Ogłoszenie nr 500041982-N-2017 z dnia 11-10-2017 r.
Polkowice: Wymiana stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM w Polkowicach w ramach zadania budżetowego pn. Program poszanowania energii, w zakresie części 1 - ul. 3-go Maja w Polkowicach - roboty nr 1 oraz części 2 - ul. Sztygarska w Polkowicach - roboty nr 1 na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do umowy 578/07/17 z dnia 20.07.2017 r. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Polkowice, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. Rynek
1,
59100
Polkowice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
076 84 74 121, e-mail
zp@ug.polkowice.pl, faks
076 72 46 780.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ug.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM w Polkowicach w ramach zadania budżetowego pn. Program poszanowania energii, w zakresie części 1 - ul. 3-go Maja w Polkowicach - roboty nr 1 oraz części 2 - ul. Sztygarska w Polkowicach - roboty nr 1 na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do umowy 578/07/17 z dnia 20.07.2017 r.
Numer referencyjny
ZP.271.97.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM w Polkowicach w ramach zadania budżetowego pn. Program poszanowania energii, w zakresie części 1 i 2 zadania podstawowego o numerze ZP.271.46.2017 - wymiana stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM część 1 przy ul. 3- go Maja w Polkowicach oraz część 2 - ul. Sztygarska w Polkowicach - roboty nr 1 na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do umowy 578/07/17 z dnia 20.07.2017 r.
Zakres robót uzupełniających został określony w przedmiarach robót w zakresach poszczególnych części realizowanych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp i obejmuje wymianę stolarki okiennej na zasobach zarządzanych przez SM CUPRUM w Polkowicach przy ul. 3-go Maja oraz Sztygarskiej.
Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane:
a) wykonanie inwentaryzacji, pomiaru stolarki okiennej przewidzianej do wymiany,
b) demontaż i montaż nowej stolarki okiennej,
c) roboty wykończeniowe ościeży okien
d) roboty malarskie,
e) naprawa elewacji zewnętrznej zniszczonej podczas montażu okien,
f) naprawa i uzupełnienie tynków wewnętrznych ościeży oraz ich malowaniem,
g) wywóz zdemontowanych okien oraz gruzu na składowisko na koszt Wykonawcy,
h) utrzymanie bieżącej czystości podczas robót.
Zakres podstawowy robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami takimi jak:
a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) przedmiar robót,
c) zestawienia stolarki okiennej do wymiany z podziałem na części (ul. 3-go Maja, ul. Sztygarska).
II.5) Główny Kod CPV:
45421132-8
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45410000-4,
45442100-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawę prawną zastosowania trybu innego niż przetarg nieograniczony (ograniczony) stanowi art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 20175 poz. 1579 t. j.) Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Wybór ww. trybu lub sposobu udzielenia zamówienia uzasadniony jest następującymi ustawowymi przesłankami faktycznymi:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót do udzielonego przez Zamawiającego zamówienia podstawowego pt.: Wymiana stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM w Polkowicach w ramach zadania budżetowego pn. Program poszanowania energii, w zakresie części 1 - wymiana stolarki okiennej przy ul. 3-go Maja w Polkowicach oraz w zakresie części 2 - ul. Sztygarska w Polkowicach.
W związku z wnioskami mieszkańców o wymianę stolarki okiennej zgłoszonymi podczas spotkania z mieszkańcami ulic 3-go Maja i Sztygarskiej w dniu 30.08.2017 r. oraz z uwagi na zły stan techniczny stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM w Polkowicach przy ul. 3go Maja oraz ul. Sztygarskiej w Polkowicach - zgodnie z zestawieniami stolarki okiennej do wymiany zasadne jest zlecenie Wykonawcy robót na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp dla części 1 oraz części 2.
Wartość szacunkowa robót nr 1 udzielanych w trybie zamówienia z wolnej ręki wg kosztorysów inwestorskich nie przekracza 50% wartości zakresów podstawowych każdej części robót (umowa 578/07/17 z dnia 20.07.2017 r. dla części 1: 144.227,19 zł, dla części 2: 147.199,69 zł). Całkowita wartość przedmiotowego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych przewidziane było w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jest zgodne z jego przedmiotem. Powyższe okoliczności zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 stanowią podstawę do udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy zadania podstawowego.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Konsorcjum firm: MIROX Sp. z o.o., ul. Górecka 104, 61-483 Poznań oraz Firma Ogólnobudowlana Izabela Zakrzewicz, Lipie 14/1, 62-320 Miłosław, w imieniu którego działa: MIROX Sp. z o.o. ,
,
ul. Górecka 104,
61-483,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Opracowanie dokumentacji projektowej budowy i przebudowy dróg od posesji 102 do 102E i przepompowni w miejscowości Jędrzychów"
- Dostawa 1 szt. samochodu rozpoznawczo ratowniczego SLRR
- "Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego"
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Ratowników 4-6 w Polkowicach
- "Dostawa samochodu z napędem elektrycznym i zabudową typu furgon"
- Kompleksowa usługa sprzątania budynku "B" od poniedziałku do piątku oraz usługa sprzątania wybranych powierzchni budynku "A" w soboty, niedziele i święta w PCUZ - ZOZ S.A. w Polkowicach
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH W LOKALU PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 3 BL. 5 M. 3 ZNAJDUJACEGO SIĘ W ZASOBIE KOMUNALNYM m.st. WARSZAWY
- Remont połaci dachu w budynku socjalnym przy ul. Powstańców Wlkp. 28 we Wronkach
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.