eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Zakup i wdrożenie macierzy dyskowej, przedłużenie licencji i subskrypcji dla oprogramowania antywirusowego Trend Micro Officescan dla 230 użytkowników oraz zakup licencji systemów operacyjnych dla 5 serwerów na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-18

Ogłoszenie nr 500045343-N-2017 z dnia 18-10-2017 r.

Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu: Zakup i wdrożenie macierzy dyskowej, przedłużenie licencji i subskrypcji dla oprogramowania antywirusowego Trend Micro Officescan dla 230 użytkowników oraz zakup licencji systemów operacyjnych dla 5 serwerów na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Pomoc Techniczna PO WER dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu na lata 2017-2018, Roczny Plan Działań Pomocy Technicznej na 2017 rok dla Działnia 12.1 Wsparcie procesu zarządzania i wdrażania RPO WKP-P, Roczny Plan Działań Pomocy Technicznej na 2017rok.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575941-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Krajowy numer identyfikacyjny 871246063, ul. Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. +48566693900, e-mail zamowienia@wup.torun.pl, faks +48566693999.
Adres strony internetowej (url): wup.torun.pl, wup.torun.ibip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i wdrożenie macierzy dyskowej, przedłużenie licencji i subskrypcji dla oprogramowania antywirusowego Trend Micro Officescan dla 230 użytkowników oraz zakup licencji systemów operacyjnych dla 5 serwerów na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZ.RI.231-8/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie macierzy dyskowej, przedłużenie licencji i subskrypcji dla oprogramowania antywirusowego Trend Micro Officescan dla 230 użytkowników oraz zakup licencji systemów operacyjnych dla 5 serwerów na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 Część A, Część B, Część C do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30233000-1


Dodatkowe kody CPV: 30233141-1, 30233100-2, 48000000-8, 48820000-2, 71356300-1, 71356300-1, 50000000-5, 48761000-0, 48761000-0, 48760000-3, 48214000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i wdrożenie macierzy dyskowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 177644.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GreyDot sp. z o.o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al.Jerozolimskie 85 lok.21,
Kod pocztowy: 02-001
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 218502.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 218502.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 388972.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przedłużenie licencji i subskrypcji dla oprogramowania antywirusowego Trend Micro Officescan

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił część B postępowania z uwagi na brzmienie art. 93 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena najkorzystniejszej złożonej oferty wynosiła 19 618,50 zł z terminem płatności faktury 30 dni, natomiast Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części B przedmiotowego postępowania kwotę 12000,00

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup licencji systemów operacyjnych dla serwerów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39089.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jakub Hryciuk Onex Group
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. NMP 34
Kod pocztowy: 42-200
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48079.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48079.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51081.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.