To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-01
Ogłoszenie nr 500045461-N-2018 z dnia 01-03-2018 r.
Warszawska Opera Kameralna: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Warszawskiej Opery Kameralnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511479-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Warszawska Opera Kameralna, Krajowy numer identyfikacyjny 2787410000,
ul. Obrońców
31,
03-933
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 628 30 96, e-mail
kur@operakameralna.pl, faks
22 629 32 33.
Adres strony internetowej (url): www.operakameralna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych Warszawskiej Opery Kameralnej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WOK/02/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektów Warszawskiej Opery Kameralnej 2.2.POŁOŻENIE I OPIS NIERUCHOMOŚCI Zamówienie dotyczy trzech obiektów ( zwanych dalej obiektami lub budynkami). Obiekt pierwszy zlokalizowany jest w Warszawie przy Al. Solidarności 76b, który jest siedzibą teatru Warszawskiej Opery Kameralnej. Jest to zabytkowy budynek z 1775 roku o kameralnym wnętrzu wpisany do rejestru zabytków Warszawy, o powierzchni 945,4 m2 Załącznik nr 8 (cztery strony) do Umowy położony na działce o powierzchni całkowitej 1532 m2, Załącznik nr 9 do Umowy z przylegającym parkingiem na 12 miejsc parkingowych. 2.3.Obiekt drugi jest zlokalizowany w Warszawie przy ulicy Obrońców 31 i jest siedzibą biur Warszawskiej Opery Kameralnej. Jest to trzykondygnacyjny budynek murowany z poddaszem, podpiwniczony o powierzchni 1118 m 2 Załącznik nr 10 (pięć stron) do Umowy położony na samodzielnej działce o powierzchni 872 m. 2.4.Obiekt trzeci jest zlokalizowany w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 88, składa się z dwóch bliźniaczych pomieszczeń i jest magazynem kostiumów teatralnych stanowiących własność Warszawskiej Opery Kameralnej o łącznej powierzchni 480 m2 znajdujący się w budynku dawnej szatni pracowników FSO, załącznik nr 11 do SIWZ . Majątek Warszawskiej Opery Kameralnej stanowi własność Samorządu Województwa Mazowieckiego i może być wykorzystywany jedynie do celów związanych z działalnością statutową Opery. 2.4. REALIZACJA ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: 1) zapewnienie czystości w pomieszczeniach biurowych, sali konferencyjnej, scenie, foyer, holach, korytarzach, toaletach i ciągach komunikacyjnych, zgodnie z zakresem opisanym w Załączniku Nr 1 do Umowy; 2) dokonywanie zakupu worków na śmieci, środków czystości i preparatów konserwacji powierzchni - zastosowanie odpowiednich środków w przypadku różnych powierzchni użytkowych; 3) uzupełnianie zawartości dozowników na: ? papier toaletowy - materiały Wykonawcy ? mydło w płynie - materiały Wykonawcy ? ręczniki papierowe - materiały Wykonawcy 2.5.Dyżury obsługi sprzątającej: Usługi objęte przedmiotem umowy będą wykonywane w dniach i godzinach w dni powszednie od poniedziałku do soboty: w godzinach 15:00 - 22:00 sprzątanie pomieszczeń obiektu przy ul. Obrońców 31 i terenu posesji wraz z terenem przylegającym do posesji tj. chodnikami przy ul. Obrońców i ul. Poselskiej. we wszystkie dni tygodnia tj. od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6:00 - 10:00 i 14.00 - 18.00. oraz dyżur jednej osoby sprzątającej na jedną godzinę przed rozpoczęciem próby generalnej lub przedstawienia i w czasie ich trwania sprzątanie pomieszczeń teatru i terenu posesji oraz parkingu przy al. Solidarności 76b. W okresie zimowym, codziennie w godzinach 6.00 - 22.00 odśnieżanie terenu posesji przy ul Obrońców 31 i przy Al. Solidarności 76B zorganizowane na zasadzie pogotowia śniegowego. W godzinach 8.00 - 16.00 raz w miesiącu w dzień powszedni po wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem Działu Administracyjno-Gospodarczego sprzątanie obiektu przy ul. Jagiellońskiej 88.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90620000-9, 77317100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
146341.46
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INTERLUX s.c. Kania Małgorzata, Kania Łukasz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
198540
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla Zarządu Zlewni w Krośnie".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- 390/2024 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy wskazanych przez ZGN stanowiących inne formy aktywności plenerowych.
- Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni m.in. na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, oraz utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego.
- USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ I OTOCZENIA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W BIAŁYMSTOKU
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku administracyjno-biurowym zlokalizowanym przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- Usługi sprzątania i stałego utrzymanie czystości w obiektach Oddziału TVP S.A. w likwidacji w Bydgoszczy oraz w redakcji TVP S.A. w likwidacji Oddział w Bydgoszczy w Toruniu przy ul. Kopernika 4
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.