eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Przetarg nieograniczony na zakup energii elektrycznej do obiektów Śląskiego Oddziału Straży Granicznej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-17

Ogłoszenie nr 500044603-N-2017 z dnia 17-10-2017 r.

Śląski Oddział Straży Granicznej: Przetarg nieograniczony na zakup energii elektrycznej do obiektów Śląskiego Oddziału Straży Granicznej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587429-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Śląski Oddział Straży Granicznej, Krajowy numer identyfikacyjny 273159157, ul. ul. Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324144154, e-mail zampub.slaski@strazgraniczna.pl, faks 324144708.
Adres strony internetowej (url): www.bip.slaski.strazgraniczna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony na zakup energii elektrycznej do obiektów Śląskiego Oddziału Straży Granicznej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

7/ZP/08/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Śląskiego Oddziału Straży Granicznej. Część I - lokale mieszkalne: Racibórz ul. Bosacka 43/20 taryfa G-11, szacunkowe zużycie energii elektrycznej 1000kWh, Racibórz Plac Dominikański 2/4 taryfa G-11, szacunkowe zużycie energii elektrycznej 1000kWh, Racibórz ul. Rynek 4/7 taryfa G-11, szacunkowe zużycie energii elektrycznej 1000kWh, Ruda Śląska ul. F. Joliot-Curie 1 G/3 taryfa G-11, szacunkowe zużycie energii elektrycznej 800kWh. Część II - lokale administracyjno-biurowe:Racibórz ul. Dąbrowskiego 2 taryfa C-21, szacunkowe zużycie energii elektrycznej 450000kWh, Bielsko-Biała ul. Komorowicka 164 taryfa C-21, szacunkowe zużycie energii elektrycznej 120000kWh. Część III - lokal administracyjno-biurowy: Ruda Śląska ul. Główna 11A taryfa C-11, szacunkowe zużycie energii elektrycznej 105000kWh. Do zadań Wykonawcy należeć będzie również zgłoszenie zawartej umowy Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego na co wybrany Wykonawca otrzyma od Zamawiającego osobne upoważnienie. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (t.j. Dz.U. 2017 poz. 220 z późn. zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy, taryfie dla energii elektrycznej oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych.Operator Systemu Dystrybucyjnego do którego sieci przyłączony jest Zamawiający to: TAURON Dystrybucja S.A., ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09.31.00.00 - Elektryczność


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Lokale mieszkalne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1008.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Energia i Gaz Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@energiaigaz.pl
Adres pocztowy: ul. Obornicka 330
Kod pocztowy: 60-689
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 997.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 997.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1075.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Lokale sdministracyjno-biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 180000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Energia i Gaz Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@energiaigaz.pl
Adres pocztowy: ul. Obornicka 330
Kod pocztowy: 60-689
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 149614.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 149614.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160762.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Lokal administracyjno-biurowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Energia i Gaz Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@energiaigaz.pl
Adres pocztowy: ul. Obornicka 330
Kod pocztowy: 60-689
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27560.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27560.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29614.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.