eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ NR 370520W W MIEJSCOWOŚCI PODWIERZBIE, GMINA SIERPC NA ODCINKU OD KM 0+336 DO KM 1+036 REALIZOWANA NA DZ. NR GEOD. 55 OBRĘB SUŁOCIN TEODORY ORAZ DZ. NR GEOD. 54, 59 OBRĘB ŻOCHOWO.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-17

Ogłoszenie nr 500044691-N-2017 z dnia 17-10-2017 r.

Urząd Gminy w Sierpcu: MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ NR 370520W W MIEJSCOWOŚCI PODWIERZBIE, GMINA SIERPC NA ODCINKU OD KM 0+336 DO KM 1+036 REALIZOWANA NA DZ. NR GEOD. 55 OBRĘB SUŁOCIN TEODORY ORAZ DZ. NR GEOD. 54, 59 OBRĘB ŻOCHOWO.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588492-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500029065-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Sierpcu, Krajowy numer identyfikacyjny 61002131700000, ul. ul. Bp. Floriana 4, 09200 Sierpc, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 024 275 57 01, e-mail sekretarz@gmina.sierpc.pl, faks 024 275 57 01.
Adres strony internetowej (url): www.gmina.sierpc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ NR 370520W W MIEJSCOWOŚCI PODWIERZBIE, GMINA SIERPC NA ODCINKU OD KM 0+336 DO KM 1+036 REALIZOWANA NA DZ. NR GEOD. 55 OBRĘB SUŁOCIN TEODORY ORAZ DZ. NR GEOD. 54, 59 OBRĘB ŻOCHOWO.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BI.271.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje wykonanie: a) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego w gruntach kategorii II-IV b) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC16W50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej warstwy podbudowy c) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11S50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową warstwy wiążącej d) Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, gr.6 cm po zagęszczeniu, szerokość 1,0m e) Ułożenie prefabrykowanych zbrojonych płyt betonowych typu MON na podbudowie z kruszywa naturalnego jako zabezpieczenie istniejącego gazociągu (prace wykonać ręcznie) - 13 płyt o wymiarach 300x100x15 pod nadzorem pracownika PERN f) Zabezpieczenie istniejących kabli telefonicznych rurą dwudzielną AROT PS-110 g) Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych 13 szt. h) Tarcze znaków drogowych odblaskowych 15 szt. WARUNEK ROZWIĄZUJĄCY UMOWĘ: 1. Na podstawie art. 89 kodeksu cywilnego w zw. z art. 139 ust. 1 Ustawy, Strony uzależniają ustanie skutków prawnych Umowy na realizację przedmiotu zamówienia od zdarzenia przyszłego i niepewnego, nie uzyskania przez Zamawiającego kredytu bankowego w terminie do dnia 15.10.2017 r. na realizację przedmiotu zamówienia (warunek rozwiązujący). 2. W terminie 7 dni kalendarzowych od dnia powzięcia przez Zamawiającego informacji o ziszczeniu się warunku rozwiązującego, o którym mowa powyżej, Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę, w formie pisemnej. 3. Nieprzekazanie przez Zamawiającego Wykonawcy w terminie informacji, o której mowa powyżej, bądź przekazanie Wykonawcy, w terminie wcześniejszym, informacji o nieudzieleniu kredytu na realizację przedmiotu zamówienia, uznaje się za ziszczenie się warunku rozwiązującego. 4. Ziszczenie się warunku rozwiązującego ma moc wsteczną od chwili zawarcia umowy i powoduje ustanie skutków zawartej Umowy. 5. W przypadku ziszczenia się warunku rozwiązującego, o którym mowa powyżej, Strony wzajemnie zrzekają się wszelkich roszczeń, z jakichkolwiek tytułów prawnych, wynikających z zawarcia umowy i podjęcia działań zmierzających do przygotowania się Stron do realizacji Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 131320.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Projektów i Inwestycji "Probud" s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konstytucji 3-go Maja 33
Kod pocztowy: 09-200
Miejscowość: Sierpc
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 160059.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 160059.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160059.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.