eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zaprojektowanie oraz wykonanie akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Krakowskiej - ul. Ludwika Chmury

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-17

Ogłoszenie nr 500044633-N-2017 z dnia 17-10-2017 r.

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa: Zaprojektowanie oraz wykonanie akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Krakowskiej - ul. Ludwika Chmury

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572230-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz Zamawiającego - Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie. Podmiot, któremu Zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Centralnego Zamawiającego,35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, Krajowy numer identyfikacyjny 65061400000, ul. Rynek 1, 35064 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 754 636, e-mail zampub@erzeszow.pl, faks 178 754 634.
Adres strony internetowej (url): http://bip.erzeszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie oraz wykonanie akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Krakowskiej - ul. Ludwika Chmury

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CZ-I.271.83.221.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zaprojektowanie oraz wykonanie akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Krakowskiej - ul. Ludwika Chmury w Rzeszowie. Zadanie realizowane będzie w trybie zaprojektuj-wybuduj na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego. Zakres prac obejmuje: 1) opracowanie i zatwierdzenie projektu budowlanego i wykonawczego sygnalizacji świetlnej z uwzględnieniem istniejącej kanalizacji kablowej, 2) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu sygnalizacji świetlnej, 3) zainstalowania i uruchomienia sygnalizacji świetlnej zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym i wykonawczym w zakresie i lokalizacji określonych szczegółowo w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, 4) kamery CCTV powinny być zintegrowane zarówno z systemem nadrzędnym Sitraffic SCALA v1.6 lub równoważnym jak również wpięta do miejskiego systemu monitoringu BVMS lub równoważnego wraz z możliwością dostępu do zapisanego materiału wideo z poziomu BVMS, 5) zdefiniowanie obiektów wraz z uruchomieniem skrzyżowania, kamery wizyjnej na mapie GIS w posiadającym przez Zamawiającego oprogramowaniu do zarządzania ruchem Sitraffic SCALA v1.6 lub równoważnym wraz z definicją detekcji lokalnej i detekcji systemowej. Kamera wizyjna powinna być wpięta do systemu monitoringu wizyjnego posiadanego przez Zamawiającego, 6) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem, 7) dostarczenia Zamawiającemu po wykonaniu zamówienia dokumentacji powykonawczej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : 1) Program funkcjonalno-użytkowy 2) Wzór umowy. -stanowiące załączniki do SIWZ (dostępne w oddzielnych plikach zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233294-6


Dodatkowe kody CPV: 71322500-6, 31321700-9, 34942000-2, 35262000-8, 34996000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 487804.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Produkcyjny "ELSTOP" Bogusław Czerwiński
Email wykonawcy: elstop@elstop.net.pl
Adres pocztowy: ul. Królowej Jadwigi
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 384210.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 384210.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 384210.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.