eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa konserwacji instalacji oraz urządzeń klimatyzacji, wentylacji i oddymiania znajdujących się w obiektach i lokalach Sądu Okręgowego w Warszawie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-05

Ogłoszenie nr 500046963-N-2018 z dnia 05-03-2018 r.

Sąd Okręgowy w Warszawie: Usługa konserwacji instalacji oraz urządzeń klimatyzacji, wentylacji i oddymiania znajdujących się w obiektach i lokalach Sądu Okręgowego w Warszawie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506264-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500018372-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Okręgowy w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 000324694, ul. al. "Solidarności" 127, 00-898 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4404212, e-mail rzp@warszawa.so.gov.pl, faks 22 4405042.
Adres strony internetowej (url): http://bip.warszawa.so.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sądy i Trybunały

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa konserwacji instalacji oraz urządzeń klimatyzacji, wentylacji i oddymiania znajdujących się w obiektach i lokalach Sądu Okręgowego w Warszawie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/OG/28/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji instalacji oraz urządzeń klimatyzacji, wentylacji i oddymiania znajdujących się w obiektach i lokalach Sądu Okręgowego w Warszawie. 2) Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: a) część I - w zakresie instalacji i urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, central wentylacyjnych, urządzeń oddymiających i odcinających znajdujących się odpowiednio w: aa) budynku przy al. "Solidarności" 127 w Warszawie - siedziba Sądu Okręgowego w Warszawie (z wyłączeniem stref ochronnych w tym obiekcie, które zostały uwzględnione w części II przedmiotu zamówienia); ab) budynku nr 26 przy ul. Dominikańskiej 9 w Górze Kalwarii (Archiwum akt sądowych); ac) lokalu nr 1 przy ul. Zwierzynieckiej 8A w Warszawie (Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów nr 1 Sądu Okręgowego w Warszawie); ad) lokalu przy ul. Złotej 81A w Warszawie (Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów nr 2 Sądu Okręgowego w Warszawie); ae) lokalu nr 2 przy ul. Skierniewickiej 21 w Warszawie (Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów nr 2 Sądu Okręgowego w Warszawie). b) część II - w zakresie instalacji i urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, central wentylacyjnych, urządzeń oddymiających i odcinających znajdujących się w strefach ochronnych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. "Solidarności" 127 w Warszawie (z wyłączeniem kompleksu sali rozpraw o charakterze specjalnym z pomieszczeniami towarzyszącymi). 3) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub dwie części. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiednio dla części I lub części II. 6) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 7-12. 7) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców. 8) W przypadku powierzenia przez Wykonawcę zamówienia podwykonawcy w zakresie części II, podwykonawcy muszą spełniać wymagania określone: a) w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. podwykonawca będzie posiadał świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, zwane dalej "świadectwem", co najmniej trzeciego stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub wyższej, wydawane przez ABW albo SKW po przeprowadzeniu postępowania bezpieczeństwa przemysłowego, a w przypadku przedsiębiorcy wykonującego działalność jednoosobowo i osobiście - poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajności "poufne" lub wyższej, wydawane przez ABW albo SKW, i zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydawane przez ABW albo SKW - zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 1167 ze zm.), oraz zarządzeniem Nr 17/2013 z dnia 15 stycznia 2013 r. Wiceprezesa Sądu Okręgowego w Warszawie w sprawie zakresu czynności wykonywanych - przez przedsiębiorców w Sądzie Okręgowym w Warszawie - w ramach umów i prac zleconych, z którymi może łączyć się dostęp do informacji niejawnych o klauzuli poufne; b) w Rozdziale IV ust. 1 pkt 3 lit. b podlit. be specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. pracownicy podwykonawcy będą posiadali poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności co najmniej "poufne", zgodne ze wzorem zawartym w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów poświadczenia bezpieczeństwa (tekst jednolity: Dz. U. 2015 r., poz. 220), ważne w okresie wykonywania umowy, z zastrzeżeniem art. 29 ust. 5 oraz art. 34 ust. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 ze zm.) oraz aktualne świadectwo ukończenia szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane po przeprowadzeniu szkolenia przez Pełnomocnika Ochrony bądź zorganizowanego przez Pełnomocnika Ochrony (art. 15 ust. 1 pkt 6 oraz art. 19 ust. 2 pkt 3 ustawy o ochronie informacji niejawnych). 9) W przypadku zamówień na usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 10) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 11) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 12) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 13) Postanowienia z pkt 8-12 stosuje się także wobec dalszych podwykonawców. 14) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 15) Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń obiektu objętego przedmiotem zamówienia przy al. "Solidarności" 127 w Warszawie, z wyłączeniem stref ochronnych w tym obiekcie. Termin i miejsce określone zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50710000-5


Dodatkowe kody CPV: 50730000-1, 50513000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługa konserwacji instalacji oraz urządzeń klimatyzacji, wentylacji i oddymiania znajdujących się w obiektach i lokalach Sądu Okręgowego w Warszawie z wyłączeniem stref ochronnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 117600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MERA TECHNIK Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@meratechnik.pl
Adres pocztowy: ul. Ogórkowa 96 04-998 Warszawa
Kod pocztowy: 04-998
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 144648.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 144648.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 542774.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługa konserwacji instalacji oraz urządzeń klimatyzacji, wentylacji i oddymiania znajdujących się w obiektach i lokalach Sądu Okręgowego w Warszawie w zakresie instalacji i urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, central wentylacyjnych, urządzeń oddymiających i odcinających znajdujących się w strefach ochronnych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. "Solidarności" 127 w Warszawie (z wyłączeniem kompleksu sali rozpraw o charakterze specjalnym z pomieszczeniami towarzyszącymi).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27720.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELTRI Sp. z o.o.
Email wykonawcy: eltri@eltri.pl
Adres pocztowy: ul. Plażowa 3 04-666 Warszawa
Kod pocztowy: 04-666
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34095.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34095.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34095.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.