchni drogi gminnej powinna zostać zaprojektowana dla kategorii ruchu KR-1, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r., w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 2016 r., poz. 124 z późn. zm.). Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) sporządzenia aktualnej mapy do celów projektowych; b) opracowania dokumentacji projektowej z uwzględnieniem obowiązujących przepisów. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu; c) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż; d) uzyskania wszelkich decyzji, opinii i pozwoleń, zgodnie z obowiązującymi przepisami; e) uzyskania decyzji środowiskowej (jeżeli będzie wymagana); f) opracowania i zatwierdzenia organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; g) opracowania, uzyskania wymaganych opinii i przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu projektu stałej organizacji ruchu; h) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego prac, i) realizacji robót w oparciu o zatwierdzone przez Zamawiającego projekty wykonawcze po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy; j) prowadzenie pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych; k) prowadzenie dziennika budowy i wykonywania obmiarów ilości wykonanych robót; l) przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, harmonogram, wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych, protokoły odbioru robót ulegających zakryciu i zanikających, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, protokół odbioru końcowego robót, oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami; ł) Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. 2017 poz. 1332), m) sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego zasobu geodezyjnego; n) złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie i uzyskania jego przyjęcia przez właściwy organ (w przypadku gdy będzie wymagane) lub zgłoszenia zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ. o) Wykonawca podczas przygotowywania oferty powinien wziąć pod uwagę fakt, że rodzaje robót i ilości podane w PFU są orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 13 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8


Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia co najmniej 500.000,00 tys. PLN (słownie: pięćset tysięcy zł) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 1 robotę polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 700.000,00 zł brutto, poparte dokumentami (dowodami) potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. b) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie,wykonał minimum 1 zadanie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej - dokumentacji technicznej, porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj. dla budowy, przebudowy, rozbudowy lub remoncie drogi publicznej, poparte dokumentami (dowodami) potwierdzającymi, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumnetów - inne odpowiednie dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiajacego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. oraz c) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług: warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wymagany wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, i wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej. * 1-ą osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót, w tym co najmniej na jednej inwestycji polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości robót 700 000,00 zł brutto lub ? uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót, w tym co najmniej na jednej inwestycji polegającą na budowie na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej wartości robót 700 000,00 zł brutto.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1080715.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POL - DRÓG Drawsko Pomorskie S.A.
Email wykonawcy: drawsko@poldrog.pl
Adres pocztowy: ul. Podmiejska 2
Kod pocztowy: 78-500
Miejscowość: Drawsko Pomorskie
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1329280.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1329280.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1559022.54
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.