Ogłoszenie nr 500045522-N-2017 z dnia 18-10-2017 r.
Bydgoszcz: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1524C TRYSZCZYN - RZEKA BRDA POLEGAJĄCY NA WYKONANIU UTWARDZONEGO POBOCZA
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529992-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 108165-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 092356219,
ul. Konarskiego
1-3,
85-066
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
525 835 422, e-mail
info@powiat.bydgoski.pl, faks
525 835 452.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.bydgoski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1524C TRYSZCZYN - RZEKA BRDA POLEGAJĄCY NA WYKONANIU UTWARDZONEGO POBOCZA
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OR-VII.272.1.26.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. 2) Zamawiający informuje, że materiał z rozbiórek oraz zdjęty humus, nieprzewidziany do ponownego wbudowania, jest własnością Wykonawcy. Zagospodarowanie pozyskanych w trakcie rozbiórek w/w materiałów, musi nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, uzyskanymi uzgodnieniami gestorów oraz poleceniami Zamawiającego. 3) Zakres robót i ogólna charakterystyka obiektu. a) remont drogi powiatowej nr 1524C Tryszczyn - rz. Brda polegający na wykonaniu utwardzonego pobocza z betonu asfaltowego o grubości 4 cm na odcinku: od 0+555 km do 0+896 km na działkach: 339 (obręb Tryszczyn), która stanowi własność Powiatu Bydgoskiego oraz 220 (obręb Tryszczyn), która stanowi własność Gminy Koronowo i obejmuje zgodnie z dokumentacją projektową, m.in.: - wyrównanie istniejących nawierzchni, - roboty ziemne, wykonanie podbudowy i warstwy odsączającej, roboty nawierzchniowe - wykonanie przejścia dla pieszych - montaż tzw. hol-separatorów z elementami odblaskowymi rozdzielających istniejącą jezdnię z nowoprojektowanym poboczem, - uporządkowanie terenu i zagospodarowanie terenów zielonych b) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do: - zapewnienia obsługi geodezyjnej, w tym wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - wykonania (wraz z uzyskaniem stosownych zatwierdzeń) i wprowadzenia na czas prowadzenia robót, tymczasowej organizacji ruchu 4) Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. po. 1502, z późn. zm.): Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową. Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz osób skierowanych do realizacji zadania wraz z określeniem podstawy zatrudnienia (imię nazwisko pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy i wymiar etatu).
II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Ustala się termin wykonania całości robót do dnia 19.08.2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/07/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
W §4 ust. 1 umowy zmieniono kierownika budowy ze strony Wykonawcy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z SIWZ art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zapisem części IX ust. 3 pkt 4 SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu nr 529992-N-2017 z dnia 09 czerwca 2017 r., Zamawiający przewidział możliwość zmiany postanowień umowy m.in.: zmiany osób kluczowych. Wykonawca pismem z dnia 18 lipca 2017 r. zwrócił się do Zamawiającego z prośbą o zmianie kierownika budowy. Równocześnie Wykonawca przedstawił dokumenty potwierdzające posiadanie przez wskazywaną osobę wymaganych w SIWZ uprawnień budowlanych. Zamawiający uznał, że przedstawione dokumenty potwierdzają kompetencje i doświadczenie wskazanego kierownika budowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa kontenerów do gromadzenia odpadów dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
- Prowadzenie badań monitoringowych MKUO ProNatura Sp. z o.o.
- Usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
- 32/PA/2024 Odwodnienie terenu z budową zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z robotami drogowymi na terenie nieruchomości przy ul. Jagiellońskiej 61 w Bydgoszczy
- Zakup i dostawa 4 sztuk samochodów osobowych M1
- Dostawa fontann pływających wraz z ich montażem, uruchomieniem i wykonaniem instalacji elektrycznej zasilającej
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
- Modernizacja nawierzchni drogi leśnej nr 46 w leśnictwie Kamieńczyk
- Budowa chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej Nr 1 206 R Wola Raniżowska w km 2 + 060 - 2 + 767
- Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw w Zimnej Wodzie wraz z niezbędną infrastrukturą (II)
- Przebudowa dróg gminnych w Łapajówce, Siennowie, Maćkówce, Zarzeczu i Pełnatyczach w formule zaprojektuj-wybuduj - powtórzone
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.