eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Urządzenie nadbrzeża jeziora Gołdap



Ogłoszenie z dnia 2018-03-01

Ogłoszenie nr 500044616-N-2018 z dnia 01-03-2018 r.

Gmina Gołdap: Urządzenie nadbrzeża jeziora Gołdap

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626546-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500072735-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Gołdap, Krajowy numer identyfikacyjny 79067123100000, ul. Plac Zwycięstwa 14, 19500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 876 156 000, e-mail jolanta.sztabinska@goldap.pl, faks 876 150 800.
Adres strony internetowej (url): www.bip.goldap.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Urządzenie nadbrzeża jeziora Gołdap

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIK-ZP.271.43.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Urządzenie nadbrzeża jeziora Gołdap Część I - Zagospodarowanie terenu Przedmiot zamówienia części I obejmuje swym zakresem: a) Budowę placu zabaw Plac zabaw pow. 136 m2 o podłożu piaskowym lub żwirowym z drewnianym ogrodzeniem wys. 1,1m.Grubość warstwy dla krytycznej wysokości upadku mniejszej lub równej 2 m - min 20cm, a dla 3m-30 cm. Wielkość ziaren piasku 0,2-2 mm, wielkość żwiru 2-5 mm. Wyposażenie placu w następujące urządzenia: zjeżdżalnię wolnostojącą, zestaw zabawowy w kształcie oceanu, zestaw zabawowy w kształcie mini tira, huśtawkę wagową, regulamin użytkowania, ławki, kosze. b) Budowę trybuny zewnętrznej przy istniejącym boisku do piłki siatkowej plażowej z montażem piłkochwytów i wymianą nawierzchni. Trybuna o powierzchni zabudowy 82,85 m2, konstrukcji żelbetowej i betonowej z siedziskami typowymi dla trybun sportowych w ilości 176 szt. Piłkochwyty na słupach stalowych wys. 5 m. Wymiana nawierzchni istniejącego boiska o pow. 8 x 16 m na nawierzchnię z piasku kwarcowego płukanego o uziarnieniu 1-3 mm, gr. 60 cm. c) Budowę stanowisk do caravaningu samochodowego o polu 5m x 10 m - 10 sztuk. Nawierzchnia stanowisk przepuszczalna z tłucznia kamiennego w obrzeżu betonowym. d) Budowę pomostu cumowniczego wraz z umocnieniem nadbrzeża jeziora . Pomost pływający w kształcie litery "I" o dł. 25 m i szer. 2,4 m wraz z 7 odnogami cumowniczymi o dł. 6 m i szer 0,7 m. Pływaki pomostu z wysokiej jakości betonu hydrotechnicznego klasy min C35/45, podkład pomostu z desek ryflowanych 28/120. Umocnienie nadbrzeża: ścianki oporowe żelbetowe prefabrykowane wys 1,5m z montażem 2 odbojników. Zjazd dla łódek z płyt drogowych betonowych sześciokątnych, pow. 20 m2. Urządzenie nadbrzeża - wykopy pod ściany oporowe uwzględniono przy pielęgnacji dna poz.5.1. Nie przewiduję się szczelnego umocnienia i odwodnienia wykopów. Jeżeli technologia przyjęta przez wykonawcę wymaga dodatkowych prac należy to uwzględnić w ofercie. Nie przewiduję się zwieńczenia góry ścian oporowych, elementy nie będą posiadały wykończenia jedynie wyposażone będą w odboje dla łódek określone w poz. 4.7. Demontaż i ponowny montaż istniejących 4 pomostów - po stronie Zamawiającego. e)Budowę utwardzonych ciągów pieszych z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Ogólna powierzchnia utwardzeń 1548,59 m 2, w tym chodniki o powierzchni 926,0 m2. f) Budowę placu do gier i zabaw o nawierzchni asfaltowej, pow. 140 m2. Plac wyposażony w kosz do piłki koszykowej. g) Montaż elementów małej architektury w postaci ławek-12 szt, stołów rekreacyjnych - 12 kpl, stołów do gry w szachy - 2szt, piłkarzyków - 2szt, ping ponga-2szt, stojaków rowerowych - 3 szt, masztów flagowych - 2 szt. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym, - załącznik nr 9.1-I, 9.2-I, 9.3-I, 9.4-I, 9-5-I do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10.1-I, 10.2-I, 10.3-I, 10.4-I do SIWZ. Przedmiar robót - załącznik nr 11.1-I, 11.2-I, 11.3-I, 11.4-I do SIWZ (stanowi elementy pomocnicze, poglądowe, wspomagające wycenę robót budowlanych). Część II - Sanitariat i wypożyczalnia sprzętu; Przedmiot zamówienia części II obejmuje swym zakresem: a) Przebudowę sanitariatu ogólnodostępnego z wykonaniem łazienki osobom niepełnosprawnym oraz rozbudową o kuchnię turystyczną z magazynkiem sprzętu kuchennego. Powierzchnia zabudowy- 126,69 m2, w tym rozbudowa- 31,50 m2; kubatura brutto - 713,26 m3, w tym rozbudowa 155,93 m3. b) Przebudowę i remont budynku wypożyczalni sprzętu oraz rozbudowę o magazyn sprzętu pływającego. Powierzchnia zabudowy przebudowywanego obiektu 385,95 m2, kubatura - 1197,09 m3, po przebudowie 1258,52 m3. Rozbudowa o magazyn sprzętu pływającego - powierzchnia rozbudowy 176,42 m2, kubatura rozbudowy 964,77 m3. c) Przebudowę i budowę instalacji kanalizacyjnej z przepompownią ścieków z odprowadzeniem do sieci miejskiej -45mb, przyłączem kanalizacji sanitarnej od budynku wypożyczalni do sanitariatów dł 44,94 mb, punktem zrzutu , przyłączem dł 9,3m. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia części II określony został w projekcie budowlanym - załącznik nr 9.1-II, 9.2-II, 9.3-II, 9.4-II, 9.5-II do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10.1-II, 10.2-II do SIWZ. Przedmiar robót - załącznik nr 11.1-II, 11.2-II, 11.3-II, do SIWZ (stanowi elementy pomocnicze, poglądowe, wspomagające wycenę robót budowlanych). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych. Jeżeli w dokumentach udostępnionych przez Zamawiającego wskazane są znaki towarowe, patenty, technologie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia - wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą "lub równoważne" o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych, a Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne. Obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w polskich normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych, itp. Wykaz podstawowych cech równoważności użytych urządzeń i materiałów stanowi załącznik nr - 12 do SIWZ Zamawiający proponuje aby potencjalni Wykonawcy zapoznali się z miejscem budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do : zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, ustanowienia kierownika robót budowlanych, organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.), utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, uporządkowania terenu po zakończeniu robót ,itp., ponoszenia opłat administracyjnych w tym opłat za media (zabezpieczenie terenu budowy w energię elektryczną, wodę itp.),

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45111291-4, 45000000-7, 45100000-8, 45111000-8, 45112723-9, 45332000-3, 45500000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zagospodarowanie terenu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 706499.22
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Email wykonawcy: pgkgoldap@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Konstytucji 3 Maja 1A
Kod pocztowy: 19-500
Miejscowość: Gołdap
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 881379.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 881379.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1163580.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sanitariat i wypożyczalnia sprzętu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 903337.01
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Email wykonawcy: pgkgoldap@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Konstytucji 3 Maja 1A
Kod pocztowy: 19-500
Miejscowość: Gołdap
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1263989.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1263989.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1265148.57
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.