eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Termomodernizacja budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu Oddział w Wałbrzychu.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-02

Ogłoszenie nr 500046226-N-2018 z dnia 02-03-2018 r.

Urząd Statystyczny we Wrocławiu: Termomodernizacja budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu Oddział w Wałbrzychu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków Urzędu Statystycznego we Wrocławiu i Wałbrzychu zmierzająca do zwiększenia efektywności energetycznej budynków", w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513386-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Statystyczny we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 33171900000, ul. ul. Oławska 31, 50950 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 716 400, e-mail I.Karolewska@stat.gov.pl, faks 713 716 360.
Adres strony internetowej (url): http://wroclaw.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu Oddział w Wałbrzychu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WRO-WA.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu Oddział w Wałbrzychu, położonego przy ulicy Adama Mickiewicza 14, 58-300 Wałbrzych, w ramach Projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków Urzędu Statystycznego we Wrocławiu i Wałbrzychu zmierzająca do zwiększenia efektywności energetycznej budynków". 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części i obejmuje następujące części zamówienia: 1)część I zamówienia - remont dachu wraz z izolacją termiczną i remont kominów. W zakres przewidywanych robót zasadniczych wchodzą, w szczególności następujące prace: a)remont dachu na przybudówkach i nad kuchnią z izolacją termiczną; b)izolację termiczną stropodachu nad oficyną wraz z pokryciem z papy; c)izolację termiczną wełną mineralną od spodu konstrukcji stropodachu - łącznik; d)izolację termiczną stropu nad piwnicami; e)remont kominów ponad dachem; f)prace ogólnobudowlane towarzyszące remontowi dachu wraz z dociepleniem oraz remontowi kominów; 2)część II zamówienia - wymiana stolarki okiennej. W zakres przewidywanych robót zasadniczych wchodzą, w szczególności następujące prace: a)wymiana 9 sztuk okien skrzydłowych na okna drewniane zespolone rozwierane i uchylno-rozwierane ze zdobieniami wg stanu istniejącego z kompletną obróbką obsadzenia; b)wymiana 1 sztuki okna z witrażem skrzynkowego na okno drewniane zespolone i uchylno-rozwierane ze zdobieniami wg stanu istniejącego z kompletną obróbką obsadzenia; c)wymiana 1 sztuki drzwi balkonowych skrzynkowych na drzwi balkonowe zespolone drewniane; d)prace ogólnobudowlane towarzyszące wymianie stolarki budowlanej; 3)część III zamówienia - wymiana oświetlenia na oświetlenie w technologii LED wraz z wymianą przewodów instalacji odgromowej. W zakres przewidywanych robót zasadniczych wchodzą, w szczególności następujące prace: a)demontaż instalacji oświetleniowej tj. demontaż opraw oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego oraz łączników w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, technicznych i na klatce schodowej, a także w piwnicy i na strychu; b)demontaż świetlówek i układów zapłonowych; c)wymiana puszek i odgałęźników instalacyjnych podtynkowych, natynkowych; d)montaż opraw oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego; e)podłączenie opraw i łączników; f)roboty wykończeniowe; g)pomiary natężenia oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego; h)wykonanie pomiarów odbiorczych instalacji elektrycznych; i)wymiana przewodów instalacji odgromowej; j)badanie i pomiary instalacji uziemiającej oraz instalacji piorunochronnej; k)roboty dodatkowe: - wymiana w kotłowni c.o. przewodów instalacji elektrycznej układanych pod tynkiem kabelkowych okrągłych od projektowanego wyłącznika prądu do istniejącej rozdzielnicy kotłowni wraz z przewodami uziemiającymi i wyrównawczymi oraz przewodami izolowanymi. 4)część IV zamówienia - modernizacja systemu grzewczego. W zakres przewidywanych robót zasadniczych wchodzą, w szczególności następujące prace: a)demontaż istniejącego kotła o mocy 130 - 150 kW, kocioł z palnikiem nadmuchowym; b)demontaż istniejącego wkładu kominowego d180mm zabudowanego w murowanym przewodzie kominowym 45x45cm; c)demontaż istniejącej zużytej pompy obiegowej; d)demontaż kurków gazowych o średnicy 15-20 mm w instalacji; e)demontaż zaworu czterodrogowego oraz demontaż istniejącego zaworu bezpieczeństwa; f)montaż nowego kotła gazowego kondensacyjnego wiszącego o mocy 90kw wraz z regulatorem pogodowym, czujnikiem temperatury zewnętrznej, czujnikiem sprzęgła i czujnikiem przylgowym obiegu grzewczego; g)montaż wkładu spalinowo - powietrznego 160/110mm do murowanego przewodu kominowego 45x45cm; h)montaż nowej pompy obiegowej i kotłowej; i)montaż nowego zaworu trójdrogowego, zaworu bezpieczeństwa, filtroodmulnika oraz neutralizatora skroplin; j)wymiana odcinka rury stalowej o połączeniach spawanych o średnicy nominalnej 20 mm c.o., 25 mm c.o., 32 mm c.o., 40 mm c.o. k)płukanie rurociągów kotłowni c.o.; l)próby szczelności węzłów cieplnych; m)izolacja rurociągów; n)roboty towarzyszące: - demontaż pojemnościowych podgrzewaczy wody o pojemności do 250 dm3; - wymiana odcinka rury stalowej ocynkowanej o średnicy 20 mm; - montaż nowych podgrzewaczy wody o pojemności do 200 dm3 na nowych wspornikach; - wymiana baterii umywalkowych lub zmywakowych; - wymiana podejścia dopływowego do zaworu czerpalnego, płuczki ustępowej o połączeniu sztywnym z rur stalowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45260000-7, 45421146-9, 45320000-6, 45262500-6, 45261320-3, 45400000-1, 45421000-4, 45421100-5, 45410000-4, 45442100-8, 45300000-0, 45310000-3, 43312311-0, 45331100-7, 45332000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: remont dachu wraz z izolacją termiczną i remont kominów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne: do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 19.02.2018 r. do godz. 10:00 w sekretariacie Urzędu Statystycznego we Wrocławiu, ul. Oławska 31, w przedmiotowym postępowaniu nie została złożona/nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: wymiana stolarki okiennej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56790.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "Okna-Kołodziejczyk" Janusz Kołodziejczyk
Email wykonawcy: oknakolodziejczyk@op.pl
Adres pocztowy: Os. Mastalerze 33F
Kod pocztowy: 34-451
Miejscowość: Tylmanowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69852.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69852.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69852.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: wymiana oświetlenia na oświetlenie w technologii LED wraz z wymianą przewodów instalacji odgromowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203252.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 250000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 250000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 250000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: modernizacja systemu grzewczego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne: do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 19.02.2018 r. do godz. 10:00 w sekretariacie Urzędu Statystycznego we Wrocławiu, ul. Oławska 31, w przedmiotowym postępowaniu nie została złożona/nie wpłynęła żadna oferta.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.