eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WROCŁAW › WYBÓR DOSTAWCY POMOCY DYDAKTYCZNYCH NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 20 WE WROCŁAWIU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-20

Ogłoszenie nr 500046508-N-2017 z dnia 20-10-2017 r.

Szkoła Podstawowa nr 22: WYBÓR DOSTAWCY POMOCY DYDAKTYCZNYCH NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 20 WE WROCŁAWIU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594939-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa nr 22, Krajowy numer identyfikacyjny 000693345, ul. STABLOWICKA 143, 54-062 WROCŁAW, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 717986845, 717986845, e-mail sekretariat.sp022@wroclawskaedukacja.pl, mkurkowska0808@wroclawskaedukacja.pl, faks 713543647.
Adres strony internetowej (url): https://sp22.edupage.org/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYBÓR DOSTAWCY POMOCY DYDAKTYCZNYCH NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 20 WE WROCŁAWIU

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy pomocy dydaktycznych oraz elementów wyposażenia sal dydaktycznych na rzecz Zamawiającego. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Dostawę wyspecyfikowanych produktów, własnym środkiem transportu, do nowego budynku Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Karpnickiej 2; 2) Rozładunek; 3) Wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 4) Zmontowanie, ustawienie lub zainstalowanie poszczególnych produktów w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 3.Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są w Specyfikacji Towarowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 37400000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: PRACOWNIA BIOLOGII

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: PRACOWNIA CHEMII

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: PRACOWNIA FIZYKI

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: PRACOWNIA HISTORII

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: PRACOWNIA GEOGRAFII

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: PRACOWNIA JĘZYKA POLSKIEGO

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: PRACOWNIE JĘZYKÓW OBCYCH

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: PRACOWNIE KLAS I-III

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: PRACOWNIA MATEMATYKI

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: POKÓJ LOGOPEDY

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: POKÓJ PEDAGOGA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: PRACOWNIA RELIGII

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: POKÓJ PSYCHOLOGA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: SALA GIMNASTYCZNA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7016.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KAL-SPORT- HURTOWNIA SPORTOWA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Tadeusza Rejtana 8
Kod pocztowy: 35-001
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8499.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8499.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8499.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: ŚWIETLICA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: PRZEDSZKOLE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: ODDZIAŁY ZEROWE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: POZOSTAŁE POMOCE DYDAKTYCZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30045.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KAL-SPORT- HURTOWNIA SPORTOWA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Tadeusza Rejtana 8
Kod pocztowy: 35-001
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33333.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33333.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33333.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.