eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie w sezonie 2017/2018"

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-19

Ogłoszenie nr 500046025-N-2017 z dnia 19-10-2017 r.

Strzelce Krajeńskie:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 602512-N-2017
Data: 16-10-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Strzelce Krajeńskie, Krajowy numer identyfikacyjny 21096676300000, ul. Al. Wolności 48, 66500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7631130 w. 235, e-mail umigstrz@go.onet.pl, faks 957 633 294.
Adres strony internetowej (url):

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie w sezonie 2017/2018" 1. Zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu piasku i solanki wraz z odpłużeniem (własny sprzęt, ludzie itd.) oraz doraźne zimowe utrzymanie dróg gminnych wykonywane na wniosek Zamawiającego. 2. Wymagania w zakresie zimowego utrzymania dróg: a) odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni, b) na jezdni zalega równa warstwa śniegu posypana środkami szorstkimi, zwłaszcza na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach, c) usuwanie i zwalczanie śliskości na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki), d) rozpoczęcie prac nie później niż po 1 godzinie po zakończeniu opadu, w przypadku opadów nocnych nie później niż przed godziną 6:00 rano, a zakończenie nie później niż po 3-ciej godzinie po zakończeniu opadu. 3. Posiadanie telefonu komórkowego przez Wykonawcę z uwagi na wymaganą całodobową dyspozycyjność. 4. Zakładany czas odśnieżania drogi nie może przekraczać 4 godzin po ustaniu opadów z tym, że dopuszcza się po intensywnych opadach pozostawienie na jezdni cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu nie utrudniającego ruchu. 5. Przystąpienie do akcji zwalczania śliskości musi nastąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od zgłoszenia wykonanego przez osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcą. 6. Lokalizacja robót ujęta jest na załączonych wykazach - mapach dróg, stanowiących jednocześnie załączniki do umowy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo aktualizacji załączonego wykazu dróg objętych zimowym utrzymaniem. 8. Utrzymanie przejezdności dróg i ulic. 9. Zapewnienie koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zimowej na drogach gminnych. 10. Uzyskiwanie aktualnych informacji o stanie pogody ze stacji meteorologicznej Instytutu Meteorologicznego i Gospodarki Wodnej. 11. Zabezpieczenie gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie dróg. 12. W przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającej prowadzenie akcji zimowej zapewnienie sprzętu zastępczego na swój własny koszt. 13. Zapewnienie odpowiednich warunków organizacyjnych umożliwiających realizację zadań wg ustalonego zakresu oraz przygotowanie niezbędnej potrzebnej ilości piasku, ciągłej łączności z Zamawiającym oraz składanie meldunków z prowadzonej akcji zimowej. 14. Podczas zimowego utrzymania dróg wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa oraz stanu technicznego sprzętu nie zagrażającego zdrowiu i życiu ludzkiemu. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, jak i podwykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikających z nieprawidłowej realizacji zamówienia. 17. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazu/dziennika, w którym będzie odnotowywał rodzaj akcji prowadzonej w danej dobie. Wykaz/dziennik musi zawierać rubrykę na wpis Sołtysa danego Sołectwa potwierdzający, że usługa została wykonana zgodnie z przyjętymi standardami. 18. Doba rozumiana jest jako czas od godz. 00:01 do godz. 24:00 danego dnia. II. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania: 1. Materiałów do likwidacji śliskości na drogach - środki uszorstniające: a) drobnoziarnisty piasek oraz ich mieszaniny, b) mieszanka piasku z domieszką soli. 2. W zakresie potencjału technicznego - wymagania sprzętowe: a) samochód samowyładowczy o ładowności 5 - 10 t - 1 szt. b) ładowarka - 1 szt. c) piaskarka z pługiem odśnieżającym o szerokości 2 - 2,5m - 1szt d) pług wirnikowy - 1 szt. e) pługopiaskarka - 1 szt. f) UNIMOG - 1szt. z zapewnieniem jednoczesnej pracy minimum 2 jednostek sprzętowych. 