eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białowieża › Zakup pasz do dokarmiania żubrów wraz z ich rozwiezieniem i oczyszczeniem miejsc dokarmiania. Prace w ramach "Kompleksowego projektu ochrony Żubra przez Lasy Państwowe"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-27

Ogłoszenie nr 500042569-N-2018 z dnia 27-02-2018 r.

PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Białowieża: Zakup pasz do dokarmiania żubrów wraz z ich rozwiezieniem i oczyszczeniem miejsc dokarmiania. Prace w ramach "Kompleksowego projektu ochrony Żubra przez Lasy Państwowe"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515701-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Białowieża, Krajowy numer identyfikacyjny 5002685100000, ul. Wojciechówka 4, 17-230 Białowieża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 6812405, 6812410, e-mail aneta.zinkiewicz@bialystok.lasy.gov.pl, faks 856 812 405.
Adres strony internetowej (url): http://www.bialowieza.bialystok.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup pasz do dokarmiania żubrów wraz z ich rozwiezieniem i oczyszczeniem miejsc dokarmiania. Prace w ramach "Kompleksowego projektu ochrony Żubra przez Lasy Państwowe"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: I. Zakup pasz do dokarmiania żubrów wraz z ich rozwiezieniem w miejsca wskazane przez Zamawiającego oraz obsługą tych miejsc przez Wykonawcę. o buraki pastewne - 9ton (ze zbiorów tegorocznych, bez zanieczyszczeń mechanicznych, oczyszczone z liści korzonków i gleby); o siano pozyskane na terenie powiatu hajnowskiego (celem uniknięcia zawleczenia niepożądanych gatunków roślin i pasożytów) - 80 ton (75 ton luzem lub w belach, 5 ton w kostkach o wymiarach nie większych niż 50 cm x 50 cm x 130 cm, ze zbiorów tegorocznych; w przypadku dostaw w miesiącach styczeń-marzec, ze zbiorów z roku 2017); wymagania: powietrznie suche (o wilgotności do 20 %), bez turzyc, trzcinnika i situ; o sianokiszonka - 10 ton w belach (ze zbiorów tegorocznych); o dostawa 1 tony lizawek solnych Multi-Lisal Se. (kostki o wadze 10 kg); o W szczególnych przypadkach (brak możliwości składowania pasz w terenie) Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru pasz w miejscu składowania Wykonawcy, z obowiązkiem ich dostarczenia we wskazane miejsca, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Rozwożenie pasz (siano, buraki, sianokiszonka i lizawki) odbywać się będzie w etapach: 1. Niezwłocznie po podpisaniu umowy do dn. 15 marca 2018 r. - dostawa i rozwiezienie w ilości do 20 ton siana do brogów we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach, wraz z przewożeniem siana z brogów nieużytkowanych przez żubry do brogów użytkowanych oraz uzupełnianie i nagarnianie siana - w miarę potrzeb. 2. Niezwłocznie po podpisaniu umowy dostawa i rozwiezienie w miejsca wskazane przez Zamawiającego 500 kg lizawek solnych, pozostałe 500 kg - dostawa i rozwiezienie do 15 października 2018 r. 3. W terminie do 20 lipca 2018 r. dostawa i rozładunek do brogów i paśnika zlokalizowanych w oddz. 422, 446,448 i 251 do 35 ton siana luzem lub w belach (po uprzednim ich rozwinięciu). 4. Od 15 listopada 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. - dostawa i rozwiezienie pozostałej części pasz (9 t buraków pastewnych, 25 t siana i 10 t sianokiszonki), w terminach (raz lub 2x w tygodniu) i lokalizacjach(jak poniżej)wskazanych przez Zamawiającego; oraz uzupełnianie i nagarnianie paszy w brogach, według potrzeb. Lokalizacje wszystkich brogów na terenie nadleśnictwa: 248 Db (2 brogi); 339Ab (1 bróg); 445Df (2 brogi); 470Df (2 brogi); 475An, 475Br (2 brogi); 526Bc, 526Ad (2 brogi); 546Cf (1 bróg); 580Ad (2 brogi); 638Cc (1 bróg); 422Bf (4 brogi); 422Bh (1 bróg); 422Bg (1 paśnik); 448Dg (1 bróg); 446Bc (1 bróg); 251Db (2 brogi). Zamawiający wymaga, aby siano i sianokiszonka były przez Wykonawcę rozpakowane, a pozostałości po sznurkach i folii na bieżąco usunięte. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia stopnia uzupełnienia brogów dwa razy w tygodniu, uzupełniania ich w miarę potrzeb oraz zapewnienia dostępności paszy dla zwierząt (przerzucenie, nagarnięcie - w miarę potrzeb), a także wykonywania bieżących drobnych napraw brogów uszkodzonych w wyniku użytkowania przez żubry (np. przybijanie desek, żerdzi itp.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia, dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia odpadów i psującej się karmy z powierzchni, na której będą ponownie wykładane pasze. II. Oczyszczanie zimowych miejsc dokarmiania żubrów polegające na uprzątnięciu pozostałości po paszach z brogów i stogów, obejmujące: 1. Po zakończeniu dokarmiania, uprzątnięcie brogów w miejscach zimowego dokarmiania żubrów z pozostałości siana oraz wywiezieniu zebranych nieczystości poza teren leśny. 2. Uprzątnięcie starego siana złożonego w stogach w miejscach zimowego dokarmiania żubrów oraz wywiezieniu go poza grunty Nadleśnictwa Białowieża. 3. Termin realizacji prac nastąpi w terminie od 1 do 14 kwietnia 2018 r. Utylizacja zebranych odpadów roślinnych leży w wyłącznej gestii Wykonawcy. Lokalizacja miejsc do oczyszczenia: 248 Db (2 brogi + siano w stogach); 339Ab (1 bróg); 445Da (2 brogi + siano w stogach); 470Df (2 brogi); 475An, 475Br (2 brogi); 526Bc, 526Ad (2 brogi + siano w stogach); 546Cf (1 bróg); 584Cf (siano w stogach); 580Ad (2 brogi); 638Cc (1 bróg); 422Bf (4 brogi); 422Bh (1 bróg); 422Bg (1 paśnik); 448Dg (1 bróg); 446Bc (1 bróg); 251Db (2 brogi).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77100000-1


Dodatkowe kody CPV: 15700000-5, 03144000-2, 03114200-5, 03221222-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 90792.80
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi rolnicze -Piotr Kudlewski
Email wykonawcy: adamowka4@wp.pl
Adres pocztowy: ul.Centura 8
Kod pocztowy: 17-200
Miejscowość: Białowieża
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 111675.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 111675.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 174712
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.