eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa Systemu Informatycznego ERP dla obsługi części niemedycznej Szpitala wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem użytkowników i dostawą niezbędnych licencji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-23

Ogłoszenie nr 500047221-N-2017 z dnia 23-10-2017 r.

Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu: Dostawa Systemu Informatycznego ERP dla obsługi części niemedycznej Szpitala wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem użytkowników i dostawą niezbędnych licencji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562699-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500016534-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 28883400000, ul. ul. Przybyszewskiego 49, 60355 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 691 759, e-mail dzp@spsk2.pl, faks 618 691 847.
Adres strony internetowej (url): www.spsk2.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa Systemu Informatycznego ERP dla obsługi części niemedycznej Szpitala wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem użytkowników i dostawą niezbędnych licencji

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP/280/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa Systemu Informatycznego ERP dla obsługi części niemedycznej Szpitala wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem użytkowników i dostawą niezbędnych licencji obejmuje: a) Dostawę oraz wdrożenie Systemu Informatycznego ERP, b) Instalację oraz uruchomienie Systemu ERP na serwerach i macierzy Zamawiającego. Uruchomienie i konfiguracja instalacji na istniejącym serwerze bazodanowym Oracle 11g lub Instalację oraz uruchomienie Systemu ERP na serwerach i macierzy Zamawiającego. Uruchomienie i konfiguracja instalacji na serwerze bazodanowym dostarczanym przez Wykonawcę, c) Przeniesienie danych z systemów informatycznych Zamawiającego do Systemu Informatycznego ERP, d) Przeszkolenie personelu Zamawiającego (szkolenia), e) Świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych dla wdrożonego systemu ERP. System Informatyczny ERP musi być systemem w pełni zintegrowanym, obejmującym następujące obszary funkcjonalne: 1. Finanse i księgowość wraz z możliwością generowania JPK i wysyłką elektroniczną deklaracji/informacji podatkowych i możliwością generowania raportów (zwany także: "moduł Finanse i Księgowość", "moduł FK", "FK") 2. Ewidencja Majątku; 3. Gospodarka magazynowa wraz z zakupami i obsługą zamówień. Zasoby sprzętowe Zamawiającego: Zamawiający na potrzeby uruchomienia systemu ERP zapewnia 1 serwer na potrzeby serwera aplikacyjnego (serwery IBM HS23 z procesorami 2xE5-2670, 64 GB RAM, FC 8GB, ETH 10 GB) oraz może zapewnić 2 serwery na potrzeby motoru bazy danych innej niż Oracle. Serwery działają pod kontrolą systemu operacyjnego Windows Serwer 2012 lub nowszym. Miejscem składowania danych będą dyski SAS na macierzy IBM Storwize V7000 z dostępną niezbędną przestrzenią zależnie od zastosowanych poziomów RAID.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72263000-6


Dodatkowe kody CPV: 48610000-7, 72000000-5, 72250000-2, 72253200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 258000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kamsoft S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. 1 Maja 133
Kod pocztowy: 40-235
Miejscowość: katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 317340
Oferta z najniższą ceną/kosztem 317340
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 670350
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.