eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Wykonanie robót budowlanych w związku z realizacją inwestycji pn. "Zapewnienie ochrony przeciwpożarowej w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-13

Ogłoszenie nr 500043121-N-2017 z dnia 13-10-2017 r.

Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II: Wykonanie robót budowlanych w związku z realizacją inwestycji pn. "Zapewnienie ochrony przeciwpożarowej w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558970-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500011062-N-2017, 500011388-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, Krajowy numer identyfikacyjny 30650300000, ul. ul. Czapliniecka 123, 97400 Bełchatów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 446 358 236, e-mail m.lipnicki@szpital-belchatow.pl, faks (0-44) 63 58 208.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-belchatow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w związku z realizacją inwestycji pn. "Zapewnienie ochrony przeciwpożarowej w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GZP/3800/40/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w związku z realizacją inwe-stycji pn. Zapewnienie ochrony przeciwpożarowej w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części: Zadanie nr 1 Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie B (Oddział psychiatryczny I A, Oddział psychiatryczny IB) oraz Pawilonie C (Oddział leczenia alkoholowych zespołów abs-tynenckich, Ośrodek terapii uzależnienia od alkoholu, Oddział psychiatryczny II) w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie ul. Czapliniecka 123. Zadanie nr 2 Wykona-nie instalacji sygnalizacji pożaru w Pawilonie "A" (Zakład opiekuńczo-leczniczy, Oddział opieki paliatywno-hospicyjnej, Oddział dermatologiczny, Oddział obserwacyjno-zakaźny, poradnie specjalistyczne z danych dziedzin medycyny) w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie ul. Czapliniecka 123. Zadanie nr 3 Wydzielenie klatek schodowych w budynku głównym w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie ul. Czapli-niecka 123. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Wskazane przez zamawiającego czynności: Zadanie nr 1 Osoby skierowane do wykonywania czynności: a) co najmniej jedna osoba kierująca pracami budowlanymi (np. koordynator, kierownik, brygadzista), b) co najmniej jedna osoba odpo-wiedzialna za konfigurację systemu oświetlenia awaryjnego, wpięcie do istniejących w Szpita-lu centrali, przeprowadzenie testów itp. prac, muszą być zatrudnione przez wykonawcę, pod-wykonawcę lub osoby wspólnie ubiegające się o zamówienie na umowę o pracę przez cały okres wykonywania zamówienia. Zadanie nr 2 Osoba skierowana do wykonywania czynności: a) co najmniej jedna osoba kierująca pracami instalacyjnymi (np. koordynator, kierownik, bry-gadzista), musi być zatrudniona przez wykonawcę, podwykonawcę lub osoby wspólnie ubie-gające się o zamówienie na umowę o pracę przez cały okres wykonywania zamówienia. Zada-nie nr 3 Osoba skierowana do wykonywania czynności: a) co najmniej jedna osoba kierująca pracami budowlanymi (np. koordynator, kierownik, brygadzista), musi być zatrudniona przez wykonawcę, podwykonawcę lub osoby wspólnie ubiegające się o zamówienie na umowę o pracę przez cały okres wykonywania zamówienia. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli sposobu zatrudnienia osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, poprzez żądanie okazania stosownych oświadczeń i/lub do-kumentów. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia wykonawcy. Na każde wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie udokumentować fakt zatrudnienia danej osoby na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe regulacje dotyczące spo-sobu dokumentowania zatrudnienia osób, a także uprawnienia zamawiającego w zakresie kon-troli oraz sankcji z tym związanych, zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącz-nik nr 3 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści wszelkiej doku-mentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza metody, materiały, urzą-dzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie zamówienia. Do-puszcza się więc zaproponowanie przez wykonawcę wszelkich równoważnych odpowiedni-ków rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełnić przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towaro-we, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom i technologiom itp. opisa-nych w SIWZ. Na wniosek zamawiającego na każdym etapie realizacji zamówienia wyko-nawca zobowiązany będzie wykazać równoważność zastosowanych materiałów i urządzeń poprzez przedstawienie ich w formie tabel, wykazów, certyfikatów itp. dokumentów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45312000-7, 45312100-8, 45343000-3, 45100000-8, 45110000-1, 45111000-8, 45111100-9, 45400000-1, 45420000-7, 45421000-4, 45421141-4, 45400000-1, 45421130-4, 45410000-4, 45440000-3, 45442000-7, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 186413.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AMATECH-AMABUD Elektrotechnika Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kalinowa 68
Kod pocztowy: 09-402
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 229287.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 229287.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 229287.99
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15000.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DASECU Dariusz Pośpiech
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obywatelska 106/44
Kod pocztowy: 94-104
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18450.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18450.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.