To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-17
Ogłoszenie nr 500044291-N-2017 z dnia 17-10-2017 r.
Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu: Ochrona siedlisk gatunku nietoperzy i wspomaganie rozmnażania się gatunku nietoperzy na obszarze parku przy ulicy Oleśnickiej 4 w Namysłowie - realizacja projektu "Ochrona in situ nietoperzy na terenie zabytkowego parku przy ulicy Oleśnickiej 4 w Namysłowie" w ramach osi Priorytetowej V Ochrona dziedzictwa kulturowego i kultury, Działanie 5.1 Ochrona różnorodności biologicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020 (Konkurs nr RPOP.05.01.00-IZ.00-16-001/16).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Ochrona in situ nietoperzy na terenie zabytkowego parku przy ul. Oleśnickiej 4 w Namysłowie", w ramach osi Priorytetowej V Ochrona dziedzictwa kulturowego i kultury, Działanie 5.1 Ochrona różnorodności biologicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 589250-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500034802-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 53142196300000,
ul. Pl. Wolności
,
46100
Namysłów, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
(077) 410 36 95, e-mail
zamowienia@namyslow.pl, faks
774 103 922.
Adres strony internetowej (url): www.namyslow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona siedlisk gatunku nietoperzy i wspomaganie rozmnażania się gatunku nietoperzy na obszarze parku przy ulicy Oleśnickiej 4 w Namysłowie - realizacja projektu "Ochrona in situ nietoperzy na terenie zabytkowego parku przy ulicy Oleśnickiej 4 w Namysłowie" w ramach osi Priorytetowej V Ochrona dziedzictwa kulturowego i kultury, Działanie 5.1 Ochrona różnorodności biologicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020 (Konkurs nr RPOP.05.01.00-IZ.00-16-001/16).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZM.I.272.43.2017.AK-G
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: ochrona siedlisk gatunku nietoperzy i wspomaganie rozmnażania się gatunku nietoperzy na obszarze parku przy ulicy Oleśnickiej 4 w Namysłowie - realiza-cja projektu "Ochrona in situ nietoperzy na terenie zabytkowego parku przy ulicy Oleśnic-kiej 4 w Namysłowie" w ramach osi Priorytetowej V Ochrona dziedzictwa kulturowego i kultury, Działanie 5.1 Ochrona różnorodności biologicznej Regionalnego Programu Opera-cyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020 (Konkurs nr RPOP.05.01.00-IZ.00-16-001/16). 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, będącym załącznikiem do Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Park przy ul. Oleśnickiej 4 w Namysłowie jest zabytkowy położony jest na działkach nr 833/1, 833/3 i 833/4 k.m. 2 o łącznej powierzchni 1,8115 ha. Działki są własnością Powiatu Namysłowskiego. Park jest wpisany do rejestru zabytków pod nr 2279/91 (zarówno teren jak i obiekty). 4. Zamówienie obejmuje: 1) Wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie potrzebnych warunków, wszystkich nie-zbędnych zgód, wytycznych, opinii (w tym opinii chiropterologa), pozwoleń (w tym pozwolenia od konserwatora zabytków) i uzgodnień niezbędnych do uzyskania po-zwolenia budowlanego na wykonanie robót. 2) Wykonie adaptacji strychu, budynku na działce 833/4, na cele kolonii rozrodczej nie-toperzy wraz z nadzorem chiropterologicznym: ? remont okienek, wykonanie wylotów dla nietoperzy zabezpieczających jednocze-śnie przed dostawaniem się ptaków do wnętrza strychu, ? wykonanie i instalacja ekranu zasłaniającego trzy okna o długości około 8 m, z po-zostawieniem dostępu dla obsługi do urządzeń elektrycznych, zainstalowanych na ścianie między oknami, ? wykonanie i montaż przy oknach wyłazowych ruchomych ekranów zaciemniają-cych, umożliwiających w razie potrzeby wejście na dach budynku, ? instalacja przegród termicznych w ilości 2 komplety w miejscach zaobserwowane-go najczęstszego przebywania nietoperzy, ? pokrycie podłogi folią paro przepuszczalną na długości stwierdzenia przebywania nietoperzy, z wcześniejszym odkurzeniem miejsca montażu folii, ? montaż drzwi do wydzielonego pomieszczenia na strychu, ? montaż drzwi do pomieszczeń technicznych windy, ? instalacja skrzynek drewnianych dla nietoperzy w ilości 10 szt., ? instalacja dodatkowych ukryć szczelinowych w ilości 10 szt. w obrębie całego strychu, ? instalacja tabliczek informacyjnych przy oknach z wlotem - np. "Wlot dla nietope-rzy nie zastawiać", ? montaż tablicy informacyjnej o zasiedleniu strychu przez nietoperze, o ochronie prawnej, wskazówki dla osób przebywających - gaszenie światła (obsługa tech-niczna urządzenia dźwigowego, obsługa instalacji elektronicznych, przeglądy bu-dowlane, przeglądy kominiarskie). 3) Dostawę i posadowienie niezbędnych elementów siedliska przyrodniczego (piwniczki do hibernacji nietoperzy - 1 sztuka, 4 rodzaje budek dla nietoperzy - łącznie 21 sztuk) ? wykonanie prac ziemnych - wykonanie wykopu pod szkielet zimowiska (piwnicz-ki), zasypanie piwniczki humusem, wykonanie prac porządkowych, ? dostawa betonowej konstrukcji piwniczki, instalacja w miejscu docelowym, ? izolacja termiczna i wilgotnościowa piwniczki, ? wykonanie przedniej ściany piwniczki zgodnie z zaleceniami konserwatora, ? wykonanie drzwi termicznych piwniczki z wylotem dla nietoperzy, ? adaptacja wnętrza piwniczki dla potrzeb zimowiska (montaż ukryć do hibernacji, instalacja zbiorników wilgotnościowych zapewniających odpowiednie warunki mikroklimatyczne w czasie hibernacji), ? dostawa i montaż budek dla nietoperzy: szczelinowych (materiał olcha) - 5 szt., trocinobetonowych - 5 szt., drewnianych (materiał olcha) - 8 szt., natynkowych (materiał polistyren ekstrudowany XPS) - 3 szt. W miejscu wieszania budek nale-ży uregulować ilość gałęzi aby zapewnić swobodną trasę lotu dla zwierząt. 