Ogłoszenie nr 500044350-N-2017 z dnia 17-10-2017 r.
Kłodzko: Zakup wyposażenia pracowni kłodzkich szkół podstawowych i
gimnazjalnych w ramach projektu pn. "Poprawa warunków nauczania w kłodzkich szkołach
podstawowych i gimnazjalnych, zwłaszcza w zakresie wyposażania pracowni matematyczno-przyrodniczych
i cyfrowych".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie będzie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer naboru: RPDS.07.01.01-IZ.00-02- 073/16.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543520-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500014713-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Kłodzko, Krajowy numer identyfikacyjny 52605000000,
ul. pl. Bolesława Chrobrego
1,
57300
Kłodzko, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
074/8654600, e-mail
umklod@um.klodzko.pl, faks
748 674 062.
Adres strony internetowej (url): www.um.bip.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia pracowni kłodzkich szkół podstawowych i gimnazjalnych w ramach projektu pn. "Poprawa warunków nauczania w kłodzkich szkołach podstawowych i gimnazjalnych, zwłaszcza w zakresie wyposażania pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP II.271.17.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pracowni kłodzkich szkół podstawowych i gimnazjalnych w ramach projektu pn. "Poprawa warunków nauczania w kłodzkich szkołach podstawowych i gimnazjalnych, zwłaszcza w zakresie wyposażania pracowni matematycznoprzyrodniczych i cyfrowych". Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na trzy części: 1. cz. 1 - zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego 2. cz. 2 - zakup wyposażenia dydaktycznego i pozostałego 3. cz. 3 - zakup mebli. Zmiana umowy dotyczy części 2 zakup wyposażenia dydaktycznego i pozostałego.
II.4) Główny kod CPV: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji zamówienia: 30 dniowy termin dostawy. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy objętego zamówieniem w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zakup wyposażenia dydaktycznego i pozostałego |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
10/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
P.W. Antares Witold Ziołek,
,
ul. Waryńskiego 32,
58-370,
Boguszów Gorce, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Szacunkowa wartość dotyczy części 2 zakup wyposażenia dydaktycznego i pozostałego
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/09/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie któej dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub siwz w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określją ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzania zmian
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W umowie z dnia 10.08.2017r. błędnie wpisano kwotę netto wartości umowy oraz kwoty podatku Vat. Zamawiający dokonał korekty błędnie wpisanych kwot netto w umowie, zgodnie z zapisami określonymi w paragrafie 4 ust. 1 pkt 6 umowy, które brzmią: Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na postawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania zmian określonych w pkt 6) umowy: korekty oczywistych omyłek i błędów pisarskich. Wartość umowy brutto nie uległa zmianie. Zamawiający więc dokonał zmiany umowy, które zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w siwz w postaci jednoznacznych postanowień umownych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Przebudowa dróg wraz z budową sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Kłodzko - II etap
- Odświeżenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego
- "Zakup ciągnika"
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3339D w Bartnicy na długości 0,65 km"
- Remonty przepustów na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego oraz mostu na drodze nr 3285D w Młotach
- Zakup z dostarczeniem samochodu osobowego dla Gminy Kłodzko
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Dostawa terminali komputerowych typu thin client wraz z monitorami i dedykowanymi uchwytami na rzecz Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim
- D/26/2024 - Zakup zestawów komputerowych dla Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.