eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › "DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO GRZEWCZEGO DO URZĘDÓW PODLEGŁYCH IZBIE ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BIAŁYMSTOKU"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-20

Ogłoszenie nr 500046813-N-2017 z dnia 20-10-2017 r.

Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku: "DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO GRZEWCZEGO DO URZĘDÓW PODLEGŁYCH IZBIE ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BIAŁYMSTOKU"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590684-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 102112200000, ul. ul. Słonimska 1, 15-026 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 8696018, e-mail is@pd.mofnet.gov.pl, faks 85 7328221.
Adres strony internetowej (url): www.podlaskie.kas.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO GRZEWCZEGO DO URZĘDÓW PODLEGŁYCH IZBIE ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BIAŁYMSTOKU"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2001-ILN.260.36.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego grzewczego przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy do : 1)Delegatury Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Łomży i Oddziału Celnego w Łomży ul. Poznańska 156 - przewidywana ilość- 65.000 litrów oraz Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku Al. .Legionów 147A Łomża- przewidywana ilość- 24.000litrów; łącznie - 89.000 litrów. 2) Delegatury Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Suwałkach i Oddziału Celnego w Suwałkach ul. Raczkowska 183 - przewidywana ilość - 63.000 litrów, 3)Urzędu Skarbowego w Grajewie ul. Elewatorska 8 - przewidywana ilość - 14.200 litrów, 4) Urzędu Skarbowego w Bielsku Podlaskim ul. Mickiewicza 33 - przewidywana ilość -36.000 litrów, 5) Urzędu Skarbowego w Zambrowie ul. Jantarowa 16 - przewidywana ilość - 20.000 litrów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.50.00 - Oleje opałowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa oleju do Delegatury Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Łomży i Oddziału Celnego w Łomży ul. Poznańska 156 - przewidywana ilość- 65.000 litrów oraz Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku Al. .Legionów 147A Łomża- przewidywana ilość- 24.000litrów; łącznie - 89.000 litrów.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Powody unieważnienia postępowania uzasadnienie prawne: Unieważniono postępowanie w części nr I zamówienia na podstawie art.93 ust.1 pkt.7 ustawy Pzp - Wykonawcy którzy złożyli oferty w części nr 1 zamówienia tj. ROLBUD sp.z o.o 18-305 Szumowo ul.B. Podedwornego 21 i Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe " Z Niziński" 07-200 Wyszków, ul. Serocka 11A -zaoferowali jednakową cenę i termin płatności faktur przez co postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa oleju do Delegatury Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Suwałkach i Oddziału Celnego w Suwałkach ul. Raczkowska 183 - przewidywana ilość - 63.000 litrów,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 141365.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Auto-Myjnia, Hurtowa i Detaliczna Sprzedaż Paliw Płynnych i Gazowych Adam Kozłowski
Email wykonawcy: auto_myjnia@onet.eu
Adres pocztowy: Aleje Lipowe 1D
Kod pocztowy: 19-400
Miejscowość: Olecko
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 173880.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 173880.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 178920.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa oleju opałowego do Urzędu Skarbowego w Grajewie ul. Elewatorska 8 - przewidywana ilość - 14.200 litrów,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31517.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe " Z Niziński"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Serocka 11A
Kod pocztowy: 07-200
Miejscowość: Wyszków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38766.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38766.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39192.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa oleju opałowego do Urzędu Skarbowego w Bielsku Podlaskim ul. Mickiewicza 33 - przewidywana ilość -36.000 litrów,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79902.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe " Z Niziński"
Email wykonawcy: biuro@aran.com.pl
Adres pocztowy: ul. Serocka 11A
Kod pocztowy: 07-200
Miejscowość: Wyszków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98280.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98280.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 100440.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa oleju opałowego do Urzędu Skarbowego w Zambrowie ul. Jantarowa 16 - przewidywana ilość - 20.000 litrów.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Powody unieważnienia postępowania uzasadnienie prawne: Unieważniono postępowanie w części nr V zamówienia na podstawie art.93 ust.1 pkt.7 ustawy Pzp - Wykonawcy którzy złożyli oferty w części nr 5 zamówienia tj. ROLBUD sp.z o.o 18-305 Szumowo ul.B. Podedwornego 21 i Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe " Z Niziński" 07-200 Wyszków, ul. Serocka 11A -zaoferowali jednakową cenę i termin płatności faktur przez co postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.