To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-13
Ogłoszenie nr 500043061-N-2017 z dnia 13-10-2017 r.
Gmina Żabia Wola: Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego ulicy Chełmońskiego
w miejscowości Żelechów, Gmina Żabia Wola etap I.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573033 - N - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Żabia Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 75014857800000,
ul. ul. Główna
3,
96321
Żabia Wola, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
046 8578182, 8578224, e-mail
przetargi@zabiawola.pl, faks
468 578 181.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego ulicy Chełmońskiego w miejscowości Żelechów, Gmina Żabia Wola etap I.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RI.271.4.17.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego ulicy Chełmońskiego w miejscowości Żelech ów, Gmina Żabia Wola etap I. Etap I obejmuje wykonanie oświetlenia ulicznego od słupa 73 do słupa 94. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie oświetlenia całości ulicy Chełmońskiego jednak niniejsze postępowanie dotyczy tylko etapu I od słupa 73 do słupa 94 i tylko ten etap Wykonawca zobowiązany jest wycenić. Szczegółowo zamawiający opisuje przedmiot dla etapu I zamówienia za pomocą: 1. Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ 2. STWiORB stanowiącej załącznik do SIWZ 3. Organizacj i ruchu stanowiącej załącznik do SIWZ 3.2 Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonanie wszystkich czynności formalno - prawnych do uruchomienia oświetlenia ulicznego. 2. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodną z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w dzia łalności objętej przedmiotem zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy, w którym każda wykonana praca, powinna być potwierdzona przez Inspektora Nadzoru. 3.3 Wykonanie i odbiór budowy w etapie I 1. Roboty należy wykonać zgod nie wytycznymi określonymi w SIWZ, dokumentacją projektową i STWiORB z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP oraz poleceniami Zamawiającego. 2. Wykonanie przedmiotu umowy będzie się uważać za zakończone jeżeli oświetlenie będzie czynne i nastąpi odbiór końcowy. 3. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią, jakość. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (a testy, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa, jakości) i dołączyć je do zgłoszenia zakończania budowy. 4. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom norm oraz o innych parametrach niż określone SIWZ, dokumentacji projektowej, S TWiORB i obowiązujących normach. 5. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na czas budowy zorganizowanym we własnym zakresie, materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania i zamontowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą, jakości, właśc iwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sp osobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. 7. Obowiązki Wykonawcy w ramach umowy obejmują organizację placu budowy uzgodnienie wejścia w teren z właścicielami działek na których będą prowadzone roboty, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą , wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. 8. Każda ewentualna konieczna i istotna zmiana, która może wystąpić podczas wykonywania robót, musi być zgłoszona do Inspektora Nadzoru . 9. Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty dotyczące wykonanego przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza: a) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, b) dokumenty potwierdza jące jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania Przedmiotu Umowy, c) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania Przedmiotu Umowy, a odnoszące się do jego realizacji, d) inwentaryzacje geodezyjną powykonawczą w 2 egz oraz Protokół geodezyjny po twierdzający zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia. e) dokumenty na dostawę energii z PGE Dystrybucja ul. Mazowiecka 1 - 5 Żyrardów i sprzedaż energii elektrycznej z MULTIMEDIA POLSKA ENERGIA Sp. z o. o ul. T. Wendy 7/9, 81 - 341, Gdynia(Wykonawca otrzyma niez będne upoważnienie do uzyskania powyższych dokumentów) 10. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania w imieniu Zamawiającego procedury formalno - prawnej związanej z dostawą energii z PGE Dystrybucja ul. Mazowiecka 1 - 5 Żyrardów i sprzedażą energii elekt rycznej z MULTIMEDIA POLSKA ENERGIA Sp. z o. o ul. T. Wendy 7/9, 81 - 341, Gdynia umożliwiające czynną prace oświetlenia ulicznego w dniu odbioru końcowego. UWAGA ! 1. Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji powołane są normy , aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować, jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania równoważne muszą spełniać co najmniej założenia Projektowe . 2. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających, co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. 3. Dokumentami pomocniczymi są przedmiary robót (z uw agi na wynagrodzenie ryczałtowe nie mają mocy obowiązującej jednak posłużą Wykonawcy do sporządzenia harmonogramu do umowy)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV: 45231400-9, 45311000-0, 45314300-4, 45311200-2, 45316100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80783.33
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Instalatorstwo Elektryczne Adam Kamiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
97051.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŻABIA WOLA
więcej: przetargi ŻABIA WOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- " Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Janikowice"
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Sabnie
- Roboty budowlane pn.: " Wymiana instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej pomieszczenia jadalni, wraz z robotami towarzyszącymi, w Szkole podstawowej nr 8 w Policach"
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Słomniki z podziałem na zadania.
- Budowa i przebudowa drogi gminnej wraz z budową kanalizacji i oświetlenia ulicznego w miejscowości Grębanin i Grębanin Kol. I
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.