eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Wykonanie prac remontowych wokół i w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w ZawierciuCzęść nr 1 - Wykonanie naprawy i remontu elementów utwardzonych wokół budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu; Część nr 2 - Wykonanie prac remontowych w budynku MOK "Centrum" obejmujących remont i naprawę płyt balkonowych MOK "Centrum" przy ul. Piastowskiej 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-17

Ogłoszenie nr 500044515-N-2017 z dnia 17-10-2017 r.

Miejski Ośrodek Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza: Wykonanie prac remontowych wokół i w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu: Część nr 1 - Wykonanie naprawy i remontu elementów utwardzonych wokół budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu; Część nr 2 - Wykonanie prac remontowych w budynku MOK "Centrum" obejmujących remont i naprawę płyt balkonowych MOK "Centrum" przy ul. Piastowskiej 1

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576686-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 86165300000, ul. ul. Piastowska 1, 42400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 6722882, 602 773 051, e-mail administracja@mok.pl, faks 326 722 882.
Adres strony internetowej (url): http://www.mok.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac remontowych wokół i w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu: Część nr 1 - Wykonanie naprawy i remontu elementów utwardzonych wokół budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu; Część nr 2 - Wykonanie prac remontowych w budynku MOK "Centrum" obejmujących remont i naprawę płyt balkonowych MOK "Centrum" przy ul. Piastowskiej 1

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/4/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: "Wykonanie prac remontowych wokół i w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części (zadania). Część nr 1 - Wykonanie naprawy i remontu elementów utwardzonych wokół budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu". Zakres zamówienia obejmuje wykonanie naprawy i remontu elementów utwardzonych polegający na: - rozbiórce istniejącej opaski z płyt chodnikowych wzdłuż ściany wschodniej i północnej (od wejścia do budynku przy portierni), - skuciu istniejącej płyty betonowej od strony wschodniej przy wejściu do budynku, - wymianie krawężnika przy chodniku od strony wschodniej, - wykorytowaniu terenu na głębokość 20 cm, ułożeniu obrzeży gr 8 cm na ławie betonowej, wykonaniu podbudowy tłuczniowej (14 cm) i podbudowy piaskowej (6 cm), wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej z uzupełnieniem warstwy humusu. Zakres robót budowlanych obejmuje: Roboty rozbiórkowe: - rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych, płyty betonowe 50x50x7 cm - 29,5 m2, - rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce piaskowej - 33,2 m, - rozebranie podłoża z betonu gruzowego grubość ponad 15 cm - 7,5 m3, - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - 45 m2, Roboty nawierzchniowe: - koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników na głębokość 20 cm - 69 m2, - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe - 132 m, - ławy pod krawężniki, betonowa z oporem - 2,5 m3, - podbudowy z żużla wielkopiecowego, na jezdniach rozścielane ręcznie - 69 m2, - warstwy podsypkowe, podsypka piaskowa - 104 m2, - obrzeża betonowe 30x8cm - 132 m, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm (kostka czerwona) - 104 m2, - humusowanie i obsianie skarp - 187,5 m2. Część nr 2 - Wykonanie prac remontowych w budynku MOK "Centrum" obejmujących remont i naprawę płyt balkonowych MOK "Centrum" przy ul. Piastowskiej 1". Zakres zamówienia obejmuje remont balkonu polegający na skuciu wykonanej na płycie posadzki z płytek ceramicznych, gładzi cementowej, demontażu istniejących obróbek blacharskich, skuciu tynku od czoła i od spodu płyty balkonu, oczyszczeniu i zabezpieczeniu skorodowanego zbrojenia, i stalowych elementów nośnych, uzupełnienie ubytków betonu, zastosowaniu izolacji poziomej na płytach z papy termozgrzewalnej, wykonaniu nowych obróbek blacharskich brzegów płyt, wykonaniu nowej warstwy betonu spadkowego, wykonaniu malowania zabezpieczającego naprawionej konstrukcji, ułożeniu posadzki z płytek gresowych, wykonaniu tynku od czoła i od spodu płyty balkonu, oraz czyszczeniu i malowaniu balustrad. Zakres robót budowlanych obejmuje: - rozebranie posadzek z płytek ceramicznych - 23,790 m2, - rozebranie podłoża z betonu żwirowego - 1,903 m3, - wywiezienie i utylizacja gruzu z tereny rozbiórki - 2,617 m3, - pokrycie dachów jedną warstwą papy termozgrzewalnej z zagruntowaniem podłoża emulsją asfaltową i ułożenie na sucho papy perforowanej - 23,790 m2, - podkłady betonowe na podłożu gruntowym z betonu zwykłego z kruszywa naturalnego - 1,903 m3, - różne obróbki z blachy ocynkowanej - 6,468 m2, - warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej - 23,790 m2, - posadzki z płytek ceramicznych - 23,790 m2, - czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości stalowych konstrukcji kratowych (balustrada, belki stalowe, konstrukcja balkonu) - 27,240 m2, - malowanie farbą olejną nawierzchniową krat i balustrad z prętów prostych (miniowanie balustrady, belki stalowe konstrukcji balkonu) - 27,240 m2, - malowanie farbą olejną nawierzchniową krat i balustrad z prętów prostych (balustrada) 27,240 m2, - rusztowania zewnętrzne rurowe - 23,790 m2, - odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej (od spodu i czoła balkonu) - 35,028 m2, - przygotowanie starego podłoża pod docieplenie (balkon od spodu i czoła) - 35,028 m2, - ocieplenie ścian budynków; przyklejenie płyt styropianowych do ścian (wypełnienie w belkach stalowych - styropianem gr 15 cm) - 3,240 m2, - ocieplenie ścian budynków; przyklejenie płyt styropianowych do ościeży (przyklejenie styropianu gr 2 cm od spodu i czoła balkonu) - 35,028 m2, - ocieplenie ścian budynków; przyklejenie warstwy siatki na ościeżach (przyklejenie siatki od spodu i od czoła balkonu) - 35,028 m2, - ocieplenie ścian budynków; ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym - 21,400 m, - nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskiej - 35,028 m2, - ręczne wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku akrylowego na ościeżach na uprzednio przygotowanym podłożu - 35,028 m2. Szczegółowy zakres robót budowlanych odpowiednio dla każdej części został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót (jako materiale pomocniczym do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót odpowiednio dla każdej części zostały sporządzone przez Pana Grzegorza Gruka posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. 2. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Przedmiotowe roboty budowlane nie wprowadzają nowych utrudnień oraz barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. 3. Zamawiający informuje, iż wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia nie wymaga pozwolenia na budowę. 4. Każdy z wykonawców uprawniony jest do dokonania oględzin placu budowy na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących na obiekcie. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót. 5. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 6. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 7. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia odpowiednio dla każdej części zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 8. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia (odpowiednio dla każdej części zamówienia) jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w koszty bezpośrednie robót ujęte w przedmiarze robót), czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233253-7, 45111291-4, 45431000-7, 45111300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie naprawy i remontu elementów utwardzonych wokół budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24357.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo Handlowa "JAMAD" Janusz Madejski
Email wykonawcy: madej23@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Dmowskiego 5/22
Kod pocztowy: 42-400
Miejscowość: Zawiercie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19980.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19980.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40590.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.