eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Teatru Ateneum im. Stefana Jaracza w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2018-03-02

Ogłoszenie nr 500045530-N-2018 z dnia 02-03-2018 r.

Teatr "Ateneum" im. St.Jaracza: Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Teatru Ateneum im. Stefana Jaracza w Warszawie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Teatr "Ateneum" im. St.Jaracza, Krajowy numer identyfikacyjny 1642536500000, ul. ul. Jaracza 2, 00378 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 625 37 96, e-mail zamowienia@teatrateneum.pl, faks 22 625 36 07.
Adres strony internetowej (url): http://teatrateneum.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Teatru Ateneum im. Stefana Jaracza w Warszawie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach oraz terenu wokół budynków. Przedmiot zamówienia: sprzątanie pomieszczeń Teatru Ateneum w trzech lokalizacjach: a) Siedziba główna - budynek główny i budynki techniczne oraz przynależne podwórko, parking i chodnik wzdłuż posesji przy ulicy Jaracza 2, Warszawa; b) Scena 18 w budynku ZNP ZG OUPiS wraz z zapleczem i foyer, ul. Smulikowskiego 6/8, Warszawa; c) Siedziba zastępcza - budynek główny, budynek techniczny, garaże oraz przynależne podwórko, parking i chodnik wzdłuż posesji przy ulicy Pawińskiego 30, Warszawa; przy czym Zamawiający zastrzega, że Usługi nie muszą być świadczone jednocześnie we wszystkich wskazanych lokalizacjach, ale co najmniej w jednej z nich. Zamawiający zobowiązuje się do powiadomienia Wykonawcy z co najmniej 2-miesięcznym wyprzedzeniem o lokalizacjach siedziby Teatru objętych Usługą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90610000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 648000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BASMA Barbara Wyszkowska
Email wykonawcy: wmbbasma@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Bolkowska 1/15
Kod pocztowy: 01-466
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 750064.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 750064.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 935344.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostało udzielone w trybie zapytania o cenę - zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych. Art. 70 ustawy PZP stanowi, iż Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy tj. 221 000 euro. Wykonywanie standardowych usług polegających na utrzymaniu czystości jest usługą powszechnie dostępną o określonym standardzie. Znalezienie potencjalnego wykonawcy nie stanowi trudności. Na terenie kraju tożsamą działalność prowadzi kilkadziesiąt tysięcy podmiotów gospodarczych. Działalność gospodarcza polegająca na świadczeniu usług utrzymania czystości nie jest ograniczona poprzez obowiązek uzyskania przez wykonawców pozwoleń lub koncesji. Zamówienie tego typu usług (90910000-9 Usługi sprzątania) nie powoduje trudności w znalezieniu wykonawcy. Przedmiotowe usługi świadczą osoby fizyczne oraz osoby prawne działające w różnych formach prawnych. Wnioskodawczyni opisała przedmiot zamówienia jako standardowe usługi utrzymania czystości (sprzątanie, mycie, czyszczenie) o określonej specyfikacji i jakości - potwierdza to przedłożona specyfikacja techniczna. Zdaniem opiniującego, została spełniona przesłanka dopuszczająca zastosowanie trybu zapytania o cenę. Wobec powyższych uwag Wnioskującej, można stwierdzić, że przedmiotowa usługa spełnia cechy powszechnie dostępnej i posiadającej ustalony standard jakościowy i tym samym wypełnia dyspozycję art. 70 ustawy. Opinia Prezesa UZP potwierdzająca ww. argumentacje znajduje się pod linkiem https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/opinie-dotyczace-ustawy-pzp/stosowanie-poszczegolnych-trybow-o-udzielenie-zamowienia-publicznego/nabywanie-uslug-w-trybie-zapytania-o-cene

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.