eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaroszowiec › Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem cyfrowego aparatu RTG dla Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji w Jaroszowcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-02

Ogłoszenie nr 500045786-N-2018 z dnia 02-03-2018 r.

Wojewódzki Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji: Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem cyfrowego aparatu RTG dla Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji w Jaroszowcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517258-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500036375-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji, Krajowy numer identyfikacyjny 29421400000, ul. ul. Kolejowa , 32310 Jaroszowiec, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 32 6428090, 32 6428031, e-mail sekretariat@wschp.pl, faks 326 428 100.
Adres strony internetowej (url): www.wschp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem cyfrowego aparatu RTG dla Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji w Jaroszowcu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.I.2.224/01/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

II.4.1. Przedmiotem Zamówienia jest zakup wraz z dostawą i uruchomieniem cyfrowego aparatu RTG dla Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji w Jaroszowcu. II.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia oraz wymagane parametry sprzętu określone zostały w specyfikacji technicznej - szczegółowa oferta, będącym załącznikiem nr 1A do niniejszej SIWZ, który należy wypełnić i dołączyć do oferty. Parametry, których wartość liczbowa określona jest w rubryce "parametry minimalne/ w tym graniczne" lub których spełnienie jest konieczne /oznaczone TAK/ stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzucenie ofert. II.4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: zakup wraz z dostawą na koszt i ryzyko Wykonawcy fabrycznie nowego cyfrowego aparatu RTG, jego montaż i uruchomienie w Pracowni RTG mieszczącej się w siedzibie Zamawiającego, uzyskanie wszelkich pozytywnych opinii i decyzji dopuszczających do jego eksploatacji oraz pełne przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i użytkowania. II.4.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować Zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. II.6.1. Zamawiający wymaga, aby oferowany aparat RTG był dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, a w szczególności winien spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn.zm.). Materiały i sprzęt użyte do produkcji przedmiotu zamówienia winny posiadać stosowne atesty i certyfikaty, deklaracje zgodności CE, świadectwa i rejestracje oraz inne dokumenty wymagane zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. Właściwe dokumenty, w tym dopuszczenia/ certyfikaty, instrukcje obsługi i użytkowania, pełną dokumentację techniczną Wykonawca winien dostarczyć wraz z ofertą w języku polskim. II.6.2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji oraz, aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. II.6.3. W przypadku wykonania Zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy,Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1


Dodatkowe kody CPV: 33111000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 490740.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIRO Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Email wykonawcy: przetargi@miro-med.pl
Adres pocztowy: ul.Mińska nr 25 B lok. U 1
Kod pocztowy: 03-808
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 529500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 529500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 529500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb podstawowy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.