eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprzątanie pomieszczeń biurowych Warszawskiej Opery Kameralnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-01

Ogłoszenie nr 500045461-N-2018 z dnia 01-03-2018 r.

Warszawska Opera Kameralna: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Warszawskiej Opery Kameralnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511479-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Warszawska Opera Kameralna, Krajowy numer identyfikacyjny 2787410000, ul. Obrońców 31, 03-933 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 628 30 96, e-mail kur@operakameralna.pl, faks 22 629 32 33.
Adres strony internetowej (url): www.operakameralna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzątanie pomieszczeń biurowych Warszawskiej Opery Kameralnej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WOK/02/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektów Warszawskiej Opery Kameralnej 2.2.POŁOŻENIE I OPIS NIERUCHOMOŚCI Zamówienie dotyczy trzech obiektów ( zwanych dalej obiektami lub budynkami). Obiekt pierwszy zlokalizowany jest w Warszawie przy Al. Solidarności 76b, który jest siedzibą teatru Warszawskiej Opery Kameralnej. Jest to zabytkowy budynek z 1775 roku o kameralnym wnętrzu wpisany do rejestru zabytków Warszawy, o powierzchni 945,4 m2 Załącznik nr 8 (cztery strony) do Umowy położony na działce o powierzchni całkowitej 1532 m2, Załącznik nr 9 do Umowy z przylegającym parkingiem na 12 miejsc parkingowych. 2.3.Obiekt drugi jest zlokalizowany w Warszawie przy ulicy Obrońców 31 i jest siedzibą biur Warszawskiej Opery Kameralnej. Jest to trzykondygnacyjny budynek murowany z poddaszem, podpiwniczony o powierzchni 1118 m 2 Załącznik nr 10 (pięć stron) do Umowy położony na samodzielnej działce o powierzchni 872 m. 2.4.Obiekt trzeci jest zlokalizowany w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 88, składa się z dwóch bliźniaczych pomieszczeń i jest magazynem kostiumów teatralnych stanowiących własność Warszawskiej Opery Kameralnej o łącznej powierzchni 480 m2 znajdujący się w budynku dawnej szatni pracowników FSO, załącznik nr 11 do SIWZ . Majątek Warszawskiej Opery Kameralnej stanowi własność Samorządu Województwa Mazowieckiego i może być wykorzystywany jedynie do celów związanych z działalnością statutową Opery. 2.4. REALIZACJA ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: 1) zapewnienie czystości w pomieszczeniach biurowych, sali konferencyjnej, scenie, foyer, holach, korytarzach, toaletach i ciągach komunikacyjnych, zgodnie z zakresem opisanym w Załączniku Nr 1 do Umowy; 2) dokonywanie zakupu worków na śmieci, środków czystości i preparatów konserwacji powierzchni - zastosowanie odpowiednich środków w przypadku różnych powierzchni użytkowych; 3) uzupełnianie zawartości dozowników na: ? papier toaletowy - materiały Wykonawcy ? mydło w płynie - materiały Wykonawcy ? ręczniki papierowe - materiały Wykonawcy 2.5.Dyżury obsługi sprzątającej: Usługi objęte przedmiotem umowy będą wykonywane w dniach i godzinach w dni powszednie od poniedziałku do soboty: w godzinach 15:00 - 22:00 sprzątanie pomieszczeń obiektu przy ul. Obrońców 31 i terenu posesji wraz z terenem przylegającym do posesji tj. chodnikami przy ul. Obrońców i ul. Poselskiej. we wszystkie dni tygodnia tj. od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6:00 - 10:00 i 14.00 - 18.00. oraz dyżur jednej osoby sprzątającej na jedną godzinę przed rozpoczęciem próby generalnej lub przedstawienia i w czasie ich trwania sprzątanie pomieszczeń teatru i terenu posesji oraz parkingu przy al. Solidarności 76b. W okresie zimowym, codziennie w godzinach 6.00 - 22.00 odśnieżanie terenu posesji przy ul Obrońców 31 i przy Al. Solidarności 76B zorganizowane na zasadzie pogotowia śniegowego. W godzinach 8.00 - 16.00 raz w miesiącu w dzień powszedni po wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem Działu Administracyjno-Gospodarczego sprzątanie obiektu przy ul. Jagiellońskiej 88.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90620000-9, 77317100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 146341.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INTERLUX s.c. Kania Małgorzata, Kania Łukasz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. S. Żeromskiego 19
Kod pocztowy: 07-417
Miejscowość: Ostrołęka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 198540
Oferta z najniższą ceną/kosztem 198540
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 225288
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.