4) Pełnienie nadzoru chiropterologicznego (nadzór nad wykonywaniem robót budowla-nych zgodnie ze zwyczajami nietoperzy i w zakresie wiedzy specjalistycznej, po za-kończeniu prac - wykonanie raportu z nadzoru chiropterologicznego). 5) Sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektanta nad realizacją projektu architek-toniczno-budowlanego. 6) Wykonanie dokumentów porealizacyjnych: ? dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmia-nami wprowadzonymi w trakcie budowy, ? geodezyjnego operatu powykonawczego, ? oświadczenia/raportu chiropterologa o właściwym wykonaniu zadania. 5. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod: 45112711-2 Roboty w zakresie kształtowania parków. Dodatkowe kody CPV: 31523200-0 Trwałe znaki informacyjne. 44191000-5 Różne drewniane materiały budowlane 44400000-4 Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 45262500-6 Roboty murarskie i murowe. 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45320000-6 Roboty izolacyjne. 45421131-1 Instalowanie drzwi. 45421141-4 Instalowanie przegród. 45421143-8 Instalowanie zasłon. 45422000-1 Roboty ciesielskie. 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne. 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego. 71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania. 71245000-7 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje. 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi. 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją. 71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe. 71313450-4 Monitoring ekologiczny projektu budowlanego. 90713000-8 Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska. 90721700-4 Usługi ochrony gatunków zagrożonych 6. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć od-powiedni sprzęt i materiały do wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami pra-wa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następ-stwie podpisania umowy. 8. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ wraz z jej dodat-kami, wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzy-skanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót. 9. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji - 3 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 3 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisa-nych w SIWZ i ofercie. 11. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należy-te wykonanie tego zamówienia. 15. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i po-dania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwyko-nawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wy-branym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 16. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby wykonujące czynności w zakresie wykonywania robót budowlanych, na podstawie umów o pracę, je-żeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zmianami). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłożenia przez Wykonawcę, umów o pracę z zatrudnionymi przez niego pracownikami. 17. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonaw-cę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w za-kresie realizacji zamówienia. W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332), tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga za-trudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. 18. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale pod-wykonawców, należy wpisać w formularzu "nie dotyczy" lub inne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamó-wienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawcy. 19. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podsta-wie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na po-czet wykonania zamówienia. 20. Miejsce realizacji zamówienia: zabytkowy park przy ul. Oleśnickiej 4 w Namysłowie na działkach nr 833/1, 833/3, 833/4.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45112711-2
Dodatkowe kody CPV: 31523200-0, 44191000-5, 44400000-4, 45111200-0, 45262500-6, 45300000-0, 45320000-6, 45421131-1, 45421141-4, 44421143-8, 45422000-1, 45453000-7, 71220000-6, 71240000-2, 71245000-7, 71247000-1, 71248000-8, 71250000-5, 71313450-4, 90713000-8, 90721700-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51707.32
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zbigniew Hryniuk PPHU "ZBYTECH" Zbigniew Hryniuk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
51707.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Budowa dróg gminnych w Smarchowicach Małych - opracowanie dokumentacji projektowej
- Rozbudowa ul. Modrzewiowej, ul. Jodłowej i ul. Świerkowej oraz budowa ul. Jarzębinowej w Namysłowie - opracowanie dokumentacji projektowej
- Modernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Głuszynie - etap I - opracowanie dokumentacji projektowej
- Dostawa materiałów zespalających wraz z utworzeniem depozytu dla części 1,2,3-II postępowanie.
- Dostawa leków różnych - II postępowanie.
- Przebudowa dróg w miejscowości Smarchowice Wielkie
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- DZP.26.85.2024 Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla nieruchomości Prywatnych i Współwłasnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.