To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-02
Ogłoszenie nr 500046005-N-2018 z dnia 02-03-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: "Dostawę żywności dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Kępnie w zakresie Pakietu nr 7 - warzywa mrożone"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502014-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 30854800000,
ul. ul. Szpitalna
7,
63600
Kępno, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 827 300, e-mail
szpital@sz.kepno.pl, faks
627 827 401.
Adres strony internetowej (url): http://spzoz.powiatkepno.pl/main/index.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawę żywności dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie w zakresie Pakietu nr 7 - warzywa mrożone"
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Dostawę żywności dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie w zakresie Pakietu nr 7 - warzywa mrożone". Ilość oraz szczegółowy asortyment zostały określone w arkuszu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1a do niniejszego zaproszenia. 2. Dostawy będą odbywać się wg następującego harmonogramu: a) dla Kuchni Szpitala w Kępnie: raz w tygodniu, wtorek w godzinach od 8:00 do 12:00 b) dla kuchni Oddziału Leczniczo - Rehabilitacyjnego w Grębaninie: - raz w tygodniu, wtorek w godzinach od 8:30 do 12:30 Godziny dostaw podyktowane są wewnętrznym harmonogramem czasu produkcji posiłków w Kuchni Szpitala w Kępnie oraz Kuchni Oddziału Leczniczo - Rehabilitacyjnego w Grębaninie. 3. Wymagania dotyczące dostaw: 1) Dostarczane wyroby powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi, być w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie jakości, spełniać normy i wymogi jakościowe stosowane przy produkcji żywności oraz w warunkach żywienia zbiorowego, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskania, przetwarzania, magazynowania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Zamawiający wymaga, aby: a) produkty były świeże i pierwszej jakości; b) - produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia, c) produkty posiadały etykietę produktu - handlowy dokument identyfikacyjny (HDI); d) nazwa producenta była widoczna na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych; e) Dostarczane produkty muszą posiadać odpowiedni termin przydatności do spożycia lub datę minimalnej trwałości. Od chwili dostarczenia do magazynu Zamawiającego termin przydatności nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia lub datę minimalnej trwałości określoną na opakowaniu oraz muszą odpowiadać stosowanym w Polsce normom i wymogom jakościowym zgodnie z obowiązującymi przepisami. f) Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami - na podstawie posiadanych przez Wykonawcę zezwoleń z Inspekcji Sanitarnej - zapewniających utrzymanie wysokiej jakości towarów i brak uszkodzeń. g) Wykonawca winien posiadać aktualną decyzję właściwego organu inspekcji sanitarnej dotyczącej zgody na przewóz artykułów spożywczo-żywnościowych do okazania na każde żądanie Zamawiającego h) W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub braków ilościowych Zamawiający nie przyjmie określonej partii towaru, a wykonawca zobowiązuje się na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do uzupełnienia braków ilościowych i asortymentowych albo wymiany dostarczonego wadliwego towaru na towar wolny od wad w terminie odwrotnym nie późniejszym niż dnia następnego po dniu dostawy 4. W trakcie realizacji dostaw Wykonawca zobowiązany jest do: a) dostarczania towarów środkiem transportu określonym w dokumentach dopuszczających środek transportu do przewozu towaru; b) dostarczania towarów do magazynu w siedzibie oraz filii Zamawiającego, własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko; za dostarczaną żywność (w tym za jej ubezpieczenie, stan jakościowy oraz ilościowy) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego c) dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienie dostarczonego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego; d) dołączania do każdej dostawy faktury VAT z wyszczególnieniem produktów, ich ilości, ceny jednostkowej, wartości VAT oraz kwoty brutto; e) terminowego dostarczania towarów; W przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego dostawcy i obciążenia Wykonawcy różnicą między ceną zakupu, a ceną wynikającą z umowy. W w/w sytuacji Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru dostarczonego po terminie; f) do pokrycia kosztów badań fizykochemicznych i sensorycznych dostarczanych produktów w dowolnym okresie obowiązywania umowy, celem stwierdzenia przez Zamawiającego ich zgodności z polskimi normami i etykietą produktu zawierającą skład surowcowy. 6) Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (w szczególności pod kątem stosowania przez wykonawcę zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP). 7) Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, tej samej partii produkcyjnej, będzie wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami: a) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 roku, poz.149 z późn. zm.); b) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2016 roku, poz.1604 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi, c) rozporządzenia (WE) 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 roku ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołującego Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. U. UE L Nr 31, poz.1 z późn. zmianami), d) rozporządzenia (WE) 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 roku w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającego Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. U. UE L Nr 338, poz.4), e) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2017 roku, poz.242 z późn. zm.), f) rozporządzenia (WE) 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz.55 z późn. zmianami), g) rozporządzenia (WE) 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz.206 z późn. zmianami), h) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 roku w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015 roku, poz.29 z późn. zm.), i) rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L Nr 139, poz.1 z późn. zmianami). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera arkusz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ. W przypadku podania we wskazanym załączniku nazw własnych lub typów to zgodnie z art. 29 ust. 4 i 5 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert "równoważnych". Za "równoważne" Zamawiający uzna produkty, które posiadać będą te same składniki, konsystencję, gramaturę oraz wartości odżywcze i walory smakowe, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy wpisać jaki produkt oferuje Wykonawca. Jeżeli w tabelach występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące produkty konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, równoważnych o właściwościach, parametrach nie gorszych, niż określone w tabelach. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm i systemów odniesienia 6. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający przekaże zapotrzebowanie Wykonawcy pocztą elektroniczną, faksem, telefonicznie lub pisemnie. 7. Ilości towarów podane w Arkuszu cenowym - załącznik 1a, są szacunkowym zapotrzebowaniem Zamawiającego przez okres 24 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od dostawy niektórych produktów, na rzecz innych produktów wymienionych w Arkuszu cenowym - załącznik 1a, z zastrzeżeniem, że zmiana asortymentów poszczególnych pozycjach nie może przekroczyć 20% ich ilości wskazanej w umowie. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zakupu niektórych towarów z powodu różnic w ilości obłożenia łóżek i różnych stanów chorobowych pacjentów przebywających na oddziałach szpitalnych. 8. Zamówienie będzie podlegało sukcesywnej realizacji, w miarę potrzeb Zamawiającego, przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy lub wskutek wcześniejszego wyczerpania kwoty brutto przeznaczonej na realizacje umowy. 9. Termin wykonania zamówienia 1) Termin wykonania przedmiotu zamówienia: a) do kuchni w Szpitalu w Kępnie: od dnia podpisania umowy do dnia 31 stycznia 2020r. b) do kuchni Oddziału Leczniczo - Rehabilitacyjnego w Grębaninie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2018r. Ponadto na podstawie art. 68 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w załączeniu wzór umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 16.33.11.70 - 16.33.11.70
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7913.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CALFROST Sp. z. o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7589.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zam z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostało udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie
art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (DZ. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), zgodnie z którym zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały
w istotny zmienione. W dniu 8 stycznia 2018r. został ogłoszony przetarg nieograniczony na "Dostawę żywności dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie" z dopuszczeniem składania ofert częściowych
w zakresie poszczególnych Pakietów. Termin składania ofert upłynął w dniu
15 stycznia 2018r. o godz. 10:00. W tym terminie do Zamawiającego nie wpłynęły żadne oferty na wskazany Pakiet nr 7. W związku z tym, w dniu 19 stycznia 2018r. Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie w/w części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W związku z powyższym zaistniała przesłanka udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 Pzp.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.