3. W zakresie potencjału osób zdolnych do wykonywania zamówienia: a) dysponować osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie w sezonie 2017/2018" 1. Zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu piasku i solanki wraz z odpłużeniem (własny sprzęt, ludzie itd.) oraz doraźne zimowe utrzymanie dróg gminnych wykonywane na wniosek Zamawiającego. 2. Wymagania w zakresie zimowego utrzymania dróg: a) odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni, b) na jezdni zalega równa warstwa śniegu posypana środkami szorstkimi, zwłaszcza na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach, c) usuwanie i zwalczanie śliskości na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki), d) rozpoczęcie prac nie później niż po 1 godzinie po zakończeniu opadu, w przypadku opadów nocnych nie później niż przed godziną 6:00 rano, a zakończenie nie później niż po 3-ciej godzinie po zakończeniu opadu. 3. Posiadanie telefonu komórkowego przez Wykonawcę z uwagi na wymaganą całodobową dyspozycyjność. 4. Zakładany czas odśnieżania drogi nie może przekraczać 4 godzin po ustaniu opadów z tym, że dopuszcza się po intensywnych opadach pozostawienie na jezdni cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu nie utrudniającego ruchu. 5. Przystąpienie do akcji zwalczania śliskości musi nastąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od zgłoszenia wykonanego przez osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcą. 6. Lokalizacja robót ujęta jest na załączonych wykazach - mapach dróg, stanowiących jednocześnie załączniki do umowy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo aktualizacji załączonego wykazu dróg objętych zimowym utrzymaniem. 8. Utrzymanie przejezdności dróg i ulic. 9. Zapewnienie koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zimowej na drogach gminnych. 10. Uzyskiwanie aktualnych informacji o stanie pogody ze stacji meteorologicznej Instytutu Meteorologicznego i Gospodarki Wodnej. 11. Zabezpieczenie gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie dróg. 12. W przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającej prowadzenie akcji zimowej zapewnienie sprzętu zastępczego na swój własny koszt. 13. Zapewnienie odpowiednich warunków organizacyjnych umożliwiających realizację zadań wg ustalonego zakresu oraz przygotowanie niezbędnej potrzebnej ilości piasku, ciągłej łączności z Zamawiającym oraz składanie meldunków z prowadzonej akcji zimowej. 14. Podczas zimowego utrzymania dróg wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa oraz stanu technicznego sprzętu nie zagrażającego zdrowiu i życiu ludzkiemu. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, jak i podwykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikających z nieprawidłowej realizacji zamówienia. 17. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazu/dziennika, w którym będzie odnotowywał rodzaj akcji prowadzonej w danej dobie. Wykaz/dziennik musi zawierać rubrykę na wpis Sołtysa danego Sołectwa potwierdzający, że usługa została wykonana zgodnie z przyjętymi standardami. 18. Doba rozumiana jest jako czas od godz. 00:01 do godz. 24:00 danego dnia. II. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania: 1. Materiałów do likwidacji śliskości na drogach - środki uszorstniające: a) drobnoziarnisty piasek oraz ich mieszaniny, b) mieszanka piasku z domieszką soli. 2. W zakresie potencjału technicznego - wymagania sprzętowe: a) samochód samowyładowczy o ładowności 5 - 10 t - 1 szt. b) ładowarka - 1 szt. c) piaskarka z pługiem odśnieżającym o szerokości 2 - 2,5m - 1szt d) pług wirnikowy - 1 szt. e) pługopiaskarka - 1 szt. f) UNIMOG lub inny pojazd spełniający parametry techniczne: - długość przedniego lemiesza pługa 3,0 m - zamontowana piaskarka na pojeździe - możliwość montażu pługa wirnikowego - 1szt. z zapewnieniem jednoczesnej pracy minimum 2 jednostek sprzętowych. Jeżeli powyższy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych. Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczących minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów dostępne w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych. 3. W zakresie potencjału osób zdolnych do wykonywania zamówienia: a) dysponować osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-10-24, godzina: 13:15
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-10-25, godzina: 13:15

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.