eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Remont oświetlenia ulicy Unii Europejskiej oraz w ulicy J. III Sobieskiego w ramach zadania "Remont ulicy Unii Europejskiej wraz z remontem oświetlenia w ulicy J. III Sobieskiego w ciągu drogi krajowej nr 70"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-16

Ogłoszenie nr 500043625-N-2017 z dnia 16-10-2017 r.

Urząd Miasta Skierniewice: Remont oświetlenia ulicy Unii Europejskiej oraz w ulicy J. III Sobieskiego w ramach zadania "Remont ulicy Unii Europejskiej wraz z remontem oświetlenia w ulicy J. III Sobieskiego w ciągu drogi krajowej nr 70"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586425-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Skierniewice, Krajowy numer identyfikacyjny 000524306, ul. ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48468345100, e-mail k.stepien@um.skierniewice.pl, faks +48468345151.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.um.skierniewice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont oświetlenia ulicy Unii Europejskiej oraz w ulicy J. III Sobieskiego w ramach zadania "Remont ulicy Unii Europejskiej wraz z remontem oświetlenia w ulicy J. III Sobieskiego w ciągu drogi krajowej nr 70"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.271.85.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont oświetlenia ulicy Unii Europejskiej oraz w ulicy J. III Sobieskiego w ramach zadania "Remont ulicy Unii Europejskiej wraz z remontem oświetlenia w ulicy J. III Sobieskiego w ciągu drogi krajowej nr 70". 1. Nazwa i adres Zamawiającego: 1) Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl, nr telefonu (46) 834-51-00 834-51-35 nr faksu (46) 834-51-45, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym dla zadań inwestycyjnych pn.: Remont oświetlenia ulicy Unii Europejskiej oraz w ulicy J. III Sobieskiego w ramach zadania "Remont ulicy Unii Europejskiej wraz z remontem oświetlenia w ulicy J. III Sobieskiego w ciągu drogi krajowej nr 70" . 2. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2015 r., poz. 2164 z późn.zm.) zwaną dalej "ustawą" lub "ustawą Pzp". 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Kody CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych, 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych. 3.2 . Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne: Remont oświetlenia ulicy Unii Europejskiej oraz w ulicy J. III Sobieskiego w ramach zadania "Remont ulicy Unii Europejskiej wraz z remontem oświetlenia w ulicy J. III Sobieskiego w ciągu drogi krajowej nr 70" zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ) i przedmiarem robót (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ). 3.3 . Orientacyjny zakres inwestycji pn. Remont oświetlenia ulicy Unii Europejskiej oraz w ulicy J. III Sobieskiego w ramach zadania "Remont ulicy Unii Europejskiej wraz z remontem oświetlenia w ulicy J. III Sobieskiego w ciągu drogi krajowej nr 70" . Roboty polegać będą między innymi na: a) wymianie istniejących opraw na oprawy LED dla odcinka ul.Sobieskiego od skrzyżowania z Al.Rataja do wysokości Komedy Miejskiej Policji, b) wymianie istniejących opraw LED oraz wymianie istniejących słupów na słupy ocynkowane na podbudowie betonowej dla odcinka ul.Sobieskiego od Komendy Miejskiej Policji do wysokości ul.Sobieskiego nr 20, c) wykonaniu nowego oświetlenia ulicznego z zastosowaniem opraw LED oraz słupy stalowe ocynkowane na podbudowie betonowej dla odcinka ul.Unii Europejskiej do ul.Medniewickiej. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 3.4. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadania oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Wydziale Dróg i Komunikacji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12 oraz na stronie internetowej BIP UM Skierniewice (załączniki do ogłoszenia o zamówieniu). 3.5. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności - wykopów ręcznych, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ jeżeli wykonywanie czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności - wykopów ręcznych, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 15 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. Uwaga! Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podanych w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi w porozumieniu z projektantem, po akceptacji Zamawiającego. 4. Podział zamówienia na części. Zamówienie nie dzieli się na części. 5. Termin wykonania zamówienia. Zamówienia należy zrealizować w terminie do 30 listopada 2017 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45316000-5


Dodatkowe kody CPV: 45231400-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1016249.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo EL-IN Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@el-in.pl
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 8
Kod pocztowy: 96-100
Miejscowość: Skierniewice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 894855.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 894855.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1825384.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.