eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › dostarczenie i instalacja oprogramowania dotyczącego systemu wizyjnego rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wraz z wyposażeniem i wykonaniem niezbędnej infrastruktury w ramach rozbudowy systemu CAIFS II na drogowych przejściach granicznych w Bezledach i Gronowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-18

Ogłoszenie nr 500045021-N-2017 z dnia 18-10-2017 r.

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki: dostarczenie i instalacja oprogramowania dotyczącego systemu wizyjnego rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wraz z wyposażeniem i wykonaniem niezbędnej infrastruktury w ramach rozbudowy systemu CAIFS II na drogowych przejściach granicznych w Bezledach i Gronowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594691-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki, Krajowy numer identyfikacyjny 51431900000, ul. Al. Marszałka J. Piłsudskiego 42560, 10575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895 232 779, e-mail mkoczwar@uw.olsztyn.pl, faks 895 232 779.
Adres strony internetowej (url): www.olsztyn.uw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostarczenie i instalacja oprogramowania dotyczącego systemu wizyjnego rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wraz z wyposażeniem i wykonaniem niezbędnej infrastruktury w ramach rozbudowy systemu CAIFS II na drogowych przejściach granicznych w Bezledach i Gronowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WO-IV.272.19.2017.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie z podziałem na następujące CZĘŚCI zamówienia: 1) CZĘŚĆ I - dostarczenie i instalacja oprogramowania dotyczącego systemu wizyjnego rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wraz z wyposażeniem i wykonaniem niezbędnej infrastruktury w ramach rozbudowy systemu CAIFS II na Drogowym Przejściu Granicznym w Bezledach, obejmująca: a) dostarczenie i montaż urządzeń systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wykorzystującego technologię OCR (Optical Character Recognition - Optyczne Rozpoznawanie Znaków), b) dostarczenie i instalację oprogramowania systemu, c) uruchomienie systemu, d) przeszkolenie pracowników zamawiającego z obsługi systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów i urządzeń wchodzących w jego skład, e) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 2) CZĘŚĆ II - dostarczenie i instalacja oprogramowania dotyczącego systemu wizyjnego rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wraz z wyposażeniem i wykonaniem niezbędnej infrastruktury w ramach rozbudowy systemu CAIFS II na Drogowym Przejściu Granicznym w Gronowie, obejmująca: a) dostarczenie i montaż urządzeń systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wykorzystującego technologię OCR (Optical Character Recognition - Optyczne Rozpoznawanie Znaków), b) dostarczenie i instalację oprogramowania systemu, c) uruchomienie systemu, d) przeszkolenie pracowników zamawiającego z obsługi systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów i urządzeń wchodzących w jego skład, e) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2. Szczegółowy zakres poszczególnych CZĘŚCI zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w przedmiarach robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz szczegółowym opisem wybranych elementów sprzętu - załącznikami do SIWZ. 4. Dostarczony przez wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia sprzęt musi być fabrycznie nowy i nie może być wycofany z produkcji w dniu upływu terminu składania ofert. 5. Dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót lub szczegółowy opis wybranych elementów sprzętu mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w wymienionych wyżej dokumentach pod warunkiem, że zapewnią one kompatybilność z systemem już istniejącym oraz uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub szczegółowym opisie wybranych elementów sprzętu oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 6. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym w SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym przejściu granicznym, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania przejścia granicznego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 72265000-0


Dodatkowe kody CPV: 48610000-7, 35710000-4, 45314320-0, 45233140-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostarczenie i instalacja oprogramowania dotyczącego systemu wizyjnego rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wraz z wyposażeniem i wykonaniem niezbędnej infrastruktury w ramach rozbudowy systemu CAIFS II na Drogowym Przejściu Granicznym w Bezledach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45202.40
Waluta PLN.

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "T4B" Spółka z o.o.
Email wykonawcy: biuro@t4b.com.pl
Adres pocztowy: Al. Stanów Zjednoczonych 32/U15
Kod pocztowy: 04-036
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 55102.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55102.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55102.02
Waluta: PLN.

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostarczenie i instalacja oprogramowania dotyczącego systemu wizyjnego rozpoznawania tablic rejestracyjnych pojazdów wraz z wyposażeniem i wykonaniem niezbędnej infrastruktury w ramach rozbudowy systemu CAIFS II na Drogowym Przejściu Granicznym w Gronowie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 84487.67
Waluta PLN.

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "T4B" Spółka z o.o.
Email wykonawcy: biuro@t4b.com.pl
Adres pocztowy: Al. Stanów Zjednoczonych 32/U15
Kod pocztowy: 04-036
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 102994.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102994.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102994.82
Waluta: PLN.

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.