To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-17
Ogłoszenie nr 500044691-N-2017 z dnia 17-10-2017 r.
Urząd Gminy w Sierpcu: MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ NR 370520W W MIEJSCOWOŚCI PODWIERZBIE, GMINA SIERPC NA ODCINKU OD KM 0+336 DO KM 1+036 REALIZOWANA NA DZ. NR GEOD. 55 OBRĘB SUŁOCIN TEODORY ORAZ DZ. NR GEOD. 54, 59 OBRĘB ŻOCHOWO.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588492-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500029065-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Sierpcu, Krajowy numer identyfikacyjny 61002131700000,
ul. ul. Bp. Floriana
4,
09200
Sierpc, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
024 275 57 01, e-mail
sekretarz@gmina.sierpc.pl, faks
024 275 57 01.
Adres strony internetowej (url): www.gmina.sierpc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ NR 370520W W MIEJSCOWOŚCI PODWIERZBIE, GMINA SIERPC NA ODCINKU OD KM 0+336 DO KM 1+036 REALIZOWANA NA DZ. NR GEOD. 55 OBRĘB SUŁOCIN TEODORY ORAZ DZ. NR GEOD. 54, 59 OBRĘB ŻOCHOWO.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BI.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje wykonanie: a) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego w gruntach kategorii II-IV b) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC16W50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej warstwy podbudowy c) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11S50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową warstwy wiążącej d) Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, gr.6 cm po zagęszczeniu, szerokość 1,0m e) Ułożenie prefabrykowanych zbrojonych płyt betonowych typu MON na podbudowie z kruszywa naturalnego jako zabezpieczenie istniejącego gazociągu (prace wykonać ręcznie) - 13 płyt o wymiarach 300x100x15 pod nadzorem pracownika PERN f) Zabezpieczenie istniejących kabli telefonicznych rurą dwudzielną AROT PS-110 g) Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych 13 szt. h) Tarcze znaków drogowych odblaskowych 15 szt. WARUNEK ROZWIĄZUJĄCY UMOWĘ: 1. Na podstawie art. 89 kodeksu cywilnego w zw. z art. 139 ust. 1 Ustawy, Strony uzależniają ustanie skutków prawnych Umowy na realizację przedmiotu zamówienia od zdarzenia przyszłego i niepewnego, nie uzyskania przez Zamawiającego kredytu bankowego w terminie do dnia 15.10.2017 r. na realizację przedmiotu zamówienia (warunek rozwiązujący). 2. W terminie 7 dni kalendarzowych od dnia powzięcia przez Zamawiającego informacji o ziszczeniu się warunku rozwiązującego, o którym mowa powyżej, Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę, w formie pisemnej. 3. Nieprzekazanie przez Zamawiającego Wykonawcy w terminie informacji, o której mowa powyżej, bądź przekazanie Wykonawcy, w terminie wcześniejszym, informacji o nieudzieleniu kredytu na realizację przedmiotu zamówienia, uznaje się za ziszczenie się warunku rozwiązującego. 4. Ziszczenie się warunku rozwiązującego ma moc wsteczną od chwili zawarcia umowy i powoduje ustanie skutków zawartej Umowy. 5. W przypadku ziszczenia się warunku rozwiązującego, o którym mowa powyżej, Strony wzajemnie zrzekają się wszelkich roszczeń, z jakichkolwiek tytułów prawnych, wynikających z zawarcia umowy i podjęcia działań zmierzających do przygotowania się Stron do realizacji Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
131320.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Projektów i Inwestycji "Probud" s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
160059.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Budowa mostu nr JNI 31001096 w m. Malanowo wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 3715W Ligowo - Mochowo stanowiącej dojazd do obiektu inżynierskiego
- Usługa przeglądów i kalibracji aparatów medycznych (RM i RTG) używanych w pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu
- Dostawa oleju opałowego na lata 2024 i 2025 dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego
- Poprawa bezpieczeństwa użytkowników poprzez przebudowę dróg powiatowych na terenie powiatu sierpeckiego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3707W Łukomie - Dziki Bór
- Remont pokrycia dachowego kościoła Wniebowzięcia NMP w Sierpcu przy klasztorze Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.