eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Zagospodarowanie funkcjonalno-przestrzenne obszaru Starej Osady Rybackiej w Ustce poprzez dostosowanie ciągów komunikacyjnych - ulicNadmorskiej i Perłowej, Pomorskiej do historycznej architektury w systemie zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-18

Ogłoszenie nr 500045439-N-2017 z dnia 18-10-2017 r.

Gmina Miasto Ustka: Zagospodarowanie funkcjonalno-przestrzenne obszaru Starej Osady Rybackiej w Ustce poprzez dostosowanie ciągów komunikacyjnych - ulic: Nadmorskiej i Perłowej, Pomorskiej do historycznej architektury w systemie zaprojektuj i wybuduj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest finansowane z budżetu Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.3 Materialne i niematerialne dziedzictwo kulturowe współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, oraz budżetu Gminy Miasto Ustka

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581626-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Ustka, Krajowy numer identyfikacyjny 52387300000, ul. ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76270 Ustka, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 154 300, e-mail zamowienia.publiczne@um.ustka.pl, faks 598 152 900.
Adres strony internetowej (url): www.ustka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie funkcjonalno-przestrzenne obszaru Starej Osady Rybackiej w Ustce poprzez dostosowanie ciągów komunikacyjnych - ulic: Nadmorskiej i Perłowej, Pomorskiej do historycznej architektury w systemie zaprojektuj i wybuduj

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IKiOŚ-ZP.271.15.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji budowlanej oraz budowa infrastruktury drogowej w ramach zagospodarowania funkcjonalno-przestrzennego obszaru Starej Osady Rybackiej w Ustce poprzez dostosowanie ciągów komunikacyjnych - ulic: Nadmorskiej i Perłowej, Pomorskiej do historycznej architektury, realizowanego w ramach Projektu "Przywrócenie walorów historycznych Starej Osady Rybackiej poprzez zabezpieczenie i ekspozycję ruin Kościoła p.w. Św. Mikołaja oraz nadanie obszarowi charakteru produktu turystycznego" w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: zadanie 1: wykonanie dokumentacji budowlanej i budowa infrastruktury drogowej ulic Nadmorskiej i Perłowej; zadanie 2: wykonanie dokumentacji budowlanej i budowa infrastruktury drogowej ulicy Pomorskiej; 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych osobno dla każdego zadania poprzez wykonanie: 3.1. dokumentacji budowlanej w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy (PFU), stanowiący załącznik nr 8 i załączniki nr 9 do SIWZ, zgodnie z przepisami wykonawczymi do art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego; w związku z przeznaczeniem przedmiotu zamówienia do użytku osób fizycznych, opracowana dokumentacja winna uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz przeznaczenia dla wszystkich użytkowników; 3.2. robót budowlanych związanych z budową infrastruktury, w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę dokumentację budowlaną; 3.3. oznaczenie miejsc realizacji Projektu poprzez umieszczenie w widocznym i ogólnodostępnym miejscu (wskazanym przez Zamawiającego) 2 szt. tablic informacyjnych (w trakcie realizacji projektu) i 2szt. tablic pamiątkowych (po realizacji Projektu). 4. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje prace: począwszy od pozyskania mapy do celów projektowych, materiałów geodezyjnych, uzyskanie wszystkich wymaganych warunków, opinii, uzgodnień, zatwierdzeń, pozwoleń, sprawdzeń, opracowanie dokumentacji budowlanej, uzyskanie decyzji administracyjnej będącej pozwoleniem na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, realizację robót budowlanych, zgłoszenia zakończenia robót, sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawcze. 5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 6. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób do wykonywania następujących czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 7.1. wykonania robót rozbiórkowych w zakresie drogowym, 7.2. wykonania robót ziemnych, 7.3. wykonania robót w zakresie konstrukcji drogi, 7.4. budowy elementów drogi, 7.5. wykonania robót w zakresie układania nawierzchni drogi, 7.6. wykonania oznakowania drogowego, 7.7. wykonania regulacji i wymiany urządzeń infrastruktury technicznej, 7.8. wykonania przełożenie elementów infrastruktury podziemnej (w tym usunięcia kolizji): wod.-kan., teletechnicznej, elektroenergetycznej, oświetleniowej, ciepłowniczej, 7.9. wykonania demontażu elementów kanalizacji deszczowej, 7.10. wykonania elementów kanalizacji deszczowej, 7.11. wykonania robót odtworzeniowych nawierzchni, 7.12. wykonania demontażu elementów oświetlenia ulicznego, 7.13. wykonania elementów oświetlenia ulicznego, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". 8. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233161-5


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45111200-8, 45233200-1, 45231300-8, 45316100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie dokumentacji budowlanej i budowa infrastruktury drogowej ulic Nadmorskiej i Perłowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1009987.85
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KRĘŻEL Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@krezel.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kasztanowa 1
Kod pocztowy: 76-251
Miejscowość: Kobylnica
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1209162.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1209162.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1469450.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie dokumentacji budowlanej i budowa infrastruktury drogowej ulicy Pomorskiej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 422248.20
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KRĘŻEL Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@krezel.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kasztanowa 1
Kod pocztowy: 76-251
Miejscowość: Kobylnica
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 635749.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 635749.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 787200.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.