Ogłoszenie nr 500043744-N-2017 z dnia 16-10-2017 r.
Radom:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 600867-N-2017
Data: 11/10/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 30306000000,
ul. ul. Limanowskiego
42,
26612
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483 621 127, e-mail
przetargi@rckik.radom.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://rckik.radom.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
III.6)
W ogłoszeniu jest:
8.7.1 wyciąg ze świadectwa homologacji dla oferowanego pojazdu bazowego lub świadectwo homologacji dla oferowanego typu pojazdu bazowego wraz z danymi technicznymi; 8.7.2 oświadczenie wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia będzie posiadał świadectwo homologacji/ badanie techniczne przeprowadzone w Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów po zabudowie w dniu odbioru przedmiotu zamówienia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; 8.7.3 z konieczności przebudowy instalacji elektrycznej w trakcie odbioru przedmiotu zamówienia przez RCKiK wykonawca będzie zobowiązany przedstawić dokument w postaci deklaracji, że każdy zamontowany dodatkowy element instalacji spełnia wymagania regulaminu nr. 10.4 EKG ONZ (kompatybilność elektromagnetyczna); 8.7.4 Certyfikat producenta aktywnych urządzeń do transportu krwi i jej składników - dokument CE - (Conformité Européenne); 8.7.5 prospekt, folder lub kartę katalogową dla oferowanych aktywnych pojemników do transportu krwi i jej składników.
W ogłoszeniu powinno być:
---
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
III.7)
W ogłoszeniu jest:
9.1 wypełniony "Formularz oferty" - załącznik nr 4 do SIWZ; 9.2 opis oferowanego samochodu - zgodnie z wzorem załącznika nr 5 do SIWZ; 9.3 w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale albo kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 8.10 Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ; 8.5 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 8.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 8.6 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm (nazw) tych podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia
W ogłoszeniu powinno być:
9.1 wypełniony "Formularz oferty" - załącznik nr 4 do SIWZ; 9.2 opis oferowanego samochodu - zgodnie z wzorem załącznika nr 5 do SIWZ; 8.7.1 wyciąg ze świadectwa homologacji dla oferowanego pojazdu bazowego lub świadectwo homologacji dla oferowanego typu pojazdu bazowego wraz z danymi technicznymi; 8.7.2 oświadczenie wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia będzie posiadał świadectwo homologacji/ badanie techniczne przeprowadzone w Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów po zabudowie w dniu odbioru przedmiotu zamówienia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; 8.7.3 z konieczności przebudowy instalacji elektrycznej w trakcie odbioru przedmiotu zamówienia przez RCKiK wykonawca będzie zobowiązany przedstawić dokument w postaci deklaracji, że każdy zamontowany dodatkowy element instalacji spełnia wymagania regulaminu nr. 10.4 EKG ONZ (kompatybilność elektromagnetyczna); 8.7.4 Certyfikat producenta aktywnych urządzeń do transportu krwi i jej składników - dokument CE - (Conformité Européenne); 8.7.5 prospekt, folder lub kartę katalogową dla oferowanych aktywnych pojemników do transportu krwi i jej składników;
9.3 w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale albo kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 8.10 Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ; 8.5 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 8.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 8.6 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm (nazw) tych podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
IV.5)
W ogłoszeniu jest:
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmian w umowie. Zmiany umowy dopuszczalne będą w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym art. 144 ust. 1 oraz określonych w niniejszej umowie. 2. Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy oraz w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy: 1) zmiany nazwy własnej w zakresie wyposażenia/urządzeń - w przypadkach zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu umowy, jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. W takim wypadku Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie przedmiotu umowy i zaoferować w zamian przedmiot umowy o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności spełniający wszystkie wymagania opisu przedmiotu zamówienia przy niezmienionej cenie; 2) zmiany elementów przedmiotu umowy i/lub wyposażenia związanej ze zmianami technologicznymi możliwe w przypadku pojawienia się na rynku materiałów i/lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na polepszenie parametrów technicznych lub użytkowych lub zmniejszenie kosztów eksploatacji związanych z użytkowaniem przedmiotu umowy przy niezmienionej cenie; 3) zmiany sposobu wykonania umowy z uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych; 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy; 3. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku: 1) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkującej brakiem możliwości realizacji przedmiotu umowy; 2) powstania nadzwyczajnych okoliczności będących "siłą wyższą" skutkujących brakiem możliwości realizacji przedmiotu umowy lub grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; jako "siłę wyższą" rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezależne od woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy; 3) powstania nadzwyczajnych okoliczności nie będących "siłą wyższą", grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy
W ogłoszeniu powinno być:
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmian w umowie. Zmiany umowy dopuszczalne będą w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym art. 144 ust. 1 oraz określonych w niniejszej umowie. 2. Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy oraz w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy: 1) zmiany nazwy własnej w zakresie wyposażenia/urządzeń - w przypadkach zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu umowy, jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. W takim wypadku Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie przedmiotu umowy i zaoferować w zamian przedmiot umowy o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności spełniający wszystkie wymagania opisu przedmiotu zamówienia przy niezmienionej cenie; 2) zmiany elementów przedmiotu umowy i/lub wyposażenia związanej ze zmianami technologicznymi możliwe w przypadku pojawienia się na rynku materiałów i/lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na polepszenie parametrów technicznych lub użytkowych lub zmniejszenie kosztów eksploatacji związanych z użytkowaniem przedmiotu umowy przy niezmienionej cenie; 3) zmiany sposobu wykonania umowy z uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych;
3. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku: 1) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkującej brakiem możliwości realizacji przedmiotu umowy; 2) powstania nadzwyczajnych okoliczności będących "siłą wyższą" skutkujących brakiem możliwości realizacji przedmiotu umowy lub grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; jako "siłę wyższą" rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezależne od woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy; 3) powstania nadzwyczajnych okoliczności nie będących "siłą wyższą", grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa artykułów spożywczych
- Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego celem określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Tytoniowej/Blaszanej w Radomiu.
- P-24/2024-Zakup i dostawa asortymentu do sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- P-33/2024: Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- P-35/2024 Usprawnienie uzyskiwania wyników badań laboratoryjnych poprzez budowę systemu poczty pneumatycznej w ramach zadania p.n. "Modernizacja i doposażenie (.......) i bezpieczeństwa pacjentów"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.