Ogłoszenie nr 500046848-N-2017 z dnia 20-10-2017 r.
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy: Wykonanie remontu czterech lokali mieszkalnych w budynkach przy ulicach: Obrońców Westerplatte 35/6A, Legionów 14/5, Mniszki 5/6 m 14, F. Polonusa 20/3 w Gdańsku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000,
ul. ul. Partyzantów
74,
80254
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 3201032, 3200220, 3023282, e-mail
nz@gznk.pl, faks
583 458 235.
Adres strony internetowej (url): www.gznk.pl
Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowy Zakład budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu czterech lokali mieszkalnych w budynkach przy ulicach: Obrońców Westerplatte 35/6A, Legionów 14/5, Mniszki 5/6 m 14, F. Polonusa 20/3 w Gdańsku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):55/17/A
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu czterech lokali mieszkalnych w budynkach przy ulicach: Obrońców Westerplatte 35/6A, Legionów 14/5, Mniszki 5/6 m 14, F. Polonusa 20/3 w Gdańsku. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: a) roboty ogólnobudowlane tj. roboty rozbiórkowe, wykonanie ścianek działowych, wykonanie okładzin z płyt kartonowo - gipsowych, wykonanie gładzi gipsowych, roboty tynkarskie, roboty malarskie, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana stolarki okiennej prace odgrzybieniowe, wykonanie posadzek, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych, wykonanie paraizolacji, rozebranie podłóg naprawa stropów, przemurowanie kominów, wywiezienie gruzu b) roboty sanitarne tj. wykonanie/remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń, przebudowa instalacji wentylacyjnej, montaż/przebudowa instalacji gazowej wraz z instalacją grzewczą, c) roboty elektryczne tj. wymiana/remont instalacji elektrycznej. d) wykonanie Ekspertyzy Kominiarskiej dla każdego wyremontowanego mieszkania po zakończeniu prac. Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych określony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach. Uwaga Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punktach 2.4 i 2.4.1. Ogólnej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne-załącznik nr 1. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne - załącznik nr 1do SIWZ. b) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Instalacje wewnętrzne c.o. - załącznik nr 2 do SIWZ. c) Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna - załącznik nr 3 do SIWZ. d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 4 do SIWZ. e) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 5 do SIWZ. f) Przedmiar - remont lokalu - ul. Obrońców Westerplatte 35/6A - załącznik nr 6 do SIWZ. g) Przedmiar - sanitarne instalacje w lokalu - ul. Obrońców Westerplatte 35/6A - załącznik nr 6.1 do SIWZ. h) Przedmiar - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 6A- Gdańsk ul. Obr. Westerplatte 35 - załącznik nr 6.2 do SIWZ. i) Przedmiar - remont lokalu - ul. Mniszki 5-6 m 17 - załącznik nr 7 do SIWZ. j) Przedmiar - sanitarne instalacje w lokalu - ul. Mniszki 5-6 m 17 - załącznik nr 7.1 do SIWZ. k) Przedmiar - wymiana instalacji elektrycznej- ul. Mniszki 5-6 m 17 - załącznik nr 7.2 do SIWZ. l) Przedmiar - remont lokalu - ul. Legionów 14/5 - załącznik nr 8 do SIWZ. m) Przedmiar - remont instalacji wod.-kan. i ogrzewania - ul. Legionów 14/5 - załącznik nr 8.1 do SIWZ. n) Przedmiar - wymiana instalacji elektrycznej- ul. Legionów 14/5 - załącznik nr 8.2 do SIWZ. o) Przedmiar - remont lokalu - ul. F. Polonusa 20/3- załącznik nr 9 do SIWZ. p) Przedmiar - remont instalacji wod.-kan. i ogrzewania - ul. F. Polonusa 20/3- załącznik nr 9.1 do SIWZ. q) Przedmiar - wymiana instalacji elektrycznej; branża elektryczna - ul. F. Polonusa 20/3 - załącznik nr 9.2 do SIWZ. 4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do siwz. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót ogólnobudowlanych, takich jak: tynkarskie, malarskie, kafelkarskie, posadzkarskie, instalatorskie w zakresie instalacji wod.-kan. i elektryczne w pełnym wymiarze etatu. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych co najmniej 6 osób do wykonywania w/w czynności. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421130-4, 45430000-0, 45442100-8, 45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
236488.10
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane "PBK" Wiesław Gulgowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
255407.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Odcinek 17 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę drogi rowerowej na odcinku od ronda JP2. do parkingu w m. Stegna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 501
- Dostawa wyposażenia medycznego dla Copernicus PL Sp. z o.o.
- Dostawa źródeł światła i opraw ledowych dla UCK.
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKS. USŁUG PRALNICZYCH W ZAKRESIE CZYSZCZENIA, PRANIA, PRASOWNIA I MAGLOWANIA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, RĘCZNIKÓW, KOCÓW, ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ, PRZED. MUNDUROWYCH.
- Dostawa artykułów higienicznych
- Chromatograf żelowy (GPC)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.