eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Dostawa pomocy dydaktycznych, zestawów biurowych oraz sprzętu ICT dla uczniów na potrzeby projektu "Moje pasje - moje kompetencje" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-19

Ogłoszenie nr 500045586-N-2017 z dnia 19-10-2017 r.

Urząd Gminy Tomaszów Lubelski: Dostawa pomocy dydaktycznych, zestawów biurowych oraz sprzętu ICT dla uczniów na potrzeby projektu "Moje pasje - moje kompetencje" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Dostawa pomocy dydaktycznych, zestawów biurowych oraz sprzętu ICT dla uczniów na potrzeby projektu "Moje pasje - moje kompetencje" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571689-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500017160-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Tomaszów Lubelski, Krajowy numer identyfikacyjny 55096000000, ul. ul. 29 Listopada 9, 22600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 643 085, e-mail inwestycje@tomaszowlubelski.pl, faks 846 643 873.
Adres strony internetowej (url): www.tomaszolubelski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa pomocy dydaktycznych, zestawów biurowych oraz sprzętu ICT dla uczniów na potrzeby projektu "Moje pasje - moje kompetencje" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.OŚ.042.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, zestawów biurowych oraz sprzętu ICT dla uczniów ZSP Majdan Górny, ZSP - Łaszczówka , SP Pasieki, ZSP Szarowola, ZSP Sabaudia , ZSP Podhorce na potrzeby projektu "Moje pasje - moje kompetencje" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020. Dostarczony towar musi być nowy, nieużywany i posiadać stosowne dokumenty: deklarację, certyfikaty, polskie i europejskie normy dopuszczenia do użytkowania. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy następujące części: I części zamówienia - pomoce dydaktyczne II części zamówienia - zestawy biurowe III części zamówienia - sprzęt ICT Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki Dodatkowe kody CPV: 39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny 32322000-6 - Sprzęt multimedialny 30213100-6 - Komputery przenośne 22111000-1 - Podręczniki szkolne 22114000-2 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ W pozycjach, w których opis przedmiotu zawiera nazwę producenta, można zastosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadanie funkcyjno użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych przedmiotów niż podane w dokumentacji pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga o ile to możliwe, złożenia stosownego dokumentu uwiarygodniającego te przedmioty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2


Dodatkowe kody CPV: 39162200-7, 39162100-6, 39162110-9, 32322000-6, 30213100-6, 22111000-1, 22114000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: pomoce dydaktyczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności ich badania Zamawiający powziął informację o cenach złożonych przez Wykonawców biorących udział w postępowaniu opiewającej na wartość wyższą niż zakładana. W związku z faktem, iż Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia - dla I części zamówienia 105 631,36zł netto , 130 461,00 zł brutto (euro 25 301,53 netto) tj. wartość mniejszą niż zaproponowana przez Wykonawców startujących w przetargu, Zamawiający uznał postępowanie unieważnić na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zestawy biurowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności ich badania Zamawiający powziął informację o cenach złożonych przez Wykonawców biorących udział w postępowaniu opiewającej na wartość wyższą niż zakładana. W związku z faktem, iż Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia - dla II części zamówienia18 732,52zł netto, 23 041,00 zł brutto (euro 4 486,94 netto) tj. wartość mniejszą niż zaproponowana przez Wykonawców startujących w przetargu, Zamawiający uznał postępowanie unieważnić na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: sprzęt ICT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 128824.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "ACTIO" Sebastian Cybulski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 23-400 Biłgoraj, ul. Żabia 17
Kod pocztowy: 23-400
Miejscowość: Biłgoraj, ul. Żabia 17
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157487.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157487.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 163449.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.