eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Powidz › Wycinka i nasadzenie drzew na terenach administrowanych przez 33 BLTr

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-16

Ogłoszenie nr 500043573-N-2017 z dnia 16-10-2017 r.

33 Baza Lotnictwa Transportowego: Wycinka i nasadzenie drzew na terenach administrowanych przez 33 BLTr

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580308-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

33 Baza Lotnictwa Transportowego, Krajowy numer identyfikacyjny 31018885400000, ul. Powidz-Osiedle 6, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 261 544 471; 261 544 261, e-mail 33bltr.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 544 332; 261 544 111.
Adres strony internetowej (url): www.33bltr.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wycinka i nasadzenie drzew na terenach administrowanych przez 33 BLTr

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

25/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wycince 568 szt. drzew, (z czego 562 szt. w jednostce wojskowej w Powidzu i 6 szt. w jednostce wojskowej w Jarocinie ) wraz z uprzątnięciem terenu oraz nasadzenia 272 szt. żywotnika zachodniego o wysokości 40-60 cm (wariant I; szczegółowy opis w części XIV SIWZ - opis kryteriów oceny ofert), 15 szt. sosen zwyczajnych o wysokości co najmniej 150 cm i 35 szt. klonów pospolitych o obwodzie minimum 8-10 cm zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3.Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) wycinkę drzew należy przeprowadzić w taki sposób, aby chronić elementy występujące w pobliżu usuwanych drzew np. ogrodzenie, budynki i budowle. W razie konieczności należy wykonać ścinkę sekcyjną z ukierunkowaniem upadku obcinanych gałęzi, konarów lub części pnia lub z opuszczaniem tych elementów na linach; b) wycinkę drzew należy wykonać w taki sposób, aby nie uszkadzać drzew przewidzianych do zachowania; c) w razie uszkodzenia mienia należącego do jednostki, podczas prowadzenia wycinki drzew Wykonawca poniesie wszelkie koszty naprawy; d) po wycince należy usunąć karpiny drzew wraz z zagospodarowaniem gałęzi, usuniętych krzewów, korzeni drzew; e) wykonanie usługi musi nastąpić z udziałem osoby posiadającej uprawnienia brakarskie, która sporządzi obmiar drewna z wycinki; f) drewno z wycinki Wykonawca wywiezie na miejsce wskazane przez Zamawiającego we własnym zakresie i na własny koszt; g) gałęzie i pozostały materiał drzewny po wycince Wykonawca wywiezie z terenu jednostki we własnym zakresie i na własny koszt; h) Wykonawca musi zakupić 272 szt. żywotnika zachodniego, 15 szt. sosny zwyczajnej i 35 szt. klonu pospolitego oraz inne niezbędne materiały (m.in. ziemia, paliki, siatka osłonowa, słupki, drut ); i) sadzenie powinno obejmować takie czynności, jak m.in.: wykonanie prac przygotowawczych do sadzenia drzew, w tym m.in. wykopanie dołów pod drzewa, sadzenie drzew wraz z osadzeniem po 3 szt. palików przy każdym drzewie liściastym, zaprawienie dołów ziemią, wykonanie misek i podlanie drzew, osłonięcie nasadzonych drzew liściastych siatką (wokół palików), rozplantowanie pozostałej ziemi; j) prowadzenie prac pielęgnacyjnych (w tym m. in. nawożenie, odchwaszczanie, okoszenie, wymiana drzew nasadzonych, które się nie przyjmą) w okresie 36 miesięcy. k) z wykonania czynności objętych zamówieniem - należy sporządzić protokół w 2 egz. (oryginały), oddzielnie dla każdego z kompleksu, l) Wykonawca w przygotowanym własnym "Formularzu cenowym" powinien uwzględnić i zastosować wielkości obowiązującego podatku VAT, zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług; m) przed złożeniem oferty jest możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym; n) usługę należy realizować w dni robocze w godzinach od 8:00 do godziny 15:00; 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm): - min. 2 osób - drwali/pilarzy na umowę o pracę, które będą wykonywać czynności: - ścinanie drzew piłą mechaniczną - frezowanie karpin drzew. Natomiast w sytuacji, gdy niniejszą usługę będzie realizował właściciel firmy, powyższe uregulowane nie ma zastosowania. Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Regulacje odnoszące się do wymogu zatrudnienia osób w oparciu umów o pracę zostały również określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 77210000-5, 77200000-2; 6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77210000-5


Dodatkowe kody CPV: 77200000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 129586.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PW OGRÓD Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Skórzewska 23
Kod pocztowy: 62-081
Miejscowość: Wysogotowo
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 122097.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 122097.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 276955.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.