eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Pełnienie funkcji inwestora zastępczego zadania inwestycyjnego pn. "Wzmocnienie potencjału kulturalnego powiatu przasnyskiego poprzez dostosowanie istniejącego obiektu Szkoły Rolniczej do nowych funkcji kulturalnych powiatu, w tym Szkoły Muzycznej I stopnia w Przasnyszu".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-01

Ogłoszenie nr 500044360-N-2018 z dnia 01-03-2018 r.

Starostwo Powiatowe: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego zadania inwestycyjnego pn. "Wzmocnienie potencjału kulturalnego powiatu przasnyskiego poprzez dostosowanie istniejącego obiektu Szkoły Rolniczej do nowych funkcji kulturalnych powiatu, w tym Szkoły Muzycznej I stopnia w Przasnyszu".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507153-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500015534-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe, Krajowy numer identyfikacyjny 55066847900000, ul. ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06300 Przasnysz, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 029 7522270 w.121, e-mail organizacyjny@powiat-przasnysz.pl, faks 297 522 270.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat-przasnysz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inwestora zastępczego zadania inwestycyjnego pn. "Wzmocnienie potencjału kulturalnego powiatu przasnyskiego poprzez dostosowanie istniejącego obiektu Szkoły Rolniczej do nowych funkcji kulturalnych powiatu, w tym Szkoły Muzycznej I stopnia w Przasnyszu".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZOK.042.12.3.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia stanowi pełnienie funkcji inwestora zastępczego zadania inwestycyjnego pn. "Wzmocnienie potencjału kulturalnego powiatu przasnyskiego poprzez dostosowanie istniejącego obiektu Szkoły Rolniczej do nowych funkcji kulturalnych powiatu, w tym Szkoły Muzycznej I stopnia w Przasnyszu". 2.Celem świadczenia usługi jest zapewnienie nadzoru inwestorskiego orz kontroli zgodności zawartej umowy na roboty z warunkami technicznymi i technologicznymi, dotrzymania terminów realizacji, zapewnienia poziomu cen przyjętych w umowie na roboty oraz zapewnienie należytej jakości prac i dostaw, związanych z zadaniem "Przebudowa z rozbudową (modernizacja) budynku szkoły rolniczej dla potrzeb szkoły muzycznej I stopnia w Przasnyszu". 3. Rezultatem do osiągnięcia przez inwestora zastępczego jest doprowadzenie do terminowego i zgodnego z zakresem rzeczowym zakończenia i rozliczenia robót budowlanych objętych projektem pn. Przebudowa z rozbudową (modernizacja) budynku szkoły rolniczej dla potrzeb szkoły muzycznej I stopnia w Przasnyszu poprzez: a) weryfikację dokumentacji projektowej pod względem kompletności, poprawności przyjętych rozwiązań oraz zgodności z przepisami prawa, sprawdzenie poprawności sporządzenia przedmiarów robót oraz kosztorysów. b) udział w postępowaniu przetargowym na wyłonienie wykonawcy robót w charakterze doradcy, weryfikację kosztorysu złożonego przez wykonawcę, c) nadzór nad wdrażaniem robót w zakresie zarządzania technicznego, włączając obowiązki inspektora nadzoru budowlanego, wykonywane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, pozwoleniem na budowę, jak również innych wymagań wynikających z wykonywanej umowy na roboty, d) nadzór nad realizacją umowy na roboty budowlane, obejmujący administracyjne i finansowe zarządzanie, prowadzone zgodnie z polskimi regulacjami i wymaganiami, a w szczególności z ustawą Prawo Budowlane. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 5. Zamawiający oświadcza, iż w zakresie wykonywania zamówienia, nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 115184.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MCM Inwestycje s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców Wielkopolskich 7A, lok. 49C
Kod pocztowy: 06-400
Miejscowość: Ciechanów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 143910.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.