eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących z zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-05

Ogłoszenie nr 500047159-N-2018 z dnia 05-03-2018 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach: Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących z zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516460-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach, Krajowy numer identyfikacyjny 19168725300000, ul. ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 6810715, e-mail sekretariat@zdpk.pl, zdpk@zdpk.pl, faks 58 6811522.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.kartuzy.ibip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących z zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP.4.2201.3.PN.2018.MF

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach. 2. Zamówienie podzielono na 2 części: 1) utrzymanie drzewostanu przydrożnego w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach 2) koszenie traw w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach. 3. Przedmiar robót przedstawiony został w dalszej części ogłoszenia o zamówieniu w opisie dot. określonych części zamówienia. 4. Usługi związane z utrzymaniem zieleni w pasie drogowym objęte postępowaniem mogą być wykonywane tylko przez Wykonawcę dysponującego wymaganym sprzętem oraz doświadczeniem w tego rodzaju pracach. 5. W oby dwóch zadaniach Wykonawca: 1) Wykonawca będzie realizował zamówienia sukcesywnie w miarę zgłaszanych potrzeb na wezwanie Zamawiającego w zakresie i w terminach określonych przez Zamawiającego w pisemnych zleceniach. 2) W sytuacjach awaryjnych Wykonawca może realizować zamówienia na podstawie zlecenia telefonicznego, faksem lub polecenia ustnego, w trybie natychmiastowym (do 6 godzin od powiadomienia Wykonawcy przez pracownika ZDP), potwierdzonego niezwłocznie zleceniem pisemnym. Przez sytuację awaryjną należy rozumieć konieczność usunięcia drzew zagrażających bezpieczeństwu w ruchu drogowym w wyniku uszkodzenia lub naruszenia statyki, spowodowanego nagłym lub gwałtownym oddziaływanie sił przyrody (np. wywroty drzew, wiatrołomy itp.) zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia terenu prowadzonych robót i ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane swym działaniem lub zaniechaniem; 3) jest odpowiedzialny za zabezpieczenie przejezdności wraz z regulacją ruchu (opracuje na własny koszt dokumentację tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót i uzgodni ją z właściwymi organami); 4) powiadomi o ewentualnych utrudnieniach właścicieli posesji przyległych do terenu prowadzenia robót; 5) jest odpowiedzialny za zabezpieczenie przed zniszczeniem ogrodzeń, budynków, itp.; 6) jest odpowiedzialny za ewentualne wyłączenie, zabezpieczenia przed uszkodzeniem linii napowietrznych (w tym stosowne uzgodnienia); 7) jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych w czasie realizacji robót objętych umową; 8) pokrywa ewentualne szkody powstałe w wyniku prowadzenia robót; 9) wykona roboty przy bezwzględnym zachowaniu zasad BHP przy wycince drzew z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej. 10) Szczegółowe terminy wykonania będą określane każdorazowo w pisemnych dyspozycjach Zamawiającego w zależności od faktycznych potrzeb i zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznej, z uwzględnieniem terminu ich wykonania dla zadań nr 1 i nr 2 w ciągu 5 dni, z uwzględnieniem skróconego terminu oferowanego przez Wykonawcę. 11) Na poszczególne części zamówienia zostaną przygotowane w chwili udzielenia dwie odrębne umowy. 12) Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik nr 1a do SIWZ w zakresie 1 części zamówienia oraz załącznik nr 1b do SIWZ w zakresie 2 części zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 77000000-0


Dodatkowe kody CPV: 77211400-6, 77211500-7, 77314100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Utrzymanie drzewostanu przydrożnego w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz.1579), zwanej dalej ustawą Pzp, Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach zawiadamia o UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego ustawy Pzp na utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących z zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - część I, utrzymanie drzewostanu przydrożnego w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach. Do przetargu nieograniczonego na utrzymanie zieleni przydrożnej w ciagu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach- część I zamówienia, utrzymanie drzewostanu przydrożnego w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - wpłynęły dwie oferty. Oferta najkorzystniejsza okazała się ofertą z rażąco niską ceną, a kolejna przewyższyła kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Koszenie traw w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14118.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Kreft Mirosław
Email wykonawcy: ks-zielen@wp.pl
Adres pocztowy: Leźno 23/5
Kod pocztowy: 80-298
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15248.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15248.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15248.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.