eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Dostawy artykułów spożywczych z grupy DDrób i jego przetwory do Internatu Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. Adama Antoniego Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2017/2018"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-10-11

Ogłoszenie nr 500041998-N-2017 z dnia 11-10-2017 r.

Łuków: Dostawy artykułów spożywczych z grupy D: Drób i jego przetwory do Internatu Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. Adama Antoniego Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2017/2018" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29023900000, ul. ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10, 21400 Łuków, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 025 7982639, 7983131, e-mail sekretariat@mszlukow.pl, faks 257 982 639.
Adres strony internetowej (url): www.mszlukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Oświatowa Jednostka Organizacyjna Samorządu Województwa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych z grupy D: Drób i jego przetwory do Internatu Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. Adama Antoniego Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2017/2018"

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy artykułów spożywczych do Internatu Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. A.A. Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2017/2018 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób (średnio miesięcznie) z grupy: D) Drób i jego przetwory,

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8

Dodatkowe kody CPV:

15112000-6,

15131500-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 15441
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie faktyczne Zamówienie dotyczy zachowania ciągłości dostawy artykułów spożywczych do Internatu Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. A. A. Kryńskiego 12, w związku z rozwiązaniem ze skutkiem natychmiastowym umowy Nr 2B/2017/I.1.1 z dnia 31 sierpnia 2017 roku przez Wykonawcę wyłonionego w drodze przetargu nieograniczonego MSZ-I.251.1.1.2017 z dnia 28.06.2017 na dostawę drobiu i jego przetworów, część: D Wartość szacunkowa zamówienia 15 441,00 PLN. Przyczyną rozwiązania umowy była likwidacja firmy PH MILO Wojdakowski Robert i Joanna Sp. j. 21-500 Biała Podlaska ul. Jana Pawła II 194; Rozwiązanie umowy w związku z likwidacją firmy stanowiło dla Zamawiającego wyjątkową sytuację której nie mógł przewidzieć. Zaistniała sytuacja nie wynikała z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, a ponadto Zamawiający w celu zapewnienia ciągłości wydawania posiłków(około 450 dziennie) stanął przed koniecznością rozpoznania rynku i natychmiastowego udzielenia zamówienia na dostawę drobiu i jego przetworów. Zachowanie terminów dla innych trybów spowodowałoby znaczne opóźnienia w dostawach w/w art. spożywczych i zakłóciłoby proces prawidłowego żywienia. Z uwagi na powyższe, Zamawiający został zmuszony do podjęcia natychmiastowych negocjacji z jednym Wykonawcą w celu zachowania ciągłości dostaw drobiu i jego przetworów. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2017r. poz. 1579) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, których nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

ALPAN Maciej Pankiewicz Sp. j. , , Warszawa, 03-236, Annopol 124, kraj/woj. mazowieckie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.