eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Remont nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój - ul. Andersa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-10-19

Ogłoszenie nr 500046009-N-2017 z dnia 19-10-2017 r.

Jastrzębie-Zdrój: Remont nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój - ul. Andersa
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540332-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500027814-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji, Krajowy numer identyfikacyjny 276255358, ul. Al. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4785302, e-mail przetargi@um.jastrzebie.pl, faks 32 4785350.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jastrzebie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój - ul. Andersa

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IKI.271.55.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu nawierzchni ul. Andersa na długości 240,00 mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

45400000-1,

45111000-8,

45111300-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
40 dni

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Drogród Szymon Tetla, , ul. Męczenników Oświęcimskich 37, 43-200, Ćwiklice, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 188647.73 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
- zmiana terminu wykonania - zwiększenie wartości całego zadania - zwiększenie wartości wniesionego zabezpieczenia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Podczas prowadzenia wykopów dla kanalizacji deszczowej jak i przy wykonywaniu rowka pod krawężniki stwierdzono zaleganie, bezpośrednio pod niejednolitą pod względem grubości warstwą bitumiczną nawierzchni wykonanej z bloczków granitowych o wymiarach około 19/17cm. Konieczność uzyskania jednolitych spadków poprzecznych i podłużnych wymuszałoby to konieczność układania nawierzchni o różnej grubości, bezpośrednio na kostce granitowej, co skutkowało będzie powstawaniem spękań. Obecna warstwa ścieralna wykonana z mieszanek bitumiczno - grysowych ułożona jest na warstwie z asfaltu lanego, na której niemożliwe jest prawidłowe ułożenie nowych warstw bitumicznych, co wymusza konieczność jej rozebrania do zalegającej poniżej nawierzchni z kostki granitowej. Nieregularna grubość istniejącego pakietu bitumicznego, a co za tym idzie także zdeformowana niweleta zalegającej poniżej nawierzchni z kostki granitowej, uniemożliwia miejscowo na ułożenie nawet jednej warstwy bitumicznej. Powyższe skutkuje wykonaniem korytowania, rozbiórki bloczków betonowych oraz wykonaniem pełnej konstrukcji podbudowy na całej długości ul. Andersa. Wystąpienie w/w robót dodatkowych powoduje wydłużenie terminu realizacją zadania oraz zwiększenie wartości wynagrodzenia określonego w umowie podstawowej. Powyższy zakres nie był możliwy do przewidzenia na etapie wcześniejszym. Jednocześnie wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania robót dodatkowych. Na podstawie art. 144 ust.1 pkt 2 Ustawy Pzp powyższe zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym. Na tym etapie nie może zostać dokonana zmiana wykonawcy z powodów technicznych. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie podstawowej.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.